Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäänkö loppukuukauden 200 eurolla? Vuokra ja laskut on jo maksettu

Vierailija
05.09.2021 |

Eli pääasiassa ruokaan menisi tuo. Vinkkejä miten syödä niin että 200 e riittää loppukuuksi yhdelle ihmiselle ?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät kyllä jää säästöön 50€ . Ostat vaan ihan vähän . Mitä on kaapissa nyt siihen lisänä jotain . Euron hampurilaisia ja riisipaketti 3€. Makkaralenkki 3€ ja perunaa. Ei tuu nälkä . Tiivistemehukatti.

Vierailija
22/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijottaja kirjoitti:

Sijoittaisin rahat lyhyen tähtäimen lagerrahastoon ja kävisin loppukuun ravinnonjakeluun tarkoitetulla ilmaisella jakelupisteellä.

Lager ? Eli ostaisit muutaman kopan kaljaa? 

Lagerrahasto 1 kk noin 200 e sijoitus. Sandels, Karjala, Karhu, Rainbow ~ 30 euroa koppa. Jopa 6 x 30 = 180 + irtolager mahdollisuus ostaa ja vähentää myös ravinnon tarvetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Jätä ostamatta kaikki ylimääräiset lauantaikarkit, yksittäispakatut jogurtit, snacksit, limut, mehut ja muut turhakkeet. Makaronia, perunaa, puurohiutaleita, paljon vihanneksia ja hedelmiä (varmasti löytyy edullisia), kanaa, silakoita, kalasäilykkeitä, papuja, linssejä, näkkileipää tms. Siis teet itse ruokaa isoja annoksia, ei eineksiä tai take awayta. Jälkkäriksi vaikka marjasoppaa tai itse tehtyä omenapiirakkaa.

Pastaa, kiusauksia, keittoja, puuroa, uunivihanneksia, kokonainen broileri, kasvis-/lihapullia, kanakastiketta... näitä on helppo tehdä iso määrä ja syödä useamman kerran. Kaveriksi vaikka porkkanaraastetta ja punajuurisiivuja. Leivälle voita, juustoa ja kurkkusiivuja, unohda leikkeleet. Terveyskin paranee kohisten.

Vierailija
24/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap töihin.

Vierailija
25/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt . Perusruokaa niin rahaa vielä. Vähän tyhjiä tölkkejä . Lasket muutaman päivän ruuat kerralla .

Vierailija
26/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Jätä ostamatta kaikki ylimääräiset lauantaikarkit, yksittäispakatut jogurtit, snacksit, limut, mehut ja muut turhakkeet. Makaronia, perunaa, puurohiutaleita, paljon vihanneksia ja hedelmiä (varmasti löytyy edullisia), kanaa, silakoita, kalasäilykkeitä, papuja, linssejä, näkkileipää tms. Siis teet itse ruokaa isoja annoksia, ei eineksiä tai take awayta. Jälkkäriksi vaikka marjasoppaa tai itse tehtyä omenapiirakkaa.

Pastaa, kiusauksia, keittoja, puuroa, uunivihanneksia, kokonainen broileri, kasvis-/lihapullia, kanakastiketta... näitä on helppo tehdä iso määrä ja syödä useamman kerran. Kaveriksi vaikka porkkanaraastetta ja punajuurisiivuja. Leivälle voita, juustoa ja kurkkusiivuja, unohda leikkeleet. Terveyskin paranee kohisten.

Oon vegaani. En syö raatoja.

Ap

Vierailija
27/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät satsdels ja voit säästää sen toisen satasen

Vierailija
28/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumpuaa oletus, että terveyteni olisi jotenkin huono?  Voisin vaikka vannoa että syön terveellisemmin kuin sinä. 

Vierailija
29/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveys kohisee? Ei tuossa ole edes mitään erityisen terveellistä. Halpaa vain.

Vierailija
30/31 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo riittää hyvin minun ja kahden lapsen ruokiin. Toki lapset syövät arkisin koulussa ja päiväkodissa. Etköhän pärjää jos et tosiaan syö paljoa eineksiä ja noutoruokaa tai sinulla ole kallista ruokavaliota muuten.

Vierailija
31/31 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo riittää hyvin minun ja kahden lapsen ruokiin. Toki lapset syövät arkisin koulussa ja päiväkodissa. Etköhän pärjää jos et tosiaan syö paljoa eineksiä ja noutoruokaa tai sinulla ole kallista ruokavaliota muuten.

Jos on vähän liikkuva, pienikokoinen sinkku niin joskus se einesjuttu voi tulla halvemmaksikin. Joku 2e kinkkukiusaus valmisruokana esim voi olla parempi kuin ostaa ainekset suurperheen kinkkukiusaukseen, ja sinkulla se jää lopulta vaan pilaantumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän