Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löydättekö 10+ -vuotiaille pojille kirpparilta mitään?

Vierailija
12.10.2014 |

Täälläkin aina sanotaan osta kirpparilta!

Löydättekö ihan oikeasti yli 10-vuotiaille pojille kirpparilta jotain? Itse olen löytänyt korkeintaan kauluspaitoja ja ehkä jonkun neuleen. Eli juhlissa käytettäviä vaatteita. Kaikki muut poikien vaatteet ovat joko todella kuluneita tai rumia tai jopa rikki.

Tyttöjen vaatteita on paljon enemmän tarjolla. Onkohan tytöillä yleensä enemmän vaatteita käytössä kuin pojilla, niin eivät kulu niin pahasti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vähän! Muutamia siistejä t-paitoja ja vielä vähemmän huppareita ja muita arkipaitoja. Ja kun poikani on tosi laiha, niin ne harvat siistit housulöydöt on sitten liian isoja vyötäröltä.

Vierailija
2/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään. Nappulakengt taitaa olla ainut, mitä viimeisen vuoden aikana olen löytänyt 12-vuotiaalle. Lisäksi kaverin poika teki kasvupyrähdyksen ja ostin kaverilta suoraan kasan housuja ja huppareita. Varsinaisesti kirppareita on ihan turha kiertää. Ja eipä silti, ei meiltäkään mitään jää, joskus juhlavaatteita. Kaikki ehditään hajottaa ennen kuin jää pieneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nettikirppiksessä myynnissä hyväkuntoisia poikuen vaatteita, vaan eioä mene kaupaksi vaikka hinnatkaan ei ole korkeat. Mistä johtuu?

Vierailija
4/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä senttikokoa tuon ikäinene käyttää. Turussa olen useasti nähnyt pöytiä, jossa on 140-150 senttisiä vaatteita. Tosi muodikkaita ja hyväkuntoisia mytta eivät mene kaupaksi. Luulen, että tuossa iässä ollaan niin vaatetietoisia, että kirpparikuteet ei käy? Tai sitten niitä ei enää etsitä kirppareilta.

Vierailija
5/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän. Joskus käy tuuri, esim. hienon ja hyväkuntoisen talvitakin löysin 11-vuotiaalle. Mutta eipä niitä isoja kokoja tosiaan moni tunnu kirppareilta edes etsivän. Just pidin pari viikkoa suositulla lastenvaate kirpparilla myynnissä sekä vauvan että n. 130cm poikien vaatteita. Eipä ne isot vaatteet kovin hyvin kelvanneet. Vein ne sitten ihan ilpiksi naapurille. Ja oli ihan tosi hyväkuntoisia paitoja ja muutamia housujakin.

Vierailija
6/6 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myynnissä Facen nettikirppiksellä mm. Burtonin uudenveroinen huppari, neljät H&M tosi hyväkuntoiset toppikset, on kevyttoppatakkia, paitoja, uudet Stockalta ostetut farkut, mustia chinoja jne. Koot 134-152cm. Hinnat maltilliset, vaan eipä mene kaupaksi. Ei noita roskiinkaan viitsisi heittää ja kaapit pullistelee muutenkin, ärsyttävää