Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joidenkin miesten vaikea ymmärtää että nainen haluaa vaan olla juttukaveri?

Vierailija
05.09.2021 |

Itse en ymmärrä jos miehet haluaa enemmän. Kyllä sitä sitten tietää jos johonkuhun ihastuu, väkisin ei kannata koko ajan yrittää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ystäviä juttelua varten

Vierailija
2/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tässä tapauksessa se on nainen minkä pitäisi ymmärtää, että miestä ei kiinnosta sen jutut vaan se mitä sillä on jalkojen välissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Vierailija
4/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Jos on kokematon ja herkkä , voi hän helposti kuvitella yhtä sun toista. Elää vähän sellaisessa lapsellisessa kuvitelmassa, jota näkee lähinnä vain elokuvissa.

Vierailija
5/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tuo ainakin sujuu hyvin. Tehkööt nainen aloitteen, jos on muusta kuin jutustelusta kiinnostunut.

Vierailija
6/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas naisena on ollut miespuolinen juttukaveri jo useamman vuoden ajan. Ollaan tavattukin mutta ei se ole tehnyt mitään elettäkään joka paljastaisi että olisi kiinnostunut muusta kuin keskustelusta.

Vierailija
7/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on luokattoman huonot jutut, ettei kukaan nainen musta mitään juttelukaveria halua.

Vierailija
8/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tässä tapauksessa se on nainen minkä pitäisi ymmärtää, että miestä ei kiinnosta sen jutut vaan se mitä sillä on jalkojen välissä. 

Tarkoitatko, että kun mies tulee juttusille, sille pitää mahdollisimman suoraan tehdä heti selväksi, että lähestyminen oli epätoivottavaa ja mies saisi painua hlvettiin?

Vierailija
9/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että kun mies tulee juttusille, sille pitää mahdollisimman suoraan tehdä heti selväksi, että lähestyminen oli epätoivottavaa ja mies saisi painua hlvettiin?

Niinpä, luulisi miehenkin toivovan että tulee kohdelluksi ihmisenä, vaikkei hän itse siihen kykenisikään. Mutta kuinka vaan, kunhan viesti menee perille.

Vierailija
10/12 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan just koitin ketä tahansa ajatuksenvaihtoon. Oitis oletettiin että pillun perässä, onkohan teillä ämmillä joku vai mikä..

Vierailija
11/12 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen voisi kääntää ihan yhtä hyvin päinvastoin. Onko joidenkin naisten vaikea ymmärtää, että mies haluaa olla vain juttukaveri..?

Vierailija
12/12 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet itse eivät halua naisista mitään juttukavereita. Poikkeuksia voi olla, mutta tämä on pääsääntö. Mies miettii panemista aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi