Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulee tinderissä että lähden heti heidän kotiin tai otan heidät kotiini

Vierailija
05.09.2021 |

Panopuuhiin! Eivätkö he ymmärrä miten suuri riski se on naiselle? Ensiksi tulee tavata julkisella paikalla, ei kenenkään kotona.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, itsekin tykkään panopuuhista enemmän julkisella paikalla.

Vierailija
2/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita profiilitekstissä, että ei etsi seksiseuraa, niin noin käy harvemmin. Se on tietysti ongelma, jos etsiikin oikeasti seksiseuraa, mutta ei vain kehtaa myöntää sitä julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mainita profiilitekstissä, että ei etsi seksiseuraa, niin noin käy harvemmin. Se on tietysti ongelma, jos etsiikin oikeasti seksiseuraa, mutta ei vain kehtaa myöntää sitä julkisesti.

Vaikka etsisi seksiseuraa sääntö nro 1. Älä tapaa ketään kotonasi tai mene kenenkään kotiin heti.

Vierailija
4/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mennään ajelulle, mul on semmoinen iso mattamusta vani mikä saattaa vähän haista kloroformille

Vierailija
5/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota sitten rahaa samantien.

Vierailija
6/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi monille maskin käyttö on niin suuri ongelma. Käytän sellaista vähän huonommin suojaavaa kangasmaskia ja se on mielestäni ihan kiva asuste. Maski lämmittää nenää kylmällä ja saa naiset käyttäytymään suopeammin, kun ruma naama on piilossa ja enemmän jää mielikuvituksen varaan. Keväällä minua jopa lähestyttiin ulkona ja tultiin juttelemaan, mikä oli ensimmäinen kerta koskaan.

Vierailija
7/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä luule. Naiset tulee kotiini. Osa haluaa seksiä vaan, mutta se on edelleen rikos naisille olla seksuaalinen ja paneskella.

Vierailija
8/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Vaikka haluan seksiä, en tosiaan päästä tuntematonta kotiini  tai lähde ventovieraan luo!

Vierailija
9/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikoja ovat

Vierailija
10/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja

Vierailija
11/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhhuh

Vierailija
12/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna poistaisit tuollaiset limanuljaskat

Vierailija
13/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu

Vierailija
14/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä mitään tinderpanoa päästäisi kotiini.

Vierailija
15/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon, että suurin osa miehistä ei ole ollut nainen eikä ole tehnyt naisille mitään pahaa . Ei silloin tajua, että naisilla on pelkotiloja.  

Mies

Vierailija
16/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka etsisi seksiseuraa sääntö nro 1. Älä tapaa ketään kotonasi tai mene kenenkään kotiin heti.

Ai jaa. No missäs ne yhden kerran randompanot sitten saa tavata? Ja miten tuo tinder"pano" eroaa siitä että baarista vie jonkun kotiinsa?

Vierailija
17/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kutsunut jp 3 miestä tinderin kautta mun kotiin ja tosi kivaa ollut 🤭

Tosin pidemmät suhteet näistä seurasi, eikä ollut pelkkää panoseuraa.

Vierailija
18/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. No missäs ne yhden kerran randompanot sitten saa tavata? Ja miten tuo tinder"pano" eroaa siitä että baarista vie jonkun kotiinsa?

Baarissakin voi sentään vähän tsekata tyyppiä ennen kuin lähtee yhdessä jonnekkin. Ensimmäinen tapaaminen kotona sisältää riskin että tyyppi onkin livenä täysin epäkiinnostava eikä sitä saa helpolla ulos.

Vierailija
19/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee että suostun palvelijaksi kun he alentuvat puhumaan minulle

Vierailija
20/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa huomioon, että suurin osa miehistä ei ole ollut nainen eikä ole tehnyt naisille mitään pahaa . Ei silloin tajua, että naisilla on pelkotiloja.  

Mies

Terve varovaisuus ja itsesuojeluvaisto eivät ole mitään "pelkotiloja".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän