Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaajon raha-asiat

Mulla oli pulaa rahasta, vaatteista ja tavaroista
05.09.2021 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008238829.html

Heti otsikointi menee mönkään. Vissiin osti kullatut reput kahdelle lapselle, kun n.100e kappale, ekaluokkalaisille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroja on varaa kiristää.

Vierailija
2/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon syövät ulkona. Sunnuntaina ruokakauppaan ja ison perheen ruokaostoksia 120€?

En usko nyt ihan kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on Suomen suosituin juontaja. On juontanut mm. Diiliä ja Haluatko miljonääriksi ohjelmaa. Kyllä tulotkin on varmasti suosion mukaiset.

Vierailija
4/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajo on Suomen suosituin juontaja. On juontanut mm. Diiliä ja Haluatko miljonääriksi ohjelmaa. Kyllä tulotkin on varmasti suosion mukaiset.

Yrittäjä, mm. MySoda -juomatiivisteet on Jaajon firman. Kyllähän siinä rahaa tulee.

Mutta en usko noita kuluja, että perhe söisi vain 120€/vko

Vierailija
5/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon menot yhteensä 2 164,83 € 

Mun kuukausipalkka ei ole edes sama :) Mutta kilpailuahan tämä onkin. 

Vierailija
6/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli kuitenkin symppis, kun varakas isä puolustelee, että on heillä varaa viettää huvipuistopäivä. Ei kerro Jaajon tuloista, vaan Suomen kalleudesta!

Vierailija
7/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos on rahaa niin kyllähän sitä helposti käyttää. Yllättävän vähän menee ruokakauppaan,onko sitten vaan aamu -, ilta- ja välipalaa ostettu jos muuten syödään ulkona.

Vierailija
8/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee häijyä, kun eilen ostin merkkirepun itselleni 35 eurolla.

Vierailija
9/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei yksi työ eli radiojuonto riitä elämiseen, kuten esim. Nhl-kiekkoilijat...

Vierailija
10/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut toi oli myös viimeinen lomaviikko, joten ei se anna oikein todellisesta kulutuksesta viitteitä.

Kyllä moni heikommin tienaavakin satsaa lomaan ja kuluttaa siinä huomattavasti enemmän kuin normaali arjessa.

Vierailija
11/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeaa rahankäyttöä. Saa tuhlattua jokaiseen lähes perusjuttuun noin viisinkertaisen summan? Hoitaako Sointu B. hänen raha-asioitaan?

Vierailija
12/12 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut toi oli myös viimeinen lomaviikko, joten ei se anna oikein todellisesta kulutuksesta viitteitä.

Kyllä moni heikommin tienaavakin satsaa lomaan ja kuluttaa siinä huomattavasti enemmän kuin normaali arjessa.

Eihän tuo tosiaan anna kuvaa todellisesta kulutuksesta. Tuota hintaluokkaa varmaan meidänkin kesälomaviikko oli ja aika pienituloisia ollaan.. Todellakaan tavallisella viikolla voida laittaa tonneja palamaan.