Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vesisadetta

11.08.2008 |

Toissahan sita pitaisi olla mutta on ollut koko aamun ihan hirvea olo ja oksettanut niin en lahtenyt toihin. Onneksi jaksoin meidan neidin vieda paivakotiin niin olen vaan torkkunut sohvalla paivan. Milloin tama oikein helpottaa?!

Mina oon ollut aitiyshousuissa jo muutamia viikkoja - ei tata masua ole enaa voinut pitaa piilossa - hauska tormata tuttuihin joille ei ole ehtinyt / halunnut kertoa kun ne ei kuitenkaan uskalla kysya mutta katselee :-)

Meilla aitiysloman aloituksen saa paattaa itse (Englannissa) - sen voi aloittaa jo 11 viikkoa ennen laskettua aikaa ja viimeistaan pitaa aloittaa LA:na jos vauva ei ole syntynyt ennen sita. Mulla on paljon vuosilomia kaytettavana niin pidan ne kaikki putkeen ennenkuin aloitan aitiysloman eli jaan varmaan pois toista jouluun alusta jos silloin viela sitten jaksaisi kaikkea laittaa ja tehda jouluksi. Toiveissa etta tama huono olo ei sinne asti jatku kuten ekassa raskaudessa.

Charlie rv 17+4

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taman viestin oli tarkoitus menna tammikuisten pinoon... En tieda mita tapahtui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla