Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko pikkutisun tyttärellä olla kauniit isot rinnat?

Vierailija
12.10.2014 |

Olen 29-v. nainen ja vihaan yli kaiken rintojani. Ne ovat pienet, hädin tuskin A-kupin täyttävät ja malliltaan kuin teepussit. Kuukautiseni alkoivat lähes 15-vuotiaana ja rintani olivat alkaneet kehittyä jo muutamaa vuotta aiemmin. 

Olin silloin murheissani rintojeni mallista, mutta äitini jaksoi lohduttaa, että kyllä ne siitä vielä malliaan muuttavat, kun lähentelet kahtakymmentä. Rintojen malli ja koko on pysynyt kuitenkin noilta ajoilta samana ja nyt kun olen raskaana niin samanlaiset liptonpussukat ne on. Jos saan tyttären niin onko oikeastaan mitään mahdollisuuksia, että tyttärellä on kunnon rinnat. Miehen äidillä on, eli sitä kautta ilmeisesti on 50 %:n mahdollisuus, että tytöllä on naiselliset rinnat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättätissi se tyttöski on

Vierailija
2/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin. Itse pienirintainen, tytär ei. Tiedän myös monta toiseen suuntaan: isorintaisella äidillä on pienirintainen aikuinen tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ja murheet! Aika moni keskittyy toiveissaan siihen, että lapsi olisi terve.

Vierailija
4/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös pikkiriikkiset ja kolmen lapsen jälkeen rukkaset. En tiedä vielä periytyykö tytölle kun on vielä pieni koululainen. Mikä kuitenkin ihanaa niin imetyksen aikaan minullakin ollut rinnat :) Muista että pikkuisista rinnoista voi tulla jopa paremmin maitoa vauvalle kuin isoista. Ja siihen hän ne on luotu :) tiedän miltä susta tuntuu ja olen minäkin kateellinen isoille tisseille mutta minkä tässä voi...sitä on mikä on ja ehkä meillä on sitten jotain muita avuja joista miehet tykkää ;)

Vierailija
5/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Nehän voivat periytyä myös isän puolelta. Tai sunkin puolelta voi saada nätit tissit jos ette koko suku ole lättätissejä? Joku geeni voi olla vaan hypännyt sun yli. Tai voithan itse olla perinyt nisäsi isältäsi? 

Vierailija
6/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai voi jos voi olla toisinkin päin. tärkeintä kuitenkin ettet siirrä asennetta lapseen. Että hän oppii arvostamaan vartaloaan semmoisena kuin se on. ja itsellesi käy ostamassa hyvät topatut liivit. Semmosia minä käytän niin vaatteet istuu paremmin ja näyttää paremmalta.

Vierailija
7/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itellä pienet tissit, toisin kun mun äidillä ja pikkusiskolla. Et kyllä varmaan voi olla isommat tissit ku äidillä.

Vierailija
8/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat, äidillä on isommat ja mummolla myös. Hyvät rintsikat tosiaan tekee muotoja pienillekin tisseille. Imetys mulla onnistui yli odotusten, maitoa riitti jopa luovutettavaksi ja siitä olen ylpeä, rinnat täytti tehtävän johon ne on tarkoitettu. Olen kuullut myös kehuja miehiltä rinnoistani, ei kaikki ole isojen rintojen perään. Tärkeämpää minusta on vartalon sopusuhtaisuus. Mieluummin olen tämmöinen tyttömäinen hoikka ja pienirintainen kun isorintainen ja isomahainen jne.. Enkä tiedä haluaisinko oikeasti olla hoikka ja isorintainen. Silloin varmaan pitäisi kestää ihan liikaa miesten tuijotusta ja kuolausta tai sitten piiloutua telttamaisiin vaatteisiin. =P

Vierailija
9/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet rinnat, mutta kolmella tyttärellä tosi isot. Mistä lie peritty, mutta kauniit ovat.

Vierailija
10/10 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:01"]

Minulla on pienet rinnat, mutta kolmella tyttärellä tosi isot. Mistä lie peritty, mutta kauniit ovat.

[/quote]

no miehen puolelta tietenkin, mistäpä muualta.