Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, tein raskaustestin!

Vierailija
12.10.2014 |

Tein raskaustestin aamupissasta, kaksi viivaa, toinen asteen haaleampi kuin toinen. Erotti siis ihan selkeästi. Voiko olla mahdollisuutta että on väärin, tai siis etten olekaan raskaana? Onko teillä ollut kaksi viivaa, mutta ette olekaan olleet raskaana? Lapsi olisi erittäin toivottu, nyt vaan pelottaa, että olenkohan sittenkään, kun testi sanoo että voi olla väärinkin, jos toinen viiva haalea...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 14:50"]Ovulaatiotestissähän se menee noin, että haalea viiva ei ole positiivinen vaan ainoastaan yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva. Kai se ostamasi varmasti oli raskaustesti?
[/quote]
Okei, mua pidetään ihan idioottina kai :D
Kyllä, raskaustesti oli. Ohjeet olen lukenut moneen kertaan ja luin vielä kertaalleen tuon haalean viivan jälkeenkin. " Huomautus: jos testiviiva on heikko, suosittelemme testin tekemistä uudelleen 48 tunnin kuluessa. KUN TULOS ON POSITIIVINEN (kaksi viivaa)
Ota yhteys lääkäriisi. Joissain tapauksissa on mahdollista, että testin tulos virheellisesti positiivinen." Pitääkö mun nyt laittaa kuva paketista, tikusta ja ohjeista että mua uskotaan :D

Vierailija
22/24 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,
Mä tein raskaustestin kesäkuussa ja näytti positiivistä- toinenviiva oli haaleampi.
Tein toisen testin seuraavana aamuna ja oli täysin vahvat viivat. jostain syystä tein ielä kolmannen viikon päästä että pääsen eroon testistä niin toinen viiva oli haalistunut.
Mutta siis pointti on se että jos kaksi viivaa on niin kyllä sinä raskaana olet.
Mulla sit alko voimakkaat vuodot ja kesti viikolle 13 mutta edelleen olen raskaana, rv 23:-) joten vuodotkaan ei sit ole välttämättä keskenmenon merkki!
Onnea positiivisestä testistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:44"]Moikka,
Mä tein raskaustestin kesäkuussa ja näytti positiivistä- toinenviiva oli haaleampi.
Tein toisen testin seuraavana aamuna ja oli täysin vahvat viivat. jostain syystä tein ielä kolmannen viikon päästä että pääsen eroon testistä niin toinen viiva oli haalistunut.
Mutta siis pointti on se että jos kaksi viivaa on niin kyllä sinä raskaana olet.
Mulla sit alko voimakkaat vuodot ja kesti viikolle 13 mutta edelleen olen raskaana, rv 23:-) joten vuodotkaan ei sit ole välttämättä keskenmenon merkki!
Onnea positiivisestä testistä!
[/quote]
Kiitos paljon! Ja samoin sulle odotus-aikaan! :)

Vierailija
24/24 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä noin paljon alapeukkuja alotukseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi