Ketä julkkista Kristiina Vähä-hiilari muistuttaa?
Kommentit (41)
Kuka tää Vähähiilari on sketsihahmonsa takana? kuvalinkkiä kys miesnäyttelijään?
Minulle tuli heti mieleen näyttelijä Rachel McAdams..
Aivan loistava! :D Nimen kuullessani toivoin parodiaa fitnesshuumasta ja sehän siellä oli. Tää varmaan voittaa koko kilpailun, kun on niin ajankohtainen hahmo.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:48"]
Mulla tuli mieleen Minna pajulahti, kun oli oikeasti riski ja miehekäs eikä mikään bikinifitnesstypy.
[/quote]
Ja äänikin möreän miehekäs...
Hienosti oli saanut ujutettua hahmoon kaikki fitnesspimujen maneerit. Varsinki se "elikkä tosiaan..." ja hiusten heiluttelu :D
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:27"]
Siis sehän on ihan suora karikatyyri Jutta Gustafsbergista.
[/quote]
Ei sinne päinkään. Enemmin suoraan ideoitu jostain tyhjäpää fitness-bloggaajasta.
En tiedä mut suomessahan on tosi paljon tollasia naisia. Varmasti jokaisen ystävä piiristä tai sukulaisista löytyy ja mua kiinnostais tietä et tajuaako niistä kukaan et toi parodioi heitä.
No Linda ''Minäolenparas'' Manuella!!
Mulla tulee mieleen eräs kauneusyrittäjä, mutta tämä hahmo miljoona kertaa kauniimpi :D.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:31"]
En tiedä mut suomessahan on tosi paljon tollasia naisia. Varmasti jokaisen ystävä piiristä tai sukulaisista löytyy ja mua kiinnostais tietä et tajuaako niistä kukaan et toi parodioi heitä.
[/quote] No tässä ei nyt ollut kysymys muusta kuin ulkonäöstä. Kuka tulee mieleen.
Juttaa!!! Tietty muitakin fitness pimuja, Linda Manuellaa, Elina Tervoa, Anna Virmajokea...onhan ne kaikki vähän samasta puusta.
Lempiimen on ainakin lahjoittanut ihan selvästti Janni Hussi.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:13"]
Lempiimen on ainakin lahjoittanut ihan selvästti Janni Hussi.
[/quote]
*Lempinimen
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:39"]Olli Herman tuli mulla mieleen ku telkasta tuli :D
[/quote]
Sama :D
Minua vaivasi, kun kasvoissa oli jotakin niin tuttua.
Tulee vähän mieleen näyttelijä Kristiina Halttu, joka onkin kyllä todella kaunis nainen! :) Ja ehkä hitusen Riitta Väisänenkin, suorilla hiuksilla? :)
Kropasta en osaa sanoa, ketä muistuttaa. :D
Jutta