Täällä saa aina ilkeitä vaatauksia
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on kauheen negatiivisiä.
Ei ole Facebookissa kun kaikki on niin positiivisia lässyttäjiä. Sitten tullaan tänne anonyymisti huutelemaan kun ei ollakkaan oikeasti niin positiivisia kuin annetaan ymmärtää. Tekopyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähän riippuu.
Itse olen saanut aina pelkästään asiallisia ja ystävällisiä vastauksia, niiltäkin, jotka ovat eri mieltä itse asiasta. Mutta aloituksenikin ovat asiallisia.
Ymmärrän niitä, jotka ovat hermostuneet esimerkiksi sen ammattivalittajan vuodesta toiseen jatkuviin älyttömiin valituksiin, joiden aiheetkaan eivät koskaan vaihdu.
Valikselle on mahdoton vastata asiallisesti. Ja ystävällisyydenkin kanssa on tiukkaa. Kun monta kertaa päivässä paiskoo tänne niitä älyvapaita juttujaan, niin ei voi syyttää kuin itseään.
Ei nyt sentään. Täällä kaikki ovat hyvin positiivisia ja empaattisia. Olet ymmärtänyt lukemasi aivan väärin. Kyllä me kaikki tuemme sinua höpsöydessäsi ja kusipäisyydessäsi.
Eipä muuta!
Ja varsinkin yhdestä pienestä kirjoitusvirheestä. Asian ydintä ei ymmärretä jos jotain ei ole kirjoittanut yhteen. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eli et saa sellaisia vastauksia ongelmaasi mitä haluaisit kuulla. Haluat tukea omille mielipiteillesi.
Täällä saa kyllä ihan ”ei-mielipidekysymyksiinkin” todella tylyjä vastauksia
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu aloittajasta ilkeältä, kun ihmiset ei vastaa hänelle mieluisasti ja sivele höyhenellä, vaikka aloituksesta käy selville , että aloittaja on itse aiheuttanut ongelmansa.
Niinpä. En itse tunnista tuollaista "ilkeyttä" mitenkään yleisenä tyylinä täällä, vaan yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Itse olen monenlaisia asioita täällä vuodattanut ja olen saanut paljon ymmärrystä ja empatiaa. Jos kokisin että mulle vaan ilkeillään täällä jatkuvasti, en olisi enää täällä.
Täällä saa siedätyshoitoa! Maailma on julma paikka, siihen kannattaa valmistautua.
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin yhdestä pienestä kirjoitusvirheestä. Asian ydintä ei ymmärretä jos jotain ei ole kirjoittanut yhteen. 😂😂😂😂
Yhdyssana on yhdyssana.
Voi sula!
Voisula.
Samat kirjaimet eri merkitys.
Aika moni aloitus on valmiiksi jo vastakkainasettelua. Jokainen vasta-argumentti tuntuu ilkeältä. Vain joojoomiesten vastauksistako tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä usein saa myös empatiaa ja apua ongelmiinsa. Toki joillain on aina trollausvaihe/pahan olon purkaminen päällä.
Ei kai kellään ole AINA trollivaihde päällä? Kyllä mullakin se välillä napsahtaa päälle, mutta pitää olla todella sairas jos se on koko ajan päällä. Tietysti parasta olisi ettei trollata koskaan. Mutta se nyt vaan on mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on kauheen negatiivisiä.
Ei ole Facebookissa kun kaikki on niin positiivisia lässyttäjiä. Sitten tullaan tänne anonyymisti huutelemaan kun ei ollakkaan oikeasti niin positiivisia kuin annetaan ymmärtää. Tekopyhyyttä.
Mikään ole niin ärsyttävää kuin tämä tykkäämis-kulttuuri. Kuinka monta tykkäystä tai yläpeukkua mikäkin saa.
Anonyyminä on vapauttavaa suoltaa suustaan kaikki aivokakka. t. aivokakkaaja, kakan puhuja, kakan nüssija.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jokainen on kirjoittanut tänne niin että joku on loukkaantunut. Mistään pahasta olosta ole kyse.
Onhan se totta, että on vaikeaa esittää niin neutraaleja mielipiteitä ettei KUKAAN loukkaannu. Itselläni on sen verran paksu nahka, että en muista koska olisin loukkaantunut vauvapalstalla. Jos olenkin, niin se yleensä tapahtuu jonkun muun puolesta.
Okei, kerran taisin kännissä vängätä jostain asiasta täällä, enkä enää seuraavana aamuna uskaltanut lukea vastauksia😁. Että sitä voidaan kai pitää loukkaantumisena. Kännissä meni asiat vähän tunteisiin.
Ilkeä kommentti kertoo nimenomasn hyvin paljastavasti eniten sen kirjoittaneen henkilön sivistyksen tasosta ja luonteesta. Fiksu ja terve ihminen osaa ilmaista eriävänkin mielipiteen kunnioittavasti ja rakentavasti.
Eli kannattaa jättää ilkeilyt omaan arvottomuuteensa. Palstalla on paljon hyvääkin keskustelua, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu aloittajasta ilkeältä, kun ihmiset ei vastaa hänelle mieluisasti ja sivele höyhenellä, vaikka aloituksesta käy selville , että aloittaja on itse aiheuttanut ongelmansa.
Yllä oleva on yksi esimerkki ilkeistä vastaajista. Tuon kirjoittajan lähtökohta on jo se, että "oot itse aiheuttanut onglman". Kukaan ei tarvitse tämmöistä vastausta ja se on todella ilkeä vastaus, ja ennen kaikkea kuka ihme muka kysyi, kuka aiheutti ongelman.
Monilla ihmisillä tuommoisen vastauksen takana on todella valtava psyykkinen ongelma, jota pyritään projisoimaan viattomiin ihmisiin.
Ehkä yleisimmät syyt ilkeisiin vastauksiin ovat tyhmyys, huomion hakeminen, sosiaalinen alimittaisuus ja kateus/pahuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähän riippuu.
Itse olen saanut aina pelkästään asiallisia ja ystävällisiä vastauksia, niiltäkin, jotka ovat eri mieltä itse asiasta. Mutta aloituksenikin ovat asiallisia.
Ymmärrän niitä, jotka ovat hermostuneet esimerkiksi sen ammattivalittajan vuodesta toiseen jatkuviin älyttömiin valituksiin, joiden aiheetkaan eivät koskaan vaihdu.
Valikselle on mahdoton vastata asiallisesti. Ja ystävällisyydenkin kanssa on tiukkaa. Kun monta kertaa päivässä paiskoo tänne niitä älyvapaita juttujaan, niin ei voi syyttää kuin itseään.
Miksi pitää vasta, jos ei jaksa vastata? Ei kukaan kaipaa keskusteluun noita epäempaattisia, ilkeitä ihmisiä, joilla ei jo noista syistä ole mitään annettavaa yhtään kenellekään.
Aivan, älkää kirjotelko kommenttejanne, jos ei ole mitään asiallista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et saa sellaisia vastauksia ongelmaasi mitä haluaisit kuulla. Haluat tukea omille mielipiteillesi.
Täällä saa kyllä ihan ”ei-mielipidekysymyksiinkin” todella tylyjä vastauksia
Valitettavasti nykyään saa. Keskustelijoiden taso on romahtanut. Nykyään paljon epäsosiaalista ja kypsymätöntä ainesta tullut jostakin, vaikka heidän paikkansa olisi hommafoorumilla, suomi24:ssä ym heidän tasolleen sopivissa paikoissa. Näillä ihmisillä ei ole mitään muuta annettavaa kuin ilkeytensä ja kun muut pyrkivät asiallisempaan ja empaattisempaan keskusteluun, he saavat raivarin ja pyrkivät sabotoimaan kaikin tavoin. Osalla on pahoja seksuaalisia ongelmia sekä älyllinen että tiedollinen taso tuppaa olemaan kovin matala.
Tämä on valitettavaa. Heidän vuokseen moni todella mielenkiintoinenkin ketju joudutaan lopettamaan, kun kommentit ovat niin ala-arvoisia. Samoin on todella surullista, että apua tai tukea elämänsä ongelmiin etsiville vastaukset ovat nykyään huonoimman aineksen vuoksi niin epäasiallisia, loukkaavia ja epäinhimillisiä. Kun huomaavat, että ketju on suosittu, tulevat huomionkipeinä törkeilemään. Eivät myöskään kestä sitä, että jotkut ihmiset osaavat aloittaa hyvän keskustelun ja fiksut sitten vastaavat empaattisesti ja asiallisesti. Ilmeisesti silloin kokevat erityistä avuttomuutta ja kateutta, joka sitten purkautuu ilkeytenä aloittajaan, joka saa tuon hyvän osakseen.
Täh, mikä niinku o se aneepa ?
Milt kanavalt se näkee ?