Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaateongelmia sinulla näistä on? Vain naisille...

Vierailija
12.10.2014 |

http://m.iltalehti.fi/fiidifi/2014100218714060_fd.shtml
Mun ongelmia ainakin on tuo rintojen kohdalta aina avautuva kauluspaita, sukkahousut jotka vetä hametta ylöspäin tai päinvastoin alkkareita alaspäin sekä alusvaateostokset talvipakkasella!!! Ärrrh!!! Ei varmaankaan tarvii selittää. ;-)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa muuten daijuja kuvia tossa artikkelissa, vois pelkkiä kuvia katsomalla luulla että kyseessä on joku krapula-artikkeli

Vierailija
2/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tuossa jutuissa luetelluista vain se, miten rasittavaa alusvaatteita on mennä ostamaan talvipakkasilla. Niistä kerroksista kuoriutuminen kestää ja rintaliivit on aina pakko sovittaa ensin.

Mun suurin ongelma on sellainen, jota tuossa ei mainittu: kaikki istuvaksi tarkoitetut vaatteet joko kiristävät lantiolta tai ovat vyötärön kohdalta aivan liian löysiä. Kiitti vaan, reidet ja takapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaroista kuluvat farkut (joissa liian matala vyötärö) ja alkkarit persvaossa

Vierailija
4/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"20. Naurettava kokotaulukko: koska L-koko muuttui niin pieneksi, ettei siihen mahdu edes 12-vuotias vatsataudissa"

Mulla on tästä kyllä päinvastainen ongelma, tuntuu että tää vanity sizing koskee kohta melkeen kaikkia vaatemerkkejä :D kiva olla pieni kun xs alkaa oleen kohta mallia teltta että tantoille tulee hyvä mieli...

Vierailija
5/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on enimmäkseen aika tyhmiä, eli taattua fiiditasoa. Kuka oikeasti käyttää kenkiä, joissa ei voi seisoa ja hametta jossa ei voi istua samaan aikaan? Samoin ei kai kukaan ole niin tyhmä, että ostaisi topin jonka kanssa ei voi käyttää rintaliivejä, jos ei ole valmis olemaan ilman rintaliivejä. Mä en myöskään ymmärrä, miten kireät farkut rispaantuvat sisäreisistä. Tosin en ostakaan niin kireitä farkkuja, että ne olisivat oikeasti epämukavat ja puristavat.

Noista isoin ongelma mulle on leveähelmaiset mekot tuulisella säällä ja alusvaatteiden ostaminen talvella. Mekkoja ylös hinaavat sukkahousut ovat myös pahoja.

Vierailija
6/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persvakoon tunkevat alkkarit on toisinaan "ongelmana". 

Tuosta kokotaulukkojutusta olen muuten eri mieltä. Menee ihan päinvastoin, nykyinen S on entinen M jne, ainakin niillä merkeillä mitä itse käytän.

Vierailija
7/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaateshoppailu talvivaatteissa oli ainoa.

Noista kaikki muut on kyllä aika keksittyjä juttuja. Aikuinen nainen on jo oppinut ostamaan itselleen sopivia vaatteita, eikä laita kapeaa hametta pyöräretkelle.

Vierailija
8/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit persvaossa. En tiiä millasia tulisi käyttää, stringeissä ei muuten mitään vikaa mutta on liian paljas olo niissä.

Vierailija
9/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaateshoppailu talvivaatteissa, alkkarit persvaossa ja farkkujen hajoaminen reisistä. arghhh!

Vierailija
10/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ongelmista liittyi vääränmallisten vaatteiden pitämiseen. Pyrin pukeutumaan sopivasti tilanteen ja sään mukaan, lisäksi ostan vartalotyypilleni sopivia vaatteita ja jalkaan sopivia kenkiä. Sukkahousut on tosin kaikkinensa saatanasta ja se kaarituki repsahtaa ulos aina mahdollisimman sopimattomalla hetkellä.

Vierailija
11/17 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:58"]Suurin osa ongelmista liittyi vääränmallisten vaatteiden pitämiseen. Pyrin pukeutumaan sopivasti tilanteen ja sään mukaan, lisäksi ostan vartalotyypilleni sopivia vaatteita ja jalkaan sopivia kenkiä. Sukkahousut on tosin kaikkinensa saatanasta ja se kaarituki repsahtaa ulos aina mahdollisimman sopimattomalla hetkellä.
[/quote]

Tosin olen onnekas ja vartalotyyppini on sellainen, jolle löytää vaatetta.

Vierailija
12/17 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyn monilta kohdilta, koska en käytä hameita tai mekkoja kuin äärimmäisen harvoin. En myöskään korkokenkiä. Kohta 20 (topit, joiden alle ei voi edes laittaa niitä rintaliivejä) ärsyttää vaateostoksilla, pitää jättää kauppaan vaikka olisi hieno. 12. (sukkahousut noin ylipäätään) myös sekä joskus talvisin 13 (kun yksi baari-ilta vaatii kahdet kengät).

Vierailija
13/17 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää mitään naistenvaatteisiin littyviä ongelmia, kun eukko sai pakata nyssäkkänsä , ja lähteä kävelemään.

Omatkin vaatteet tulee paremmin pestyksi, kuin "uhrautujan" pesemänä.

Vierailija
14/17 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ehkä kohta 17.

Ylivoimaisesti suurin ongelmani on sopivien yläosien löytäminen: jos hartiat istuvat, vyötärö lepattaa tuulessa, ja jos vyötärö istuu, käsien nostaminen ei onnistu. Toinen ongelma on sitten kunnon kankaista tehtyjen puseroiden ostaminen: kangas on nykyisin niin ohutta, että pitäisi pukea kolme vaatetta päällekkäin. Ei kiitos. Jos ostan vaatteen, haluan että se peittää minut yksinäänkin.

Vierailija
15/17 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset + valkoiset farkut - kauhuskenaario! :D Farkut kuluu haaroista kenellä tahansa paljon pyöräilevällä, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
16/17 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pillifarkut/farkkulegginssit pitää ostaa niin kireinä, että just ja just menee päälle ja alussa tulee mietittyä, että tulikohan sittenkin ostettua liian tiukat housut. Muutaman käyttökerran jälkeen housut lörpsähtääkin niin venyneiksi, että saa olla kiskomassa ylöspäin. Lisäksi muodostuvat polvipussit ärsyttää. Ongelmanhan voisi ratkaista ostamalla laadukkaita ja kalliita farkkuja, mutta ei opiskelijalle ole varaa moiseen.

Vierailija
17/17 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika hyvin onnistunut välttelemään noita ongelmia, mutta noloin ongelma joka mulla on vaatteiden kanssa ollut on se kun ostin kerran hoikistavan korsetin juhliin. No ne luuthan sitten istuessa vääntyi mutkille ja näyttipä se sitten kivalta, kun vyötärö oli täynnä ihmeellisiä kohoumia, toispuoleisia vatsamakkaroita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi