Miehet luulee tinderissä että lähden heti heidän kotiin tai otan heidät kotiini
Panopuuhiin! Eivätkö he ymmärrä miten suuri riski se on naiselle? Ensiksi tulee tavata julkisella paikalla, ei kenenkään kotona.
Kommentit (27)
Kannattaa mainita profiilitekstissä, että ei etsi seksiseuraa, niin noin käy harvemmin. Se on tietysti ongelma, jos etsiikin oikeasti seksiseuraa, mutta ei vain kehtaa myöntää sitä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mainita profiilitekstissä, että ei etsi seksiseuraa, niin noin käy harvemmin. Se on tietysti ongelma, jos etsiikin oikeasti seksiseuraa, mutta ei vain kehtaa myöntää sitä julkisesti.
Vaikka etsisi seksiseuraa sääntö nro 1. Älä tapaa ketään kotonasi tai mene kenenkään kotiin heti.
No mennään ajelulle, mul on semmoinen iso mattamusta vani mikä saattaa vähän haista kloroformille
Vierailija kirjoitti:
Ota sitten rahaa samantien.
En ymmärrä miksi monille maskin käyttö on niin suuri ongelma. Käytän sellaista vähän huonommin suojaavaa kangasmaskia ja se on mielestäni ihan kiva asuste. Maski lämmittää nenää kylmällä ja saa naiset käyttäytymään suopeammin, kun ruma naama on piilossa ja enemmän jää mielikuvituksen varaan. Keväällä minua jopa lähestyttiin ulkona ja tultiin juttelemaan, mikä oli ensimmäinen kerta koskaan.
En mä luule. Naiset tulee kotiini. Osa haluaa seksiä vaan, mutta se on edelleen rikos naisille olla seksuaalinen ja paneskella.
Olen huomannut saman. Vaikka haluan seksiä, en tosiaan päästä tuntematonta kotiini tai lähde ventovieraan luo!
Sinuna poistaisit tuollaiset limanuljaskat
No en kyllä mitään tinderpanoa päästäisi kotiini.
Ottakaa huomioon, että suurin osa miehistä ei ole ollut nainen eikä ole tehnyt naisille mitään pahaa . Ei silloin tajua, että naisilla on pelkotiloja.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka etsisi seksiseuraa sääntö nro 1. Älä tapaa ketään kotonasi tai mene kenenkään kotiin heti.
Ai jaa. No missäs ne yhden kerran randompanot sitten saa tavata? Ja miten tuo tinder"pano" eroaa siitä että baarista vie jonkun kotiinsa?
Mä oon kutsunut jp 3 miestä tinderin kautta mun kotiin ja tosi kivaa ollut 🤭
Tosin pidemmät suhteet näistä seurasi, eikä ollut pelkkää panoseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. No missäs ne yhden kerran randompanot sitten saa tavata? Ja miten tuo tinder"pano" eroaa siitä että baarista vie jonkun kotiinsa?
Baarissakin voi sentään vähän tsekata tyyppiä ennen kuin lähtee yhdessä jonnekkin. Ensimmäinen tapaaminen kotona sisältää riskin että tyyppi onkin livenä täysin epäkiinnostava eikä sitä saa helpolla ulos.
Naiset luulee että suostun palvelijaksi kun he alentuvat puhumaan minulle
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa huomioon, että suurin osa miehistä ei ole ollut nainen eikä ole tehnyt naisille mitään pahaa . Ei silloin tajua, että naisilla on pelkotiloja.
Mies
Terve varovaisuus ja itsesuojeluvaisto eivät ole mitään "pelkotiloja".
Totta, itsekin tykkään panopuuhista enemmän julkisella paikalla.