Kuinka kauan kestää ennen kuin Burana alkaa vaikuttaa?
Kuinka kauan kestää ennen kuin Burana vaikuttaa? Otin tabletin viisi minuuttia sitten ja on niin hirveä särky, etten tiedä miten päin tässä olisi :(
Kommentit (10)
20-30 minuuttia voi mennä. Ja jos se oli 400 mg, ota vielä puolikas tai toinen tabletti perään, jos on kovat säryt...
Riippuu varmasti vähän siitäkin että ottiko tyhjään vatsaan vai söikö paljon samalla tai oliko just syönyt paljon ja mitä söi. Jotkut ruoat sulaa hitaasti ja Burana ei pääse imeytymään sieltä mössöstä.
Mulla kestää yleensä 25-35min, kuukautiskipuihin syön. On mulla yleensä niitä kapseleitakin jotka vaikuttavat nopeammin.
30-60 minaa. Riippuu mite täys maha
Runsaan veden kanssa jos on syönyt juuri jotain ja rasvaista!
Vierailija kirjoitti:
kauanko burana 600 vaikuttaa?
Riippuu, minkälainen kipu on, ja kuka sitä 600mg tablettia ottaa. Minulle tuo riittää pahaan päänsärkyyn noin 4 tuntia, mies taas nukkuu sujuvasti 12 tuntia tuollaisella pillerillä.
Jos kysyt, kuinka nopeasti vaikuttaa, niin sekin riippuu ihmisestä. Tyhjään vatsaan otettuna vaikuttaa nopeammin, mutta vähintään sellainen 20min yleensä menee, ennenkuin alkaa vaikuttaa.
Joskus on parempi ottaa yhdistelmänä esimerkiksi parasetamolia ja ibuprofeenia. Joskus ketoprofeeni on hyvä. Ja aina kannattaa välttää alkoholia lääkkeiden yhteydessä, etenkin parasetamoni on paha.
Minä otin Burana 600 mg, jonka lääkäri määräsi tulehtuneen hampaan juuren vuoksi poistetun hampaan jälkeiseen särkyyn. Alkoi vaikuttaa 10 minuutissa. Puudutus haihtui n. 5 tunnissa, joten kipu yltyi. En ole yleensä kipulääkkeitä käyttänyt.
Söin ison annoksen viileää jugurttia. Ei siis tyhjä vatsa.
Ota vielä parasetamolia 1g. Ibuprofeenin ja parasetamolin yhdistelmä on tehokkain post-operatiivisen kivun lievitykseen.
Noin 30-45 min menee.