Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette pelkää ollenkaan Ebolaa, terroriuhkaa, sotaa jne

Vierailija
12.10.2014 |

Seuraatteko ylipäänsä mitä maailmalla tapahtuu, vai elättekö vaan omassa pienessä kuplassanne?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea ei todellakaan kannata kirjaimellisesti uskoa mitä "uutisissa" sanotaan :D  Sen kun kaikki vaan oivaltaisivat ;)

Minkäänlaisessa pelossa on ihan turha elää.

Vierailija
2/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:50"]

Kun olin pieni pelättiin ydinsotaa. [/quote]

Minä olin siihen aikaan nuori ihminen, lukiossa. Ronnie ja paras kaverinsa Maggie olivat kauhugallerian pahimmat, ja suuressa itänaapurissa oli Leonidia ja Konstantinia Jurista puhumattakaan ydinaseineen vastapoolina. Rauhanmarsseilla käytiin ja toivottiin, että amerikkalaisten Tähtien Sodasta ei tulisi mitään (ei olisi missään tapauksessa todellisuudessa tullutkaan, sillä asiantuntijat totesivat sen myöhemmin vain Ronnien hullutukseksi - aika dementikko sen jo silloin täytyi ollakin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:17"]

Olen työtön ja masentunut, joten mulla ei muuta tekemistä olekaan kun hysterisoitua näistä asioista! Joka päivä vaan odotan, että milloin se putin/ebola/terroristi/nuorisojengiläinen tulee ja vie hengen. "Normaaleilla" työssäkäyvillä ihmisillä ei ole aikaa miettiä näitä asioita niin paljon.

[/quote]

Älä hyvä ihminen pilaa ja mitätöi elämääsi tämmöisillä ajatuksilla!

Olosuhteitamme emme aina voi valita, mutta asenteemme kyllä. Työtön ja siksi masentunut, nyt hakeudut mukavaan seuraan ja vaikka vapaaehtoistyöhön. Sitä kauppa näköalasi laajenevat, etkä märehdi turhaan ja maennu vielä lisää. Huom. Valinta on Sinun!

terveisin nimim.  sairaseläkkeen masennustasolta iloiseksi ja mielekkääseen auttamistyöhön lähtenyt
[/quote]

Itseasiassa olen masentunut ja sen takia työtön, mutta miten vaan. Koitan tässä parannella terapian ja lääkkeiden avulla, jotta pääsisin pian taas työelämään. Siihen asti luen uutisia ebolasta. Mukava kuitenkin kuulla, että olet päässyt tästä tilanteesta pois :)

Vierailija
4/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää mutta seuraan tiiviisti ajankohtaisia asioita. Itse asiassa pieni rähinä voisi piristää tämänkin maan apaattista ja materialistista porukkaa ;)

Vierailija
5/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:26"]

En pelkää mutta seuraan tiiviisti ajankohtaisia asioita. Itse asiassa pieni rähinä voisi piristää tämänkin maan apaattista ja materialistista porukkaa ;)

[/quote]

Kenen edun mukaista on se, että kansa pelkää?

Vierailija
6/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkaa. Seuraan maailman tapahtumia aktiivisesti, olen oikea uutisaddikti. Olen yk:lla toissa joten tyoskentelen naiden asioiden parissa. Ehka sen takia en jaksa olla hysteerinen.

Vierailija
7/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:02"]

Seurakunnan kerhoon? Ottaa mukaan? Osapäivähoitoon?

[/quote]

Ei se seurakunnan kerhokaan ilmainen ole, saati osapäivähoito. Näinköhän työttömällä on varaa? 

Ja mihin vapaehtoistyöhön saa ottaa liudan lapsia mukaan?

[/quote]Kukaan ei puhunut lapsimäärästä mitään, mutta onhan vapaaehtoistyötä monenlaista. Voisi luulla, että jossain olisi lapsiparkki ms järjestetty.

Missä vaiheessa seurakunnan kerhoista on tullut maksullisia? Sen puoleen, varmasti sosiaalitsto tukee hoitoa edes jollain tavalla nykyisinkin, niin se on ainakin ennen tehnyt. Ainakin jos kotona todella ON ongelmia.

Lopetan tästä asiasta kanssasi vänkäämisen tähän, kiitos.

[/quote]

...ja masennushan johtuu siitä, ettei ole älynnyt kanavoida innokkuuttaan vain jonnekin. Kiitos sinulle tästä oivasta tiedosta!

t. toinen masentunut, joka käy töissä.

Vierailija
8/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ei kiinnosta. Kiinnostaa sitten, jos konkreettisesti uhkaa minua vaikka huomenna. Kyllä tämä minun (hoitovapaalla) ja lapsen elämä on yksi kupla, jossa terrorismia on lähinnä naapurin poraaminen päiväuniaikaan.

Vierailija
10/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:13"]

Seuraatteko ylipäänsä mitä maailmalla tapahtuu, vai elättekö vaan omassa pienessä kuplassanne?

[/quote]

Pelkäämiseen se ainutkertainen elämä kannattaa käyttääkin, eiks niin? Pelkoon ja ahdistumiseen täällä kuitenkin yhdessä maailman parhaista valtioista elää.

Vierailija
11/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:13"]

[/quote]

En pelkää, sillä ei ne pelkäämällä tulematta jää. 

Vierailija
12/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:47"]

Kenen edun mukaista on se, että kansa pelkää?

[/quote]

Vierailija
13/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin elän, joo.

Vierailija
14/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan, mutta miksi pelätä jotain, mille en mahda yksin mitään? Ainoa syy miksi näitä pelkäisin, on syntymättömän lapseni vuoksi. En kuitenkaan usko, että pelossa eläminen ja kasvaminen tekee hyvää psyykkeelle.

Vierailija
15/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisessa kuolassa elät sinäkin seuraamalla paskauutisia "ebolasta" ja oletetusta terroriuhasta.. Propagandaa on kaikenlaista.

Vierailija
16/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan. Mutta en jaksa pelätä koska se pelko ei hyödytä mitään. Mieluummin keskityn mukaviin asioihin. Tällä hetkellä odotan ensi viikon haalarisovitusta ja opiskelijabileitä :)

Vierailija
17/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja masentunut, joten mulla ei muuta tekemistä olekaan kun hysterisoitua näistä asioista! Joka päivä vaan odotan, että milloin se putin/ebola/terroristi/nuorisojengiläinen tulee ja vie hengen. "Normaaleilla" työssäkäyvillä ihmisillä ei ole aikaa miettiä näitä asioita niin paljon.

Vierailija
18/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sitten, kun sille on todellista aihetta. Seuraan tarkasti maailman tapahtumia ja uskon loogisimpiin teorioihin sekä ennustuksiin eri aiheista. Hysteria on mielestäni lapsellista.

Vierailija
19/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä tyhjiössä. Elämässä voi aina tapahtua ihan mitä hirveää vaan (kokemusta valitettavasti on), joten en halua etukäteen pelätä vaan ELÄÄ TÄYSILLÄ. Otetaan ne murheet sitten vastaan kun ne on ajankohtaisia. Ennakoiva pelko ei auta asiaa yhtään. 

Vierailija
20/66 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne asiat pelkäämällä paranisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän