Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ilkeintä mitä olet tehnyt ystävällesi satuttaaksesi häntä?

Vierailija
12.10.2014 |

Tahallisesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin hänen miesystävänsä kanssa.

Vierailija
2/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut sen poikkikselta suihin :(  

Olen katunut sitä siitä asti mutta olin vaan kerta kaikkiaan niin vihainen silloin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö ystäville niin?

Vierailija
4/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut tehdä mitään sellaista, ainakaan tiedostaen sitä. Kuka hitto haluaa pahoittaa jonkun läheisen ihmisen mielen tahallisesti? Vain tosi kylmä ihminen kykenee siihen.

Vierailija
5/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, naiset on kyllä todella julmia kun haluavat :O

Vierailija
6/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin sen tarkoituksella yksiin bileisiin ja nolasin kaikkien läsnäollessa. Hän oli sellainen ujo ja hiljainen, aika pyöreä. oltiin tosi nuoria sillon, seiskalla mut silti tää on edelleen ilkeintä mitä olen tehnyt. Tein sen kun halusin olla cool ja kuulua porukkaan. 

Vierailija
7/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole tehnyt sentään ihan niin ilkeästi kuin 1 ja2 mutta uskottelin kaverin miehelle että tyttöystävänsä pettää sitä vaikkei siis oikeesti pettänyt.
Ja syynä se kun ärsytti että yks mies johon olin ite ihastunut yritti tätä kaveriani koko ajan

Vierailija
8/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:46"]

Kutsuin sen tarkoituksella yksiin bileisiin ja nolasin kaikkien läsnäollessa. Hän oli sellainen ujo ja hiljainen, aika pyöreä. oltiin tosi nuoria sillon, seiskalla mut silti tää on edelleen ilkeintä mitä olen tehnyt. Tein sen kun halusin olla cool ja kuulua porukkaan. 

[/quote]

roska

Vierailija
9/9 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh!? Onpa sitä ilkeitä ihmisiä! Suuttuneenakin pitäisi olla pikkusen järkeä päässä eikä ampua ihan yli kostonhimoineen. Pahinta mitä mä oon tehnyt joskus suuttuneena on seläntakana puhuminen toiselle asiasta mikä on potuttanut.