Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
ja turha pelleily

Reseptissä lukee, 10 päivän antibioottikuuri pitää syödä loppuun.

Tuijotan pientä pilleriä, eikö yksi pillerin ottaminen riitä ?

Pitäsikö ottaa toinen pilleri toisena päivänä ?

Entä kolmas ja neljäs pilleri, eikö koskaan mikään riitä ?

Alistunko syömään pillereitä, joiden haittavaikutuksista en mitään tiedä ?

Entä jos kuolen syömäni pillerin vuoksi 38 vuoden päästä ?

Vai hankinko luontaista vastuskykyä keuhkokuumeeseen ?

Pitäisikö myös hankkia luontaista vastuskykyä keuhkopaiseeseen tai keuhkopussin tulehdukseen ?

"Keuhkokuumeen jälkitaudit

Jos keuhkokuume ei ala parantua, kyseessä voi olla komplikaatio, kuten keuhkopaise tai märkäinen keuhkopussin tulehdus."

Entä jos ehdin kuolla, ennen kuin olen saanut luontaista vastuskykyä ?

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla oli keuhkokuume ja mielelläni söin sen antibioottikuurin, että pääsin taudista eroon. Jos olisin 100 vuotta aiemmin sairastunut, olisin kuollut ilman antibiootteja. En halua syödä antibiootteja turhaan, mutta tuossa tilanteessa olin onnellinen, että niitä oli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli keuhkokuume ja mielelläni söin sen antibioottikuurin, että pääsin taudista eroon. Jos olisin 100 vuotta aiemmin sairastunut, olisin kuollut ilman antibiootteja. En halua syödä antibiootteja turhaan, mutta tuossa tilanteessa olin onnellinen, että niitä oli.

Onneksi tuolloin ei ollut antibioottien vastaista salaliittoa, julistamassa että antibiootin sivuvaikutukset tappavat ihmisiä enemmän, kuin antibiootit pelastavat ihmisiä. Ei ollut ketään väittämässä, että keuhkokuume johtuikin antibiooteista. Eikä kukaan väittänyt tuolloin, että kavala maailmanlaajuinen Bill Gatesin johtamaa lääkäreiden salaliitto, tekee kaikkensa antibiootin käyttämisen markinnoimiseksi ja ihmisten alistamiseksi antibioottien vallanalaisuuteen.