Onko kaupoissa olemassa enää pikkukärryjä lapsille?
Tuli mieleen, että en ainakaan muista nähneeni.
Kommentit (12)
On niitä vielä.
Menen yleensä kärryyn istumaan ja lapsi saa työntää kärryä.
Toivottavasti ei. Tenavat sinkoilemassa holtittomasti kärryjensä kanssa eivät tee ostoskokemuksesta miellyttävää.
Kyllä valitettavasti on. Ja akillesjänteet ovat kovilla, kun penskat kaahailee kärryillään ihan hallitsemattomasti. Mamma vienosti inisee, että älä nyt, mutta eihän ne pennut sitä edes kuule.
Meidän lähikaupassa ei ole, mutta siellä vajakkiäidit antavat pentujensa leikkiä vedettävillä koreilla ja tukkia käytävät. Milloin on turvallaan pentu, milloin kärry pitkällään muiden tiellä. Ymmärrän että jokainen yh ei saa hoitajaa edes kauppareissun ajaksi, mutta luulisi tekevän edes kaikkensa ettei lapsi ole muiden tiellä. Tuttavapiiriini ei onnekseni kuulu näitä ihmisiä, yleensä kauppareissun voi tehdä silloin kun toinen vanhemmista on kotona. Suunnittelukin voi olla jollekin tietysti hankalaa, kun elämään ei mahdu muuta kuin minä, minä ja minä.
Tässähän syrjitään vertikaalisesti rajoittuneita henkilöitä jos kärryjä ei ole saatavilla!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:36"]
Meidän lähikaupassa ei ole, mutta siellä vajakkiäidit antavat pentujensa leikkiä vedettävillä koreilla ja tukkia käytävät. Milloin on turvallaan pentu, milloin kärry pitkällään muiden tiellä. Ymmärrän että jokainen yh ei saa hoitajaa edes kauppareissun ajaksi, mutta luulisi tekevän edes kaikkensa ettei lapsi ole muiden tiellä. Tuttavapiiriini ei onnekseni kuulu näitä ihmisiä, yleensä kauppareissun voi tehdä silloin kun toinen vanhemmista on kotona. Suunnittelukin voi olla jollekin tietysti hankalaa, kun elämään ei mahdu muuta kuin minä, minä ja minä.
[/quote]
Me käydään usein koko perhe kaupassa :) Toivottavasti tämä ajatus valvottaa sua yöllä!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:36"]
[/quote]
Me käydään usein koko perhe kaupassa :) Toivottavasti tämä ajatus valvottaa sua yöllä!
[/quote]
Ei valvota, tiedän että miehissäkin on yhtä vajaita ja muista piittaamattomia yksilöitä.
On ainakin meidän käyttämissä kaupoissa (K- ja S-Marketit) Vantaalla/Espoossa.