Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin eilen mieheltä, miksi se ei ole koskaan kehunut vartaloani

Vierailija
12.10.2014 |

Ja yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.

Vastaus oli, ettei ole mitään kehumista. Ellei siitä sitte pitäisi kehua, ettei ole hirveä läskiplösö.

bmi ollut aina 19-22 (paitsi raskaana) ja rasvaprosentti 18-22.

Ja vielä ihmetteli, miksi olen ollut passiivinen seksin suhteen, etenkin kun mies on ainoa, jonka kanssa olen pannut!!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisten sikojen kanssa sitä naiset kehtaakin pariutua. Ei hyvänen aika.

Vierailija
2/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lause paljasti provon. Täällä on nyt jollain joku fetissi aiheesta... ei nimittäin eka ketju parin viikon sisään.

Vierailija
4/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole sellaisia kroppakehujen antajia, näin se vaan on. Minusta se on vain helpotus, vaikka olen kans normaalivartaloinen ja -painoinen. Eipä tarvitse sitten murehtia että vanhenen ja kehossa ei ole enää mitään kehumista.

Vierailija
5/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kehumista niin kysyitkö miksi mies on kanssasi jos ei kerran silmää miellytä?

Vierailija
6/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sinäkin aika pölö kun menit kysymään, vastaus kun oli aika ilmeinen. Eihän se laihuus yksinään tee kaunista vartaloa..hän on ollut sentään fiksu ja ollut tyytyväinen saamaansa ja pitänyt suunsa kiinni. Sinä sitten pakotit selkä seinää vastaan ja nyt mökötät..

Vierailija
7/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo.

Käsittelen ongelmaa treenaamalla fitnesskroppaa. Olen jo nyt saanut kehuja - muilta paitsi mieheltäni. Joka kyllä muistaa muistuttaa, miten löysä perseeni yhä on.
ap

Vierailija
8/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herranen aika, mitä kehumista siinä nyt tarvitaan? Yök, mä ainakin huitaisisin laukulla päähän jos alkais mun vartaloa kehumaan. Se on ihan hyvä kehui mies sitä tai ei ja minä itse päätän, onko se hyvä vai ei. Kehut eivät asiaa muuta!

Vierailija
9/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu mun vartaloa jatkuvasti, vaikka itse en ehkä olekaan ihan samaa mieltä. T. 172/70

Vierailija
10/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:48"]

Kaikenlaisten sikojen kanssa sitä naiset kehtaakin pariutua. Ei hyvänen aika.

[/quote]

Ei se miestä siaksi, ettei pidä naisensa vartaloa ihmeellisenä. Ei sitä parisuhteeseen koskaan lähdetä ulkoisten seikkojen takia...:D

Vierailija
11/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehu miestäni eikä hän minua mutta meille ne tyhjät sanat ei merkkaa mitään vaan teot.

Kosketus, halu ja nautinnollinen yhdessäolo...tiedän että olen ihana ja kelpaa sellaisena kuin olen.

Vierailija
12/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:51"]

Ei ole provo. Käsittelen ongelmaa treenaamalla fitnesskroppaa. Olen jo nyt saanut kehuja - muilta paitsi mieheltäni. Joka kyllä muistaa muistuttaa, miten löysä perseeni yhä on. ap

[/quote]

Ai, sulla onkin jotain omankuvan ongelmia. No sitten...

Vierailija
13/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:51"]

Ei ole provo. Käsittelen ongelmaa treenaamalla fitnesskroppaa. Olen jo nyt saanut kehuja - muilta paitsi mieheltäni. Joka kyllä muistaa muistuttaa, miten löysä perseeni yhä on. ap

[/quote]

Ai, sulla onkin jotain omankuvan ongelmia. No sitten...
[/quote]

niin todella onkin, ollut 6-vuotiaasta asti.
ap

Vierailija
14/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:53"]

Minä en kehu miestäni eikä hän minua mutta meille ne tyhjät sanat ei merkkaa mitään vaan teot.

Kosketus, halu ja nautinnollinen yhdessäolo...tiedän että olen ihana ja kelpaa sellaisena kuin olen.

[/quote]

Juuri näin. En minäkään kehuskele mieheni kroppaa, eikä hän ja ollaan molemmat ihan normivartaloisia. Tiedän, että kroppa rapistuu vuosien saatossa enkä aio tehdä asialle mitään, koska en todella tarvitse kropan kehumista. Jos mies arvostelisi niin tietäisi ettei se auta mitään, koska asia ei ole mulle tärkeä (siis lihakset tai kiinteys tms.). Eikä mun mies arvostele, hän ei ole sellainen ihminen.

Vierailija
15/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:51"]Olit sinäkin aika pölö kun menit kysymään, vastaus kun oli aika ilmeinen. Eihän se laihuus yksinään tee kaunista vartaloa..hän on ollut sentään fiksu ja ollut tyytyväinen saamaansa ja pitänyt suunsa kiinni. Sinä sitten pakotit selkä seinää vastaan ja nyt mökötät..
[/quote]

ei siis ole pitänyt suutaan kiinni, vaan kommentoinut joka kohdan erikseen vuosien aikana, mitä outoa tai ällöä niissä on. Ja sitten tosiaan valittanut passiivisuuttani.
Ap

Vierailija
16/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:51"] Ei ole provo. Käsittelen ongelmaa treenaamalla fitnesskroppaa. Olen jo nyt saanut kehuja - muilta paitsi mieheltäni. Joka kyllä muistaa muistuttaa, miten löysä perseeni yhä on. ap [/quote] Ai, sulla onkin jotain omankuvan ongelmia. No sitten... [/quote] niin todella onkin, ollut 6-vuotiaasta asti. ap

[/quote]

Sun kannattais tehdä sille asialle ennemmin jotain kuin kropallesi. Varmaan olet koittanutkin?

Vierailija
17/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyl haittais, jos mun mies ei näkis mun vartalossa mitään kehumista. Eli tarkoitan, että se ei saisi mua ajattelemaan, että kehoni ei kelpaa. Olen hyvin onnekas tässä suhteessa siis. Mua ei ole varmaan lapsena koskaan satutettu sillä asialla. Voi kun ei sinuakaan olisi, ap.

Vierailija
18/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi on todella huonotapainen.

Treenaamalla lihaksia saat parannettua jo nyt hyvin hoikkaa vartaloasi. Tärkeintä on, että sinä itse olet tyytyväinen.

Mikäli miehesi käytös tuntuu jatkossakin yhtä ikävältä, niin sinulla on ratkaisu tilanteeseen. Monet fiksut miehet ymmärtävät puhua kauniisti ja arvostavasti puolisoilleen.

Vierailija
19/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maratoneja juokseva mies ja itse en liiku laisinkaan. Mua ei haittaa vaikka mies ajattelisikin mun kropasta, että ei mitään kehuttavaa. Ei hän silti arvota mua mun kroppani perusteella. Ihan hyvä kroppa se silti on, vaikka ei ole mitään kehuttavaa. Miksi pitäisi kehua, sehän on korvien välistä kiinni miten sen ottaa koko homma? 

Ehkä susta tuntuu ap että sun mies arvottaa sinua sun kroppasi perusteella. Aika hullu mies jos näin olisi!

Vierailija
20/54 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lihastreenikehoituksia ap:lle! Ne vain kertovat hänelle mantraa: et sä kelpaakaan, treenapas nyt vähän. Ei!