Minkä ikäisenä menit naimisiin?
Mies puhui,että aikoo kosia parin vuoden sisään!
N26
Kommentit (49)
Kaikilla yli 30 vastanneilla iso pino alapeukkuja :)
15vuotiaana, naimisissa yli 10 vuotta. Alapeukkuja satelee :)
18, edelleen yhdessä. Nyt olen 48 v.
22, kihloihin mentiin kun olin 21v ja mies 23v, sitä ennen seurusteltiin vuosi:) Nyt takana jo 6 onnellista aviovuotta ja sinä aikana saatu kaksi lasta<3
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:52"]
En ole mennyt naimisiin. Miehen kanssa ollaan elelty yksissä jo melkein puolet elämästämme, yli 20 vuotta ja yksi lapsikin on jo aikuistumassa. Kihlasormukset laitettiin hetken mielijohteesta joskus kolmikymppisinä. Mies on kosinut useasti, viimeksi tänä vuonna, mutta ajatus häistä ja niihin liittyvästä hössötyksestä ahdistaa minua. Jotenkin ahdistaa myös ajatus olla jonkun vaimo, en oikein tiedä miksi. Ehkä minulla näin säilyy illuusio itsenäisyydestä, vaikka olenkin täysin sitoutunut tähän suhteeseen.
[/quote]
Miehesi varmaan hakee kohta naisen, joka haluaa sitoutua avioliiton siteinkin.
21, mies silloin 22, nyt 24 ja 25 sekä onnellisia pienen tytön vanhempia
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:52"]
En ole mennyt naimisiin. Miehen kanssa ollaan elelty yksissä jo melkein puolet elämästämme, yli 20 vuotta ja yksi lapsikin on jo aikuistumassa. Kihlasormukset laitettiin hetken mielijohteesta joskus kolmikymppisinä. Mies on kosinut useasti, viimeksi tänä vuonna, mutta ajatus häistä ja niihin liittyvästä hössötyksestä ahdistaa minua. Jotenkin ahdistaa myös ajatus olla jonkun vaimo, en oikein tiedä miksi. Ehkä minulla näin säilyy illuusio itsenäisyydestä, vaikka olenkin täysin sitoutunut tähän suhteeseen.
[/quote]
Miehesi varmaan hakee kohta naisen, joka haluaa sitoutua avioliiton siteinkin.
[/quote]
Ahdasmielistä ja ymmärtämätöntä porukkaa täällä alapeukuttelustakin päätellen. Ei edes haluta ymmärtää omasta poikkeavia valintoja. Ei miehen lähtö mikään katastrofi olisi, pärjään kyllä kaikin puolin omillani. Mutta eipä tuo näytä olevan minnekään lähdössä.
20-vuotiaana. Edelleen saman miehen kanssa naimisissa, ikää 56 v.
32-vuotiaana, sitä ennen oltiin seurusteltu ja asuttu avoliitossa 5 vuotta. Hulluina pidän niitä, jotka avioituvat alle 25-vuotiaana!
N44
Paria päivää vaille 30-vuotiaana. 12 vuotta oltiin oltu yhdessä ja lapsetkin tehty äpäriksi ennen avioliittoa. 😃
21 ja olen nyt 67 ja saman kanssa edelleen yhdessä.
En katselisi hetkeäkään poikaystävää "joka sanoo aikovansa kosia parin vuoden sisällä".
33v