Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulee tinderissä että lähden heti heidän kotiin tai otan heidät kotiini

Vierailija
05.09.2021 |

Panopuuhiin! Eivätkö he ymmärrä miten suuri riski se on naiselle? Ensiksi tulee tavata julkisella paikalla, ei kenenkään kotona.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mainita profiilitekstissä, että ei etsi seksiseuraa, niin noin käy harvemmin. Se on tietysti ongelma, jos etsiikin oikeasti seksiseuraa, mutta ei vain kehtaa myöntää sitä julkisesti.

Vaikka etsisi seksiseuraa sääntö nro 1. Älä tapaa ketään kotonasi tai mene kenenkään kotiin heti.

Ai jaa. No missäs ne yhden kerran randompanot sitten saa tavata? Ja miten tuo tinder"pano" eroaa siitä että baarista vie jonkun kotiinsa?

Baarissakin voi sentään vähän tsekata tyyppiä ennen kuin lähtee yhdessä jonnekkin. Ensimmäinen tapaaminen kotona sisältää riskin että tyyppi onkin livenä täysin epäkiinnostava eikä sitä saa helpolla ulos.

Joo, mutta baarissa ollaan yleensä kännissä, eikä oma päättelykyky ehkä ole parhaimmillaan. Ja minä olen kyllä päässyt eroon miehistä jotka olen tavannut, ei ole kukaan käyttäytynyt huonosti tai epäsopivasti.

Vierailija
22/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mainita profiilitekstissä, että ei etsi seksiseuraa, niin noin käy harvemmin. Se on tietysti ongelma, jos etsiikin oikeasti seksiseuraa, mutta ei vain kehtaa myöntää sitä julkisesti.

Vaikka etsisi seksiseuraa sääntö nro 1. Älä tapaa ketään kotonasi tai mene kenenkään kotiin heti.

Ai jaa. No missäs ne yhden kerran randompanot sitten saa tavata? Ja miten tuo tinder"pano" eroaa siitä että baarista vie jonkun kotiinsa?

Ensin tavataan baarissa, kahvilla tai jossain ulkona ja kotiin siirrytään vasta sitten, kun tiedetään, että vetovoima on olemassa ja toinen vaikuttaa ihan normaalilta. Älä koskaan kutsu suoraan kotiisi, et voi tietää millainen kannon alta kömpinyt mörrimöykky tai Molli-Olli sieltä saapuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarissakin voi sentään vähän tsekata tyyppiä ennen kuin lähtee yhdessä jonnekkin. Ensimmäinen tapaaminen kotona sisältää riskin että tyyppi onkin livenä täysin epäkiinnostava eikä sitä saa helpolla ulos.

Joo, mutta baarissa ollaan yleensä kännissä, eikä oma päättelykyky ehkä ole parhaimmillaan. Ja minä olen kyllä päässyt eroon miehistä jotka olen tavannut, ei ole kukaan käyttäytynyt huonosti tai epäsopivasti.

Sovit että pannaan, tuntematon mies tulee kotiisi, sanot että ei pannakkaan, voitko lähteä? Tuossa on niin suuri riski saada paskaa niskaan ettei oikein missään ole suurempaa. Kiva jos sulla on ollut hyvä tuuri.

Vierailija
24/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin tavataan baarissa, kahvilla tai jossain ulkona ja kotiin siirrytään vasta sitten, kun tiedetään, että vetovoima on olemassa ja toinen vaikuttaa ihan normaalilta. Älä koskaan kutsu suoraan kotiisi, et voi tietää millainen kannon alta kömpinyt mörrimöykky tai Molli-Olli sieltä saapuu!

Tai joku petrimölsä tai Penttilä copycat. Ei ole mikään salaisuus, että Tinderissä hilluu myös seksuaalirikollisia ja muuten sekopäistä porukkaa.

Vierailija
25/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sellainen mies kannata jättää jos hakee vakavampaa, ellei itse hae jotain samantyyppistä.

Vierailija
26/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sellainen mies kannata jättää jos hakee vakavampaa, ellei itse hae jotain samantyyppistä.

Ei kaikki naisetkaan mitään vakavaa etsi, mutta jonkunlainen riskiarvio pitää silti aina suorittaa ennen kuin päästää jonkun kotiinsa ja iholle.

Vierailija
27/27 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Tai pahimmassa tapauksessa täysi sekopää, josta et pääse eroon. Hengestäsi taas pääset 😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän