Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milenkiintoista tämä AV:n Jenni Vartiainen loanheitto

Vierailija
12.10.2014 |

Mitä hiekkaa eukoilla nyt on vaginassa, kun Jenni näin aiheuttaa happamia purkauksia? Tuliko yllätyksenä, että Suomen myydyimmän naisartistin musiikki ON kaupallista? Onko levyt hyllyssä ajatuksella että uniikkiakin taidetta? Tunnetteko itsenne petetyksi? Onko Jenni liian kaunis ja lisäksi taitava ja päämäärätietoinen? Onko naisen kunnianhimo kielletty? Pitääkö musiikin perustua ulkomusiikillisiin nyyhkytarinoihin vai itse asiaan, biisiin ha tulkintaan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:36"]

Mä pidin Jennin musiikista ennen. Mutta sitten ilmestyi tää viimeisin albumi enkä oo jaksanut kuunnella sen suhinaa ja huokailua enää ollenkaan, on vaikeaa uskoa että hänellä on takana vuosia laulutunteja ja laulunopettajan koulutusta (käsittääkseni).

Vain elämää -ohjelmakonsepti ei sen enempiä kiinnosta, olen kyllä käynyt kuuntelemassa eri versiot kappaleista nelosen sivuilla ohjelman jälkeen. Tosin en kaikkia, koska jotenkin vain Jennin olemus on alkanut kyllästyttämään minua suunnattomasti. En tiedä mikä siihen on syynä, kenties se loppuunasti laskelmoidun oloinen olemus. Kaunishan hän on, sitä ei voi kieltää, mutta jotenkin itsestä tuntuu että tuo hevonen on jo loppuunratsastettu, niin sanotusti. Hänen musiikkinsa ei vaan enää kiinnosta, eikä kyllä ihmisenä koko Jennikään. 

Minusta hän ei vaan ole kiinnostava persoona.

[/quote]

Maailma on täynnä epäkiinnostavia ihmisiä, en jaksaisi kirjoittaa heistä noin pitkästi kuin sinä jennistä... en edes vilkaista sinnepäin

Vierailija
22/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:01"]

Hodor hodor hodor

[/quote]Mikä vitun hodor? Kysyy: nimimerkki "epätietoinen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:01"]

Hodor hodor hodor

[/quote]Mikä vitun hodor? Kysyy: nimimerkki "epätietoinen"

[/quote]

Tämä viittaa fantasiakirjasarjaan Tulen ja jään laulu tai siitä tehtyyn tv-sarjaan Game of Thrones. Siinä on hahmo nimeltä Hodor (tai muistaakseni Hodorilla on joku virallinen nimi, jota ei kuitenkaan käytetä), joka ei osaa sanoa muuta kuin "hodor".

Vierailija
24/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fff

Vierailija
25/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Jennistä silloin kun hän vielä teki hyvää musiikkia musiikin vuoksi. Monet hänen uransa alkutaipaleen levytyksistä koskettivat minua syvästi. Varsinkin kappaleiden sanoitukset. "Mua polttaa liekit rovion a-aa". Sitten hän myi sielunsa... Ehkä hän joskus palaa vielä juurilleen ja kuulemme sitä aitoa "Etsit muijaa seuraavaa" aikakauden Jenniä.

Vierailija
26/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee vai miten se sanonta nyt meni...mutta tarkoittaa siis sitä että Jenni pärjää erinomaisesti, konsertit myyty loppuun ja faneja riittää. On kaunis ja tyylikäs. Ainahan kaikki jotka menestyvät saavat kateellisia mäkättäjiä niskaansa, se on luonnon laki. Mutta niin kauna kuin niitä tykkääjiä on enemmän kuin vihaajia, kaikki on hyvin.

Ja kateelliset ja katkerat av-mammat ovat selkeästi vähemmistö, enemmistä tykkää Jennistä ja hänen musiikistaan. Se on fakta sillä ilman heitä ei Jennin suosio olisi noin suurta. Tuolle suosiolle ei av-hanhi voi mitään vaikka kuinka täällä haukkuisi ja parjaisi Jenniä minkä kerkeää. Ottaako päähän? Menee ihan hukkaan kaikki haukkumiset, Jenni senkn porskuttaa :)

Vierailija
27/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mielestäni liian rakennettu ihminen.

Mielipiteeni johtuu varmasti siitä, että olen kateellinen.

Vierailija
28/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:05"]

Hän on mielestäni liian rakennettu ihminen.

Mielipiteeni johtuu varmasti siitä, että olen kateellinen.

[/quote]

Korjaan: rakennettu artisti.

t. 20

Vierailija
29/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku aivovamma että vaikka Jennillä on minusta täydellinen ääni (ja ulkonäköön) ja kappaleetkin hyviä niin ne ei silti herätä halua kuunnella- en siis ole heittänyt lokaa tms, kunhan ihmettelen miksi muutenkin kartan aina täydellisiä laulajia. Sama pätee Paula Vesalaan ja moneen muuhunkin, myös miehiin. 

Vierailija
30/30 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:36"]

Mä pidin Jennin musiikista ennen. Mutta sitten ilmestyi tää viimeisin albumi enkä oo jaksanut kuunnella sen suhinaa ja huokailua enää ollenkaan, on vaikeaa uskoa että hänellä on takana vuosia laulutunteja ja laulunopettajan koulutusta (käsittääkseni).

Vain elämää -ohjelmakonsepti ei sen enempiä kiinnosta, olen kyllä käynyt kuuntelemassa eri versiot kappaleista nelosen sivuilla ohjelman jälkeen. Tosin en kaikkia, koska jotenkin vain Jennin olemus on alkanut kyllästyttämään minua suunnattomasti. En tiedä mikä siihen on syynä, kenties se loppuunasti laskelmoidun oloinen olemus. Kaunishan hän on, sitä ei voi kieltää, mutta jotenkin itsestä tuntuu että tuo hevonen on jo loppuunratsastettu, niin sanotusti. Hänen musiikkinsa ei vaan enää kiinnosta, eikä kyllä ihmisenä koko Jennikään. 

Minusta hän ei vaan ole kiinnostava persoona.

[/quote]

Mua ei voisi kiinnostaa vähääkään, millaisia "persoonia" nuo artistit ovat, puhumattakaan heidän yksityiselämästään. Tämä henkilöpalvonta, jota Suomessa harrastetaan vahvasti on todella typerää. Samoin jonkun dissaaminen ulkonäöllisistä seikoista tai seksuaalisesta suuntautumisesta johtuen.

Mä kuuntelen musiikkia. Mulle riittää se, tykkäänkö jostain biisistä. En tarvitse näitä monen himoamia ihmisen taustatietoja musiikin kuunteluuni. Eikä mua kiinnosta tietää biisien taustojakaan.

Mä arvostan kovasti Jenniä siitä, että se ei ole lähtenyt mukaan tähän leikkiin. Mun silmissä Jennin asenne tekee siitä uskottavamman artistina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi