Te, jotka vastustatte maskeista luopumista, kuinka kauan mielestänne pitäisi käyttää niitä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen riskiryhmäläinen ja itse tulen käyttämään ff2-maskia vielä pitkään. Silti sallisin muille osittaisen maskivapautuksen ja ajattelisin, että maskia käytettäisiin vielä kaikilla käynneillä terveyskeskuksissa, sairaaloissa, lääkärikeskuksissa ja hoitolaitoksissa. Muualla käyttäisi vain ne, joilla on jonkinlaisia vähäisiäkin hengitystieoireita.
Kauppoihin ei tultaisi seurustelemaan eikä puhumaan kovaäänisesti kännykkään, jos ei käytä maskia.
Minusta on outoa, ettei osalle ole vieläkään mennyt perille korona-ajan puhelinetiketti. Kannattaisi pysyä muista erossa jos odottaa tärkeää puhelua. Ei nyt ainakaan mennä kauppakeskukseen tai julkiseen liikenteeseen terveydenhuollosta puhumattakaan kälättämään puhelimeen. Ei ole vaikeaa tekstata, että soittaa kun voi puhua vapaasti.
Tilaa ruoat kotiin jos noin pelottaa.
Korona-aikana puhelimeen puhuminen ja syljen lennätys on vielä huonompaa käytöstä.
Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman kauan, jotta saadaa kieltäytyjien vitutus maksimoitua. Toki kieltäytyjät pitäisi ampua.
Sinun kaltaiset pitäisi vetää köyden jatkeeksi.
Pidän maskeja ja turvavälejä niin kauan kuin on koronarokottamattomia. Enkä mene elokuviin tai muihin huvitilaisuuksiin, jos kerran turvaväleistä luovutaan. Hölmöt käyttäkööt niissä rahansa, säästyypä sitten minulta!
Vierailija kirjoitti:
Pidän maskeja ja turvavälejä niin kauan kuin on koronarokottamattomia. Enkä mene elokuviin tai muihin huvitilaisuuksiin, jos kerran turvaväleistä luovutaan. Hölmöt käyttäkööt niissä rahansa, säästyypä sitten minulta!
Eihän kaikki ota tuota rokotetta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta HEI.
Nyt on ollut aika paljon koronatartuntoja, ja kummallinen ylläri?
Että Helsingistä on juuri paljastunut aika iso tartuntamäärä hoitokosista. Hoitokodin koronatartunnat yritettiin hyssytellä sängyn alle, mutta paljastui!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ecfda21-cc2b-4ba0-bb95-7011e5d6da8f
Espoon kaupunki tiedotti tiistaina, että Attendo Laaksolahden kolmessa ryhmäkodissa yhteensä viidellä henkilökunnan jäsenellä ja seitsemällä asukkaalla on todettu koronavirustartunta.
Mietityttää, ovatko nämä paljastuneet tapaukset kahdesti rokotettuja, vai rokotteita vastustavia foliohattuhoitajia, ja rokotteita vastustavia skitsofreenikkovanhuksia.
.
Kun on kahdesti rokotettu, ja kahdesti rokotetun hoitajan kanssa, niin saa koronuskovaisena taivaspaikan, vaikka kuolisi, koska kuoli rokotettuna, kuten tästäkin.
Varmasti voi olla lisäksi niinkin, että rokote ja maski parantavat skitsofrenian, ja ainakin niillä saa koronauskovaisena taivaspaikan, vaikka ei parantaisikaan. Jos on lisäksi koronauskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas vältän rokotettuja. Oireithan niistä on saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman kauan, jotta saadaa kieltäytyjien vitutus maksimoitua. Toki kieltäytyjät pitäisi ampua.
Mitä se minua vituttaapi jos sinä käytät maskia?
Itse en edes reagoi maskittomiin, mutta voin kertoa, että olen saanut maskittomilta lukemattomia naurahduksia, pitkiä tuijotuksia, ylimielisiä ja ivallisia katseita osakseni maskia pitämällä. Viimeksi tänään, kun olin kävelylenkillä syöpäsairaan isäni kanssa maski kasvoilla.
My body, my choice. Jostain syystä tämä slogan ei saisi maskillisten kohdalla toteutua näköjään.
Nykyään pahimmille sanon jo päin naamaa, että v..uako tuijotat?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes reagoi maskittomiin, mutta voin kertoa, että olen saanut maskittomilta lukemattomia naurahduksia, pitkiä tuijotuksia, ylimielisiä ja ivallisia katseita osakseni maskia pitämällä. Viimeksi tänään, kun olin kävelylenkillä syöpäsairaan isäni kanssa maski kasvoilla.
My body, my choice. Jostain syystä tämä slogan ei saisi maskillisten kohdalla toteutua näköjään.
Hahaha!😀 Oikein!👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki halukkaat ovat saaneet täyden rokotussuojan, voi mielestäni maskisuosituksesta luopua. Edellytyksellä, että uutta vakavaa virusmutaatiota ei ilmene. Jos kaikki toimisivat vastuullisesti, tämä viimeinen aalto olisi ollut aika mitätön.
Tämä viimeinen aalto on ollut mitätön.
Ja kuitenkin kotona ja sairaaloissa sairastetaan koronaa. Sinä olet ilmeisesti niin perverssi, että tykkäät olla kipeä, ehkä suorastaan nautit siitä. Mitä sairaampi olo, sen kivampi, vai?
Aalto ei ole mitätön, jos yksikin ihminen sen takia petipotilaaksi joutuu. Ainakaan juuri sen ihmisen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksipä pitäisikin olla pakkorokotukset. En totisesti ymmärrä, miksi niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki halukkaat ovat saaneet täyden rokotussuojan, voi mielestäni maskisuosituksesta luopua. Edellytyksellä, että uutta vakavaa virusmutaatiota ei ilmene. Jos kaikki toimisivat vastuullisesti, tämä viimeinen aalto olisi ollut aika mitätön.
Aika kallis yhteiskunnalle ollakseen mitätön. Joka päivä jos tuhat jää pariksi viikoksi pois töistä plus muut kulut. Liekö tuommoinen 5 miljoonaa euroa päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksipä pitäisikin olla pakkorokotukset. En totisesti ymmärrä, miksi niitä ei ole.
Kyllä näitä I D I O O T T E J A sitten on ihan vaivaksi asti tällä palstalla. Ihanko oikein meinaat, että ihmisten PERUSOIKEUKSIA pitäisi ruveta polkemaan täysin vain koska tuollaisia hysteerisiä ihmisiä pelottaa niin paljon? Yhden mielestä kieltäytyjät pitäisi ampua ja sinun mielestäsi on oikein viedä vaikka väkivalloin piikille? Taidat olla juuri sellainen tampio joka liikkuu yksin omassa autossaa 3 maskia päällekkäin naamalla ettei vain pelottava virus hyökkää ilmastoinnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin kotona ja sairaaloissa sairastetaan koronaa. Sinä olet ilmeisesti niin perverssi, että tykkäät olla kipeä, ehkä suorastaan nautit siitä. Mitä sairaampi olo, sen kivampi, vai?
Aalto ei ole mitätön, jos yksikin ihminen sen takia petipotilaaksi joutuu. Ainakaan juuri sen ihmisen mielestä.
Tarvii sanoa, että oli mitätön nuha. Harmi tuli rajoituksista, enkä edelleenkään ynnärrä ja sulata niitten relevanssia. Minua ihmetyttää vielä asenteellinen ja tarkoituksellinen idiotismi, mitä levität kuin uskonnollisessa hurmoksessa. Se on sitä että pupilisi kiiluvat valkoisina sokeudesta kuin mielitautisella kun et näe että olet itse ollut useita kertoja "petipotilaana" nuhasta, ja tulet olemaan vielä jatkossakin. Oli korona tai muu.
Silti levität hurmoksellista ideaasi, ja kumartelet samalla henkilöpalvonnan kohteillesi, joista tuli poppamiehia tieteen tekijoiden sijasta. Näitä riitti laumaimminiteetti, Zero korona Finland, ja muine huuhaa touhuineen, ja porukka koulutettuja lääkäreitä, jotka "myivät" itsensä levittämään vääristelyjä ja kaikkea muutakin paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kallis yhteiskunnalle ollakseen mitätön. Joka päivä jos tuhat jää pariksi viikoksi pois töistä plus muut kulut. Liekö tuommoinen 5 miljoonaa euroa päivä.
Korona on niin mitätön nuha valtaosalle näistä, että kyseisestä lahes kuumeettomasta niiskutuksesta ei olisi herunut edes sairaslomaa muutama vuosi sitten.
Korona ei ole se ongelma, vaan sairas suhtautuminen siihen. Paradoksi on, että sairaan suhtautumisen levittäjä on mm. WHO.
Eräs aasinsilta aiheeseen on, että:
Uskonnollisissa sodissa viha ja hurmos ei yleensä laannu, vaikka taloudelliset ja muut tavoitteet olisi jo saavutettu.
Miten käy koronan kanssa? Pftserin osakekurssi ei voi jatkaa nousuaan kovin kauaa, koska markkina ei kasva jatkuvasti. Kun lähes kaikki on rokotettu, niin kasvu tyssää siihen. Mutta mien on uskonnollisen aspektin kanssa. Korona on tullut korvaamaan perinteisiä uskontoja, mutta koronauskonnolla on ikävä kyllä hyvin sairas moraali. Siiken liittyy "patologinen" valehtelu, ja diktatuuri peittämään kyseistä tosiasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat maskeista luopumisella?
Niiden käyttäminenhän on täysin vapaaehtoista.Haluatko että maskien käyttäminen kiellettäisiin? Vai mikä sun pointtisi oikein on?
Tarkoitin yleistä maskisuositusta. Että maskeista luovutaan osana yhteiskunnan koronastrategiaa. Yksittäinen henkilö toki voi luopua tai olla luopumatta, ja jokainen saa toki käyttää halutessaan maskia vaikka loppuelämänsä tai 24/7, se tuskin on kenenkään muun ongelma. Mutta tällä hetkellä esimerkiksi kouluissa painostetaan ja jopa pakotetaan oppilaita käyttämään maskeja, eli kaikille "suositus" ei oikeasti ole käytännössä suositus, vaan joillekin se on painostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kerran törmännyt henkilöön, joka kaupan ulkopuolella ivallisesti naureskeli, kun mieheni kanssa asettelimme maskia kasvoille. Hän oli humalainen, kehopositiivinen, epäsiisti nainen. Nainen ei itse tullut kauppaan, mutta tyttärensä kävi hänelle ostamassa täydennystä olutvarastoon. Nämä naureskelijat voi oikeasti jättää ihan omaan arvoonsa. Pk-seudulla tämä.
Epäilen, että maskisuosituksesta luovutaan loka-marraskuussa. Toki halukkaat voivat käyttää niitä jatkossakin, tuskin niitä kielletään.
Musta se olis kiva asuste. Saisivat olla tyylikkäämpiä ja runsaampi värivalikoima. En haluaisi luopua, koska ei ole siitepölyallergiat vaivanneet, ei myöskään flunssat, kun on maski.