Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin netissä miehen... hämmentää.

Vierailija
12.10.2014 |

Viestitellään muutaman kerran viikossa ja tässä yksi ilta mies lähetti mulle valokuvan kahdesta naisesta luonaan. Siis ihan asiallinen, ei mitään seksististä, mutta laittoi sen ja kertoi että on vieraita. Ei sen enempää, ei ketä naiset olivat jne. En myöskään kysynyt, koska musta tuo oli kummallinen heitto. Oletan että kavereita/sukua tms. En tiedä.

Mikä pointti tuossa oli? Testaako se mua jotenkin, että oonko mustasukkainen luonne tms? Musta jotenkin ahdistavaa...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO jooo on kyllä todella outoa. Miehen loput chat-ystävättäret?

Vierailija
2/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo ainoa kuva minkä hän lähetti, vai onko hänellä tapana lähetellä kuvia vähän kaikesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnonkohottaja. Unohda.

Vierailija
4/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kyllä kelaile yhtään, minkä kuvan joku asia antaa. Sun kannattaa itse kysyä lisäkysymykset, "ahaa, oliko kavereitas, no mitäs touhusitte", jos et halua ihmetellä koko loppuelämääsi.

Vierailija
5/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sekopäältä. Unohda.

Vierailija
6/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy vain neutraalisti että miksi lähetit ja anna miehen paljastaa korttinsa tai keksiä selitys.

t. mies  

Vierailija
7/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti kutsua sua kimppakivaan. Et sitten mennyt?

Vierailija
8/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät pelaa eivätkä kelaa. Mies lähetti kuvan kavereistaan. Ihan samanlailla kuin lähettäisi kuvan koirastaan. Apn viesti kertoi hänen mielenliikkeistään paljon enemmän kuin miehen.

Vierailija
9/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekopäiset miehet kelailee ja kieroilee. Normaali mies ei kelaile asioita. Minusta kuva naisista ilman selityksiä on liian outoa mun makuun.

Vierailija
10/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:30"]

Viestitellään muutaman kerran viikossa ja tässä yksi ilta mies lähetti mulle valokuvan kahdesta naisesta luonaan. Siis ihan asiallinen, ei mitään seksististä, mutta laittoi sen ja kertoi että on vieraita. Ei sen enempää, ei ketä naiset olivat jne. En myöskään kysynyt, koska musta tuo oli kummallinen heitto. Oletan että kavereita/sukua tms. En tiedä.

Mikä pointti tuossa oli? Testaako se mua jotenkin, että oonko mustasukkainen luonne tms? Musta jotenkin ahdistavaa...

[/quote] Taitaa miehellä olla tosi huono itsetunto koska joutuu tuolla tavalla pätemään.

Vierailija
11/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä mitä mielenliikkeitä miehellä oli kuvaa lähettäessään vai eikö tosiaan ollut mitään. Musta se vaan oli jotenkin hämmentävää, ei mulle tulis mieleen nappaista valokuvaa luonani kyläilevistä miehistä ja lähettää sitä potentiaaliselle deittikumppanille.

En mä tiedä. Olen tässä miettinyt kaikenlaista ja alkanut ihmettelemään mitä ihmettä mä tuossa miehessä alunperin näin. Mulle alkaa muodostumaan kuva sellaisesta ihmisestä, jonkalaista en todellakaan elämääni kaipaa. Olkoon kyse sitten huonosta itsetunnosta tai jostain luonneviasta, mutta itseään naistenmiehenä markkinoiva mies ei ole mun juttu.

Vierailija
12/19 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:02"]

Miehet eivät pelaa eivätkä kelaa. Mies lähetti kuvan kavereistaan. Ihan samanlailla kuin lähettäisi kuvan koirastaan. Apn viesti kertoi hänen mielenliikkeistään paljon enemmän kuin miehen.

[/quote]

Musta olisi outoa jos lähes tuntematon mies lähettäisi kuvan "teposta ja martista" sohvalla, ihan yhtä outoa tuokin.

Vierailija
13/19 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikainen ja huonoitsetuntoinen surkimus kyseessä.

Vierailija
14/19 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on sen verran omituinen veto, että alkaisin ihmetellä, onko hänellä kaikki inkkarit kanootissa. Eihän kukaan normijärkinen tee tommosta.

Voi tosin jollain miehen logiikalla tarkoittaa, että hänellä kyllä riittää vientiä. Että nyt kisa käyntiin pääpalkinnosta 🙂

Vierailija
15/19 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:02"]

Musta olisi outoa jos lähes tuntematon mies lähettäisi kuvan "teposta ja martista" sohvalla, ihan yhtä outoa tuokin.

Mää oisin otettu jos mies lähettäisi kuvan Matista ja Teposta sohvallaan. Martista sit ei.

Vierailija
16/19 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksistinen" ei ole sama asia kuin "seksuaalinen" tai "seksuaalissävytteinen".

Vierailija
17/19 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo on sen verran omituinen veto, että alkaisin ihmetellä, onko hänellä kaikki inkkarit kanootissa. Eihän kukaan normijärkinen tee tommosta.

Voi tosin jollain miehen logiikalla tarkoittaa, että hänellä kyllä riittää vientiä. Että nyt kisa käyntiin pääpalkinnosta 🙂

Olettaisin minäkin näin. Ja luovuttaisin.

Vierailija
18/19 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämä olikin lähes 10 vuotta vanha ketju, jonka joku va yacc i kaivoi esiin!

Vierailija
19/19 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seksistinen" ei ole sama asia kuin "seksuaalinen" tai "seksuaalissävytteinen".

Ärsyttää kun moni käyttää tuota sanaa väärin.