Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aku Ankan taskarit

Vierailija
12.10.2014 |

Meille on kertynyt vuosien varrella melkoinen kasa Aku Ankan taskareita ja olenkin alkanut myymään niitä nyt pois hintaan 1,50 e/kpl. Mieheni ei pidä tästä, hänen mielestään minun pitäisi antaa nuo sadat taskarit hänen lapsenlapsilleen ilmaiseksi. Minä olen nuo taskarit ostanut ja maksanut joka ikisen. En ymmärrä miksi minun pitäisi antaa ne ilmaiseksi lapsille, joiden kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.  Mies ei taas suostu maksamaan minulle tuota hintaa, mitä pyydän niistä kappaleelta. Hänen mielestään minun pitää antaa ne ilmaiseksi. Ei onnistu. Minä aion myydä ne, mitä sanotte vauvalaiset, olenko itsekäs paska jos täydennän todella laihaa työttömän lompakkoa myymällä pois tarpeettomia taskareita.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Aku Ankka- nettikaupassa olla tarjouksessa ne taskarit alkaen 1€..

Vierailija
2/21 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaiken antamisen pitää lähteä siitä henkilöstä itsestään, jolla jotain mahdollista annettavaa on.

Todella vastenmielistä on antaa ymmärtää, että jonkun muun pitäisi luopua tavaroistaan. Emme elä kommunismissa, jossa kaikki on yhteistä. Tosin itsekin voi miettiä, mikä on aito rahallinen hyöty jostain euron kamasta, eli olisiko antamisen ilo joskus arvokkaampaa. Pihiys ja ahneuskin on vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi joilleen tuntemattomille kersoille antaa ilmaiseksi? Jos ukkos on ite niin köyhä, ettei ymmärrä tuollaista, niin jätä se. Sitä paitsi puhut sadoista kappaleista eli jos ne ovat alkuperäisiä eikä näitä uusintapainoksia, niin niillä on jo keräilyarvoakin.

Vierailija
4/21 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat lähes arvottomia ainakan lukuarvoltaan, jos ei satu olemaan numerot 1-75. Sen jälkeen laatu tippui kyllä kuin lehmän häntä. Se oli jo jotakin tyypillistä paskaa esim. numerossa 80, joku taikaviitan rokkikonsertti, ja ei mitään ideaa. T. mies.

Vierailija
5/21 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna osa miehen lapsenlapsille ja myy loput.

Vierailija
6/21 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää, että pariskunta riitelee tämmösestä aiheesta!

Itse antaisin mielelläni taskarit vaikka ilmaiseksi oman perheen jäsenelle (kyllä miehen lapset ja lapsenlapset lasketaan oman perheen jäseneksi!), jos se tuottaisi lapsille iloa. Ei kaikesta ilon tuottamisesta tarvitse hyötyä rahallisesti.

Vierailija
7/21 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:14"]

(kyllä miehen lapset ja lapsenlapset lasketaan oman perheen jäseneksi!)

[/quote]

Ap:n tekstistä käy kyllä selväksi, että hän ei laske.

Vierailija
8/21 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:10"]Anna osa miehen lapsenlapsille ja myy loput.
[/quote]

Yritin tällä kommentilla hakea kompromissia. Itse antaisin taskarit lapsenlapsille jos he tykkäävät lukea akua.

Vierailija
9/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:14"]

Vaikea ymmärtää, että pariskunta riitelee tämmösestä aiheesta!

Itse antaisin mielelläni taskarit vaikka ilmaiseksi oman perheen jäsenelle (kyllä miehen lapset ja lapsenlapset lasketaan oman perheen jäseneksi!), jos se tuottaisi lapsille iloa. Ei kaikesta ilon tuottamisesta tarvitse hyötyä rahallisesti.

[/quote]

Minä en pidä lapsista enkä ole edes nähnyt näitä lapsia kuin kerran joskus monta vuotta sitten. Miksi siis antaisin ne taskarit heille ilmaiseksi. Minulle myynnistä kertyvä yli 500 euron tulo on todella iso juttu.

Vierailija
10/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
11/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tuo. Muuttuvat kekseliäämmiksi kaiken aikaa. Tietysti ollaan työttöminä. Miehen tekstiä muutenkin.

Jos kerää satoja taskukirjoja, niin tietysti haluaa jakaa Ankka-iloa seuraavillekin sukupoville. Täysin epäuskottava aloitus. 

Vierailija
12/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:43"]

Jos kerää satoja taskukirjoja, niin tietysti haluaa jakaa Ankka-iloa seuraavillekin sukupoville.

[/quote]

Miten niin tietysti? Yleensä ihminen kerää asioita (Aku Ankka -taskukirjoja, pikkuvolkkareita, kristalliesineitä, postimerkkejä etc.) vain omaksi ilokseen. No, ne muumimukistit harrastavat sitä vissiin tehdäkseen isoa bisnestä, mutta ne ovatkin poikkeus.

Vierailija
13/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne alunperin ostettu sinun lapsillesi? Silloinhan ankat ovat heidän.... ja he päättävät mitä tekevät omilleen.

Vierailija
14/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:43"]Provohan tuo. Muuttuvat kekseliäämmiksi kaiken aikaa. Tietysti ollaan työttöminä. Miehen tekstiä muutenkin.

Jos kerää satoja taskukirjoja, niin tietysti haluaa jakaa Ankka-iloa seuraavillekin sukupoville. Täysin epäuskottava aloitus. 
[/quote]

ap ei puhunut keräilystä vaan että taskareita on kertynyt. toisin sanoen niitä on ostettu luettavaksi vuosien varrella ja nyt ne lojuvat tarpeettomina. miksi tällaisia ei möisi pois?

ja voisin ihan hyvin kirjoittaa samantyylistä tekstiä kuin ap, vaikka olen nainen.

kyllä itseäkin mietityttäisi antaa ilmaiseksi miehen sukulaisille, joiden kanssa ei ole edes tekemisissä. tosin herää kysymys että miksi et ole miehesi lastenlasten kanssa tekemisissä?

Vierailija
15/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:54"]

Onko ne alunperin ostettu sinun lapsillesi? Silloinhan ankat ovat heidän.... ja he päättävät mitä tekevät omilleen.

[/quote]

Hei, sanoinhan jo tuolla aikaisemmin etten pidä lapsista. Siispä niitä ei ole tullut hankittua. Akkarit olen ostanut vuosien varrella ihan itselle luettaviksi. Nyt on aika ajanut niistä oh, joskus ostan kyllä lehden, mtta taskareita en. Nyt on siis aika luopua niistä. Ja tietenkin myymällä, en todellakaan aio lahjoittaa niitä lapsille, joista en välitä. Mies hoitaa suhteen lapsenlapsiinsa ja jos haluaa antaa heille taskareita,saa luvan ostaa ne, ilmaiseksi en niitä anna.

Vierailija
16/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:43"]

Provohan tuo. Muuttuvat kekseliäämmiksi kaiken aikaa. Tietysti ollaan työttöminä. Miehen tekstiä muutenkin.

Ei muuten ole provo!!! Meillä mies kuvittelee, että haluan olla mummo HÄNEN edellisestä avioliitostaan olevien aikuisten lasten lapsille ja antaa heille kaikkea kivaa ilmaiseksi. Myyn ennemmin vaikka 10 sentillä, kuin annan aivan ilmaiseksi. Näin vain on. En halua antaa Ankka-iloa niille pennuille, joilla on Aspergerin syndrooma. AP.

[/quote]

Vierailija
17/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] ap ei puhunut keräilystä vaan että taskareita on kertynyt. toisin sanoen niitä on ostettu luettavaksi vuosien varrella ja nyt ne lojuvat tarpeettomina. miksi tällaisia ei möisi pois? ja voisin ihan hyvin kirjoittaa samantyylistä tekstiä kuin ap, vaikka olen nainen. kyllä itseäkin mietityttäisi antaa ilmaiseksi miehen sukulaisille, joiden kanssa ei ole edes tekemisissä. tosin herää kysymys että miksi et ole miehesi lastenlasten kanssa tekemisissä?

[/quote]

Olenhan jo moneen kertaan tehnyt selväksi, etten pidä lapsista. Miksi siis olisin missään tekemisissä sellaisten otusten kanssa, joista en pidä. Lapset meluavat, eivät pysy paikoillaan ja ovat muutenkin hermoille käyviä. Lisäksi heillä on todellakin, kuten jo tuossa totesinkin, todettu Aspergerin syndrooma. Kaikilla kolmella, kahdella lievänä versiona ja yhdellä vähemmän lievänä. Edes mieheni ei oikein kestä heitä, kun käy katsomassa, viipyy korkeintaan tunnin tai pari ja ajaa sitten takaisin kotiin parisataa kilometriä.

Vierailija
18/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 14:09"][/quote] ap ei puhunut keräilystä vaan että taskareita on kertynyt. toisin sanoen niitä on ostettu luettavaksi vuosien varrella ja nyt ne lojuvat tarpeettomina. miksi tällaisia ei möisi pois? ja voisin ihan hyvin kirjoittaa samantyylistä tekstiä kuin ap, vaikka olen nainen. kyllä itseäkin mietityttäisi antaa ilmaiseksi miehen sukulaisille, joiden kanssa ei ole edes tekemisissä. tosin herää kysymys että miksi et ole miehesi lastenlasten kanssa tekemisissä?

[/quote]

Olenhan jo moneen kertaan tehnyt selväksi, etten pidä lapsista. Miksi siis olisin missään tekemisissä sellaisten otusten kanssa, joista en pidä. Lapset meluavat, eivät pysy paikoillaan ja ovat muutenkin hermoille käyviä. Lisäksi heillä on todellakin, kuten jo tuossa totesinkin, todettu Aspergerin syndrooma. Kaikilla kolmella, kahdella lievänä versiona ja yhdellä vähemmän lievänä. Edes mieheni ei oikein kestä heitä, kun käy katsomassa, viipyy korkeintaan tunnin tai pari ja ajaa sitten takaisin kotiin parisataa kilometriä.
[/quote]

on tullut selväksi ettet pidä lapsista, mutta yleensä ottaen noin läheisten sukulaisten, niin aikuisten kuin lastenkin, kanssa ollaan tekemisissä vaikkei niin kovasti henkilöstä pitäisikään. mutta tietenkään jos miehesikään ei ole lasten kanssa läheisissä väleissä niin miksipä sinäkään sitten. en tietenkään tiedä mitä muuta miehesi suvussa on taustalla, mutta luulisi että miehesi lapsi olisi kaivannut tukea vaikeiden erityislastensa kanssa. aika julmaa sanoa ettei siedä lapsenlapsiaan, koska heillä on synnynnäinen eroavaisuus muihin.

Vierailija
19/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellistä on vaikea lukea. Tehkää lainaukset oikein.

Vierailija
20/21 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samanlainen suhde puolisoni lapsenlapsiin kuin Ap:lla. En ole koko aikuisiälläni ollut tekemisissä lasten kanssa. Niinpä, jos joudun tilanteisiin joissa joutuisin lasten kanssa tekemisiin vetäydyn sellaiseen paikkaan, ettei minun tarvitse puhua heidän kanssaan. En vain osaa olla noiden meluavien ja levottomien penskojen kanssa. Lapsenakin viihdyin parhaiten mummojen ja vaarien kanssa. En kestänyt ikätoverieni melskaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän