Tapasin netissä miehen... hämmentää.
Viestitellään muutaman kerran viikossa ja tässä yksi ilta mies lähetti mulle valokuvan kahdesta naisesta luonaan. Siis ihan asiallinen, ei mitään seksististä, mutta laittoi sen ja kertoi että on vieraita. Ei sen enempää, ei ketä naiset olivat jne. En myöskään kysynyt, koska musta tuo oli kummallinen heitto. Oletan että kavereita/sukua tms. En tiedä.
Mikä pointti tuossa oli? Testaako se mua jotenkin, että oonko mustasukkainen luonne tms? Musta jotenkin ahdistavaa...
Kommentit (19)
Oliko tuo ainoa kuva minkä hän lähetti, vai onko hänellä tapana lähetellä kuvia vähän kaikesta?
Miehet ei kyllä kelaile yhtään, minkä kuvan joku asia antaa. Sun kannattaa itse kysyä lisäkysymykset, "ahaa, oliko kavereitas, no mitäs touhusitte", jos et halua ihmetellä koko loppuelämääsi.
kysy vain neutraalisti että miksi lähetit ja anna miehen paljastaa korttinsa tai keksiä selitys.
t. mies
Yritti kutsua sua kimppakivaan. Et sitten mennyt?
Miehet eivät pelaa eivätkä kelaa. Mies lähetti kuvan kavereistaan. Ihan samanlailla kuin lähettäisi kuvan koirastaan. Apn viesti kertoi hänen mielenliikkeistään paljon enemmän kuin miehen.
Kyllä sekopäiset miehet kelailee ja kieroilee. Normaali mies ei kelaile asioita. Minusta kuva naisista ilman selityksiä on liian outoa mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:30"]
Viestitellään muutaman kerran viikossa ja tässä yksi ilta mies lähetti mulle valokuvan kahdesta naisesta luonaan. Siis ihan asiallinen, ei mitään seksististä, mutta laittoi sen ja kertoi että on vieraita. Ei sen enempää, ei ketä naiset olivat jne. En myöskään kysynyt, koska musta tuo oli kummallinen heitto. Oletan että kavereita/sukua tms. En tiedä.
Mikä pointti tuossa oli? Testaako se mua jotenkin, että oonko mustasukkainen luonne tms? Musta jotenkin ahdistavaa...
[/quote] Taitaa miehellä olla tosi huono itsetunto koska joutuu tuolla tavalla pätemään.
En tosiaan tiedä mitä mielenliikkeitä miehellä oli kuvaa lähettäessään vai eikö tosiaan ollut mitään. Musta se vaan oli jotenkin hämmentävää, ei mulle tulis mieleen nappaista valokuvaa luonani kyläilevistä miehistä ja lähettää sitä potentiaaliselle deittikumppanille.
En mä tiedä. Olen tässä miettinyt kaikenlaista ja alkanut ihmettelemään mitä ihmettä mä tuossa miehessä alunperin näin. Mulle alkaa muodostumaan kuva sellaisesta ihmisestä, jonkalaista en todellakaan elämääni kaipaa. Olkoon kyse sitten huonosta itsetunnosta tai jostain luonneviasta, mutta itseään naistenmiehenä markkinoiva mies ei ole mun juttu.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:02"]
Miehet eivät pelaa eivätkä kelaa. Mies lähetti kuvan kavereistaan. Ihan samanlailla kuin lähettäisi kuvan koirastaan. Apn viesti kertoi hänen mielenliikkeistään paljon enemmän kuin miehen.
[/quote]
Musta olisi outoa jos lähes tuntematon mies lähettäisi kuvan "teposta ja martista" sohvalla, ihan yhtä outoa tuokin.
Luonnevikainen ja huonoitsetuntoinen surkimus kyseessä.
Kyllähän tuo on sen verran omituinen veto, että alkaisin ihmetellä, onko hänellä kaikki inkkarit kanootissa. Eihän kukaan normijärkinen tee tommosta.
Voi tosin jollain miehen logiikalla tarkoittaa, että hänellä kyllä riittää vientiä. Että nyt kisa käyntiin pääpalkinnosta 🙂
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:02"]
Musta olisi outoa jos lähes tuntematon mies lähettäisi kuvan "teposta ja martista" sohvalla, ihan yhtä outoa tuokin.
Mää oisin otettu jos mies lähettäisi kuvan Matista ja Teposta sohvallaan. Martista sit ei.
"Seksistinen" ei ole sama asia kuin "seksuaalinen" tai "seksuaalissävytteinen".
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo on sen verran omituinen veto, että alkaisin ihmetellä, onko hänellä kaikki inkkarit kanootissa. Eihän kukaan normijärkinen tee tommosta.
Voi tosin jollain miehen logiikalla tarkoittaa, että hänellä kyllä riittää vientiä. Että nyt kisa käyntiin pääpalkinnosta 🙂
Olettaisin minäkin näin. Ja luovuttaisin.
Jaahas, tämä olikin lähes 10 vuotta vanha ketju, jonka joku va yacc i kaivoi esiin!
Vierailija kirjoitti:
"Seksistinen" ei ole sama asia kuin "seksuaalinen" tai "seksuaalissävytteinen".
Ärsyttää kun moni käyttää tuota sanaa väärin.
NO jooo on kyllä todella outoa. Miehen loput chat-ystävättäret?