Entä jos täyteaineet eivät poistukaan koskaan elimistöstä?( Sisältää ajatuksia herättävän videon)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankkahuulet ym, kenen mielestä ne edes on hienoja. Varsinkin kun ne tiedetään feikeiksi. En ymmärrä.
Huulet tulee ihan koviksi ja tunto katoaa. Kai huulillakin on jokin merkitys ihmisen olemisessa. Ainakin suuteleminen tuottaa mielihyvää, jos huulissa on tunto.
Mitä olen kuullut silikonirinnoista, niin nekin tuntuvat ihan kovilta kädessä. Katoaako niistäkin tunto? Imettäminenkään ei välttämättä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankkahuulet ym, kenen mielestä ne edes on hienoja. Varsinkin kun ne tiedetään feikeiksi. En ymmärrä.
Huulet tulee ihan koviksi ja tunto katoaa. Kai huulillakin on jokin merkitys ihmisen olemisessa. Ainakin suuteleminen tuottaa mielihyvää, jos huulissa on tunto.
Minulle täyteainehoitaja sanoi että huulet saa kosteutusta täyteaineista. Että se on kuin pitkäkestoinen huulirasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle täyteainehoitaja sanoi että huulet saa kosteutusta täyteaineista. Että se on kuin pitkäkestoinen huulirasva.
Ihminen on kehittynyt miljoonien vuosien aikana. Terveessä kehossa ei ole yhtään tarpeetonta toimintoa. Jos huulet olisi tarkoitettu puudutettaviksi, sitten olisi niin.
Huulet ovat syystä herkät.
Älä korjaa sitä, mikä ei ole rikki. Pätee kaikkiin kauneusoperaatioihin. Huonommaksi menee vain.
Itseäni nauratti kovasti eräs dokumentti naisesta, joka ei halunnut rokotuttaa lastaan, kun aiheuttaa autismia ja kaikkea muuta terveyshaittaa. Omiin huulinsa oli kuitenkin selvästi työnnetty vaikka ja mitä ja paaaljon. Nämä täyteaine terveyshaitat eivät kuitenkaan huolettaneet ilmeisesti yhtään.
Saako noistakin pistoksista magneetin sisäänsä?
Taas joku kiinalainen siellä valehtelemassa. Sen hualuronihapon pitäisi poistua ihan ajan kanssa koska se on aine mitä kehossa muutenkin on.
Kiinalaisten keksimistä myrkyistä taas en menisi sanomaan mitä ovat, mutta varmaan käyttävät kaikki keinot millä aiheuttaa kaaosta Amerikkaan ja länsimaihin.
Tuokin vielä. Aikanaan kun mietin asiaa, niin hoitaja sanoi, että jos sattuu olemaan allerginen tai yliherkkä niille aineille tai sen tyyppinen kudostyyppi, niin voi jäädä elinikäisiä arpimuodostumisia kasvoihin. En ottanut riskiä sitten, tosi kiva jos jäis joku arpi suuhun. Näemmä ei olis muutenkaan kannattanut, ja suoraan sanottuna, ne täytetyt huulet harvalla näyttää oikeesti ees hyvältä. Koska se ei istu niiden naamoihin. Joillekin sopii luonnostaan isommat huulet, ku toisille, mut miks kaikkien pitäs näyttää samalta, etenkin, kun se ei kaikilla näytä luonnolliselta tai hyvältä ollenkaan?
Mulle on laitettu neljä kertaa täyteaineita sibelius-ryppyyn ja vähän huuliin. Aina on poistuneet jotain puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Täyteaineita uskalletaan pistää, mutta annas olla, jos pitäisi ottaa koronarokote! Niissä on 5G-siru, mutta täyteaineet tekevät kauniiksi. :D Riigghhttt...
Kyllä ne on samat hörhöt jotka ottaa täyteaineet ja kaikki muutkin piikit, pillerit ja pulverit. 😅
Luomut eivät tarvitse mitään näistä.
Oletteko huomanneet, että mitä enemmän erilaisia täyteaineita ja kirurgisia operaatioita, sen huonommin yleensä menee parisuhderintamalla? Joko ei ole suhdetta, kumppanit vaihtuvat tiuhaan tai sitten on huono suhde.
Toisaalta ei mikään ihme, jos erogeenisilta alueilta, kuten huulista viedään tunto pois.
Mikä sitten johtuu mistäkin, itse veikkaan, että täyteaineet ”tukkivat” kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että mitä enemmän erilaisia täyteaineita ja kirurgisia operaatioita, sen huonommin yleensä menee parisuhderintamalla? Joko ei ole suhdetta, kumppanit vaihtuvat tiuhaan tai sitten on huono suhde.
Toisaalta ei mikään ihme, jos erogeenisilta alueilta, kuten huulista viedään tunto pois.
Mikä sitten johtuu mistäkin, itse veikkaan, että täyteaineet ”tukkivat” kehoa.
Sanokaa yksikin runsaasti täyteaineita käyttävä henkilö (ulkomaalainen) instagramissa, joka vaikuttaisi aidosti onnelliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten johtuu mistäkin, itse veikkaan, että täyteaineet ”tukkivat” kehoa.Sanokaa yksikin runsaasti täyteaineita käyttävä henkilö (ulkomaalainen) instagramissa, joka vaikuttaisi aidosti onnelliselta.
Onkohan kukaan tehnyt tutkimusta siitä, elävätkö kauneuskirurgiaa runsaasti käyttävät keskinmääräistä lyhyempään?