Miten hevosena pystyn osallistumaan?
On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!
Kommentit (5069)
Vierailija kirjoitti:
Hevosilla pitäisi olla pihattotalli, iso lämmitetty uima-allas ja itse käytettävä juoksumatto ainakin talvisin.
Katosta roikkuva pulmalelu, jossa palkintona päärynä.
Katosta roikkuva pulmalelu, jossa palkintona päänsärkyä xD
Vierailija kirjoitti:
Ja hörisisit ehkä? Ihmiset tykkäävät erityisesti siitä hassusta ääntelystä.
Osa toivoo, että se olisi ikäänkuin jonkinlainen kiitos. Tyytyväisyyden osoitus ainakin.
Ai te erityisesti pidätte meidän hörinästämme? Kuinka kivaa! Muistan tämän kyllä ja ilahdutan omistajaani siten vieläkin useammin. Hörähtäminen kun on helppoa ja saa meidätkin tuntemaan olomme mukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on kirjallista ASMR:ää!
Jos joku ystävällinen voisi kertoa ymmärrettävästi mitä se asmr on niin olisin iloinen. Tai että koetaanko lukeminen silloin hyväksi vai huonoksi asiaksi?
Hyväksi!
Tässä yksi suomalainen ihminen
Minusta on tosi rentouttavaa katsoa tällaisia videoita! Se tuntuu päänahassa samalle kuin joku hieroisi sitä, joten ehkäpä se tuntuu suunnilleen samalta kuin miltä hevosesta tuntuu harjaus.
Varoituksena: toiset eivät voi sietää näiden katsomista, ja se on ihan ok.
Näitä löytyi hevosistakin!
Hevosen elämää
Hevosen harjaus
Kengitys
https://www.youtube.com/watch?v=NgjmISsxsMI
Kiropraktikko
https://www.youtube.com/watch?v=X4IlOyuiXfM
Minä en varmasti ikinä opi ymmärtämään kovin hyvin teitä ihmisiä! Joku näki juuri kovasti vaivaa kertoakseen minulle moneen kertaan ettei halua lukea ajatuksiani ja kirjoituksiani. Miksei hän sitten yksinkertaisesti vain lue muita ketjuja ja varo avaamasta tätä? Ei mahdu minun päähäni vaikka tilaa pitäisi olla.
Mutta tätä menoa tästä taitaakin tulla kaikkein kommentoiduin ketju! Iihhh-hahahahaaaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne kuolaimet on, jos kerran sullekin mietitään kuolaimettomuutta?
Suu menee rikki.
Jos olen oikein käsittänyt kuolaimet ovat vanha keksintö. Niillä on toki helppo antaa meille apuja paikkaan, missä herkästi tunnemme ne. Samalla ne opettavat meidät ottamaan avut tosissamme koska vähänkin isompi paine ohjissa tuottaa meille helposti epämukavan olon. Olen niin tottunut kuolaimiin, että en osaa hyvin edes kuvitella vaihtoehtoista tapaa. Mutta koska kuolaimista aina vahingossa kuitenkin syntyy vaurioita kitalakeeni, ikeniini ja joskus kieleenikin, olisin halukas joskus sellaisiakin suitsia testaamaan, joissa suuhuni ei tarvitse sijoittaa mitään.
Joku purki huonoa tuultaan ja teki kiusaa tai sitten on mielenterveysongelmia. Siksi nuo toistuvat viestit. Tiedoksi hevoselle. Täällä ihmisten maailmassa on tuollaista käytöstä.
Poistakaa poistakaa.