Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosiaan tuossa mietiskelin menemään jotakin...

Vierailija
05.09.2021 |

Naamani jää yllättävän monen mieleen XDDDD olin eräässä haastattelussa paikassa, jossa olin ollut työssäoppimassa aiemmin eri omistajien aikana.

Paikkaan tuli asiakas ja katseli menemään minua hetken. Sitten sanoi, että näytän tutulta. En silloin tajunnut miksi ihmeessä näyttäisin tutulta XDD sitten tajusin että hän on käynyt siellä asiakkaana, kun olin työssäoppimassa, ja nähnyt minut.

Itsehän en muista yhtään kenenkään naamaa, olen aivan totaalisen kasvosokea. Täytyy olla erittäin poikkeava ulkomuoto, että edes saatan muistaa jonkun.

Minun on yleensä vaikeaa kuvitella omakin naamani ns. naamani eteen XDDD että se olisi vaikka peilikuvani tai kaksoseni. Tosi vaikeaa. En osaisi kuvailla edes perheenjäsenteni ulkomuotoa, paitsi pituutta ja ruumiinrakennetta.

Sitten toinen tapaus XDDDDD odottakaa hetki.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tilasin korjausmiekkosen tekemään jotain hommaa kotiini tokan kerran. Ekasta kerrasta oli vuosia aikaa. Miekkonen sitten sanoi, että näytän tutulta, onko hän käynyt luonani aiemminkin. Tässä vaiheessa olin jo ihan uudessa kodissa ja tosiaan vuosia vierähtänyt XDDD.

2/2 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin eilen yks asiakas sanoi, että sä olit kyllä viime kesänäkin Pegasuksella 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla