Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kysynyt haiseeko henkeni tai jotain, ei kuulemma, hän ei vain "pidä suutelusta". Minulle suuteleminen tarkoittaa samaa kuin "rakastan sinua" ja koen että minussa on jokin vika jota mies ei myönnä.
Vielä pahempaa on kuitenkin rakastelu. Mies ei koske minuun ja tuntuu kavahtavan, kun kosketab häntä. Itse seksi on mekaanista panemista ilman koskettelua, helliä sanoja tai suudelmia. Kun hyväilin itse omia rintojani mies sanoi "lopeta, toi ällöttää!" Suutuin sitten että kun et sinäkään niihin koske ja kysyin ovatko ne rumat tai jotain? Nyt on mennyt viikko ilman seksiä. Tapasimme toissa päivänä, mutta joimme siveästi kahvit julkisella paikalla kuin kollegat. Epäilen että mies pelkä tulla luokseni, kun taas irstas nainen käy kimppuun!
Olen 46vuotias ja hyvin seksuaalinen. En häpeä sanoa että nyt panettaa, housut alas! Ex piti tästä ronskiudesta, samoin kaikki muutkin miehet. Mutta tämä nykyinen.. en tosiaan tiedä.

• ylös 14
  • alas 5

Kommentit (16)

Vierailija

No en osaa muuhun sanoa, mutta itsekin suorastaan inhoan suutelua, enkä suutele miestäni, vaikka todella rakastan häntä.

Jotenkin ajattelen liikaa kaikkia suussa olevia bakteereita, ja ylipäätään toisen syljen ja kuolan saaminen omaan suuhun ällöttää ajatuksena. En voi mitään. 😅

Alkuhuumassa se sujuu, kun huuma vaimentaa nuo ajatukset, mutta suhteen arkipäiväistyessä ei enää onnistu..

Onneksi pusut on ok.

• ylös 8
  • alas 10
Vierailija

Se mies ei ole hetero... tai muuten todella pahasti mielenterveysongelmaa, eikä sovi kanssasi yhteen, eli miksi ihmeessä olisit parisuhteessa tuollaisen kanssa? Sulla ei kovin pitään ole hyvää elämää enää jäljellä, varsinkaan seksuaalisesti, joten älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen.

• ylös 27
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mammalle tuli taas yllätyksenä, että ihan jokainen maailman ihminen ei pidä täsmälleen samoista asioista kuin hän.

• ylös 10
  • alas 13
Vierailija

Ei ole heteromies tai ikävä kyllä olet mielestään hyvin vastenmielinen. Ei ole hyviä vaihtoehtoja. En jatkaisi.

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

Taitaa olla kaappihomo, tai aseksuaali.

Ei kyllä ole kovin monelle heteromiehelle normaalia ettei suutele, eikä rinnoistakaan tykkää.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Onko hän muissa asioissa yhtä estynyt?

MInkälainen seksuaalihistoria, onko ylipäätään seurustellut?

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

No kai sinä jo osaat vetää johtopäätökset yhteensopivuudestanne (lue: -sopimattomuudestanne)? Eihän tuollaista suhdetta tietenkään kannata jatkaa.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Mitä nää "ei ole hetero" oikein tarkoittaa, ei kai kukaan nyt väkisin ala omasta näkökulmastaan homostelemaan? Siis että tämä mies jos olisi oikeasti homo, niin väkisin puuhaisi naisen kanssa.

Vierailija

En kestänyt tuollaista parisuhdetta vaan jätin miehen lopulta. Miehen rakkaus minua kohtaan tuntui vain loppuneen. Lopulta ahdistuin ja tulin niin epävarmaksi itsestäni että en vaan henkisesti kestänyt. Nykyinen mies tykkää koskettaa ja pussata.

Vierailija

Mikä mies se siis on? Joku tuntemasi mies ilmeisesti. Mistä tunnet hänet? Äh, olkoon.

Vierailija

Oletteko olleet pitkään yhdessä?

Minkä ikäinen mies on? Voiko olla seisokin kanssa haastetta?... silloin ei ehhä kehtaa?