Yökylässä Maria Veitola 7. kausi
Miksei tästä ole jo ketjua? Ensimmäisessä jaksossa kävi Paula Vesalan luona.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yökylässä Pilvin luona. Mitä mieltä olette?
Pilvi parka ei ole rento, koko ajan rooli päällä kuten itse sanoikin. Koirastaan välittää paljon.
No ei kaikki ihmiset ole samanlaisia. Jotkut jännittää todella paljon olla omana itsenään vaikka olisi julkinen työ. Kai nyt julkkiksillakin on yksityis minä ja julkinen minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvi parka ei ole rento, koko ajan rooli päällä kuten itse sanoikin. Koirastaan välittää paljon.
No ei kaikki ihmiset ole samanlaisia. Jotkut jännittää todella paljon olla omana itsenään vaikka olisi julkinen työ. Kai nyt julkkiksillakin on yksityis minä ja julkinen minä.
Kyllä otat yhden kommentin noin Kauhean vakavasti. Ei siihen tartte mitään tollasta kommenttia. Jokasell saa olla oma mielipide. Ei aina tartte tulla rähisemään ja kertomaan asioita, ei kaikkeen aina tartte vastata.
Vierailija kirjoitti:
Katja oli ihanan rento ja olisi hauskaa seuraa varmaan.
Olen kiinnittänyt huomiota tässä arktinen matka ohjelmassa hänen paksuihin huuliinsa. Taitaa olla ihan aidot? Olisiko vanhemmiten turvonneet tuollaisiksi?
Pilvi on kokenut suuren surun josta ei ikinä selviä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Petteri <3
Hyi hel_vetti mikä äijä.
Poika sitä, poika tätä. Mitäs tyttären kanssa puuhaillaan?
Avioliitto pysyy kasassa kun ei niin paljon pyöritä toisen kanssa samassa paikassa
Jade Nyström vaikutti sympaattiselta äidin pojalta.
Maria kuulusteli hiukan liikaa ja ihmetteli miksi Jade ihailee siskoaan vaikka sisko ei osaa meikata kuten Jade.
( et miksei ja Jade ihaile mua :))
Jaden jakso oli itselleni todella tylsä, en koe häntä erityisen mielenkiintoiseksi tai karismaattiseksi. Toki meillä on paljon ikäeroakin. Samoin Samin ja Kertun jakso oli aika meh. Samin kanssa olisi voinut irrota enemmänkin, mutta Kerttu jäi aika pintapuoliseksi. Esko Koveroa ja hänen ajatuksia olisi kuunnellut enemmänkin.
Ikävä niitä syvällisiä keskusteluja joita sai vaikka Kuustonen & Brotherus-jaksossa, Jorma Uotisen jakson olen katsonut lukuisia kertoja, Silvo & Palmgren.
Jade oli huomattavasti mielenkiintoisempi kun Kerttu Rissanen. Sami Uotila oli ok, mutta jotenkin Kerttu koko ajan alkoi puhua omista jutuistaan ja oli teennäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä otat yhden kommentin noin Kauhean vakavasti. Ei siihen tartte mitään tollasta kommenttia. Jokasell saa olla oma mielipide. Ei aina tartte tulla rähisemään ja kertomaan asioita, ei kaikkeen aina tartte vastata.
No tää on tätä keskustelua. On hyvä sietää sitä, että ihmiset vastaavat ja esittävät asiasta oman näkemyksen
Odotin kovasti Samin ja Kertun jaksoa, mutta oli aika pintapuolinen.
Ei tuntunut kivalta se utelu lapsiasiasta Kertulta ja Samilta. Kyllähän tässä tulee tunne että haetaan otsikoita. Mistä vetoa että utelee Aakelta naisasioista
Vierailija kirjoitti:
Ei tuntunut kivalta se utelu lapsiasiasta Kertulta ja Samilta. Kyllähän tässä tulee tunne että haetaan otsikoita. Mistä vetoa että utelee Aakelta naisasioista
Aake symppis. Videopuhelussa "mihin tää nyt meni, haloo, en minä soittanu!"
Ja rutturuusulle sylkäisy :D Veitola uteli naisasioista kyllä.
Kummallista, kun Maria hiillostaa Aakea metoosta, Aake selkeästi tasa-arvon kannattaja.
Mutta täysin päinvastaisen Jere Karalahden jätti rauhaan, myötäili vaan naisvihamielisille kommenteille.
Andy kyllä täysin sekaisin ja antaa itsestään täysin ennalta arvaamattoman kuvan.
Positiivista, että antoi koko elämänsä haastateltavilleen vittuilleelle/piilovittuilleelle Marialle henkisesti isän kädestä. Mariahan pelkäsi Andya -syystäkin
Toivottavasti Maria pysähtyy nyt miettimään, miltä ilkeily ja kiusaaminen tuntuu.
En ole nähnyt tätä viimeistä jaksoa, sensijaan Aaken ohjelman katsoin. Huvitti miten niin riskialttiista persoonasta voi tulla niin hyvä setti.