Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin kuvattomassa deittiprofiilissani naista ottamaan minusta hyviä kuvia profiiliini, koska minulla ei ole ketään joka ottaisi

Vierailija
05.09.2021 |

Ei minkäänlaista vastausta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa ihminen jolla ei ole ainoatakaan läheistä. Mitä se kertoo hänen sosiaalisista taidoistaan?

Vierailija
2/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana, kunnon l u u s e r i

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän nyt kännykkäkameralla ja itselaukaisimella nyt sentään huonot kuvat saa, jottei tarvitse täysin kuvatonna olla. Muutoin kyllä ymmärrän pyynnön, ja hoituisihan tuo samalla, jos vielä treffien jälkeen olisi kuville tarvetta.

Vierailija
4/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ottamaan pari dickpickiä kans, niitä voi tarvita milloin vain.

Vierailija
5/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuitenkin sinne joku ihan tosi huono ja hämärä kuva, jossa edes jotain näkyy. Joku täysin tunnistamaton, kaukaa otettu ja lisää vähän sumennusfilttereitä.  

Vierailija
6/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa ihminen jolla ei ole ainoatakaan läheistä. Mitä se kertoo hänen sosiaalisista taidoistaan?

Ei välttämättä mitään, jotkut vaan eristäytyy.

Vierailija
7/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Be my pimp. Lupasitko edes korvausta?

Vierailija
8/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielikuva avuttomasta äidinpojasta joka yrittää valjastaa tuntemattomatkin naiset itseään palvelemaan.

Vierailija
9/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilkeitä, mikä teitä vaivaa?

Vierailija
10/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti hän etsii seuraa syystä...?

Vierailija
11/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se jos mikä kerro riittävästi? Miksi joku kiinnostuisi ihmisestä, joka on halunnut eristäytyä muista ihmisistä?

Vierailija
12/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mielikuva avuttomasta äidinpojasta joka yrittää valjastaa tuntemattomatkin naiset itseään palvelemaan.

Sellainen pikkunäppärä manipuloija joka ”ei osaa itse”

Vierailija
13/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse olen kuvani profiiliin ottanut, koska en todellakaan halua olla jonkun muun kuvattavana.

Vierailija
14/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan valittaa, että pitää olla kunnollisia toisen ottamia kuvia eikä mitään vessaselfieitä.

AP

Vierailija
15/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se jos mikä kerro riittävästi? Miksi joku kiinnostuisi ihmisestä, joka on halunnut eristäytyä muista ihmisistä?

Eihän se mitenkään poissulje halua jakaa elämä ja arki, itse haluan keskelle korpeä pieneen mökkiin asumaan mutta kivahan siellä olisi olla erähenkinen rakas.

Vierailija
16/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan valittaa, että pitää olla kunnollisia toisen ottamia kuvia eikä mitään vessaselfieitä.

AP

Ja se tarkoittaa tietysti sitä että asia on nyt naisten vastuulla. Älä nyt katkeroidu kun naiset kieltäytyvät tehtävistään.

Vierailija
17/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa googlesta valokuvaajia. Profiilikuvauksen saat alle satasella ja voit samalla otattaa kuvan itsestäsi työnhakua varten. Saat ratkaisua siihenkin puoleen ongelmiasi.

Vierailija
18/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kasvanut ihan omanlaisessasi tynnyrissä. Pari rauhassa viihtyvää tyyppiä saattaa hyvinkin viihtyä keskenään.

Vierailija
19/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tinderissä on älyttömän vähän profiileja, joissa olisi pelkästään toisen ottamia kuvia, melkein kaikilla on ainakin jokunen selfie, monilla kaikki on itseotettuja. Itse pystyy ottaa ihan hyvin kuvia, mutta ei ne todellakaan tarvi olla mitään vessanpeilin kautta otettuja hirvityksiä tai alaviistosta kuvattuja sierainkuvia. Osta selfiekeppi ja ota kuvat niin että sitä ei huomaa.

Vierailija
20/20 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti hän etsii seuraa syystä...?

🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi