mitä syötte tänään?
Kommentit (29)
Ruuaksi kasvissosekeitto ja jälkkäriksi fazerin uusi turkinpippuri suklaalevy :)
Vierailija kirjoitti:
Ruuaksi kasvissosekeitto ja jälkkäriksi fazerin uusi turkinpippuri suklaalevy :)
Otan osaa, sääliksi käy keittosi.
Grillattua naudan ulkofilettä kokonaisena, viiden pippurin kastiketta, sydänsalaattia parmesanilla ja juusto-perunapalleroita.
No ei ole kuin grillimakkaraa. No ois nuudeleita ja jotain ryynejä, jauhoja kyllä että pystyisi leipää tekemään.
Kaalia oli vielä vähän, ja sipulia, tein niistä just sinappisen kaalisalaatin maustumaan.
Ei oikein kelit salli nyt käydä kaupassa tänään tai huomenna vissiin.
Itsetehdyn kinkku-aurajuustokiusauksen loput on kohta päivälliseksi ja tuo on niin herkkua, etten muuta enää tänään kaipaakaan.
Muutenkin taidan olla viikonlopun ilman makeita herkkuja, koska vappuna on kiva ottaa vähän simaa ja tippaleipää, kenties menee munkkikin. Normisti kyllä la-iltana tulee syötyä joko jäätelöä tai sitten karkkia.
Ranskalaisia, grillimakkaraa ja lihapullia. Oon niin väsy ettei huvita tehdä mitään ite, vaan tänään mennään eineksillä. Huomenna sit jotain itetehtyä ravitsevampaa ruokaa.
Aamulla tuli mieleen nakkikastike ja kuorineen keitetyt perunat lapsuudesta. Ai että oli hyvää ja nostalgista ruisleivän ja piimän kanssa
Aamulla söin kahvin kanssa kaksi voileipää, toinen ruisleipää ja toinen jotain neljänviljan tms., päällä palvikinkkua. Taisin syödä myös banaanin, tästä en ole aivan varma.
Äsken söin kulhollisen kaurapuuroa, ja illalla aion vielä syödä pari palaa yrttivoipatonkia tai pizzaa, riippuu siitä kumpaa mieheni haluaa iltapalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas samaa jankutusta., katso ääliö kaikki edelliset ruokaketjut.
Etsin jo en löytänyt
Perinteinen pihviperjantai. Kohta kauppaan ja katson mikä pihvi on kauppialla paras, sen mukaan mennään. Kenties parsaa lisukkeeksi ja perunapaistos mikäli hyvää leipää ei ole tarjolla. Hedelmää jälkeen. Päivän olen mennyt mustalla kahvilla ja vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin kanssa noita kaupassa, mutta eikö siinä ole perusturkkarien sijaan niitä värillisiä jotka on ihan eri makuisia? Toisaalta kyllä voi olla ehkä parempaakin kuin taviksilla..
Jäi kuitenkin mulla vielä kauppaan, koska bongasin pikkupatukoissa uuden minttucrispin joka äkkiseltään houkutti tuota levyä enempi. Se on mulla tänään herkkuna eli toivottavasti on myös hyvää. Ja samaten tietty tuo turkkarilevykin sinusta!
Valitettavan usein saa kyllä pettyä näihin uutuuksiin ja nykyisin myös vanhoihin vakkareihin kun niitä mennään uudistamaan aiempaa huonommiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas samaa jankutusta., katso ääliö kaikki edelliset ruokaketjut.
Etsin jo en löytänyt
Älä puhu paskaa.
Lounaaksi söin eiliseltä jäänyttä jauhelihakastiketta ja gluteenitonta pastaa. Niitä oli vähän, joten paistoin lisäksi kananmunan. Viereen pilkottua varsiselleriä.
Kohta laitan lohkopotut uuniin. Niiden kanssa pihvit ja salaattia ja versiparsakaalia. Herkkuna minttusuklaa-protskujtelöä ja ehkä illemmalla vielä pähkinöitä tms.
Löysin kaupan roskiksesta poprilli paketinsillä mennään pari kolme päivää.
Salmiakkii, sipsii, suklaata hain kaupasta.