Paljonko teillä on rahaa kiinni meikeissä/ meikkausvälineissä?
Katselin että itselläni on kulunut kauneustuotteisiin sievoinen summa. Tänä vuonna pelkästään, olen käyttänyt yli 1000€ erilaisiin meikkeihin ja siveltimiin ym
Kommentit (15)
Aika vähän. Käytän pelkkää kulmakynää ja niitä menee vuodessa kaksi tai kolme. Eli pari-kolmekymppiä kuluu rahaa vuodessa. Hiustenhoitoon kuluukin sitten huomattavasti enemmän.
Kyllähän se kalliiksi tulisi jos kerralla joutuisi kaiken uusimaan,mutta ei se vuositasolla hirveästi tunnu kun hankkii tuotteita tarpeen mukaan.
Esimerkiksi laadukkaat siveltimet ovat lähes ikuisia jos niistä huolehtii, mun vanhimmat on varmaan 30 vuotta vanhoja.
Ei voi sanoa, että on meikeissä "rahaa kiinni". Tuo ilmaisuhan tarkoittaa, että sen rahan saisi tarpeen tullen irroitettua ja käytettyä muuhun. Esimerkiksi asunnossa voi olla rahaa kiinni tai tontissa.
Käytettyjä meikkejä ei voi myydä edelleen, joten niissä ei voi olla rahaa kiinni. Tai voi tietysti myydä, mutta ei saa edes ostohintaa tienattua takaisin.
Tänä vuonna olen ostanut merkkejä ehkä noin 50 eurolla. En meikkaa kovin paljoa ja voin oikein hyvin lähteä töihin, kauppaan tai minne vain ilmankin. Näin on ollut aina. N47
No luulisi olevan sitten aika pakkeloitu naama, jos meikkeihin ja oheisiin menee noin älyttömästi. Miksi? Kaunistaako meikko oikeasti vai luuletko vain? Olitko meikkipelle jo ennen kuin tapasit miehesi?
Olisinko tänä vuonna kuluttanut rahaa meikkeihin ehkä 30e.
Minkä ikäinen olet ap? Kuinka kauan vietät peilin edessä ennen lähtöä vaikka lähikauppaan? Tuo määrä kuulostaa jo ongelmalta, ei normaalinaisen meikkaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Olisinko tänä vuonna kuluttanut rahaa meikkeihin ehkä 30e.
Ohis, mutta miksi alapeukku tulee vastaajille, joilla ei mene rahaa? :D
"Rahaa kiinni" meikkausvälineissä? Huh huh. En taida sanoa tuohon mitään.
Useampi satanen. Ostan vain hyviä tuotteita, kuten joe blascoa, lancomea, jne ja ne maksavat.
Ihmeellinen käsitys täällä, että laadukkaat meikit ja meikkivälineet, vaihtoehdot eri sävyissä jne tarkoittaisivat että kaikki on naamalla samalla kertaa. Itseasiassa hyvälaatuiset meikit ja huolellinen meikkaus saavat aikaan luonnollisemman ja siistimmän lopputuloksen kuin halvoilla markettimerkeillä suttaaminen.
Ehkä satanen mennyt tänä vuonna. Tosin se ei sisällä kulmien kestovärjäystä.
Ripsiväri ja kulmakynä ovat ainoat joita käytän, ihan ihan joskus huulipunaa. Eli olen käyttänyt tänä vuonna hyvä jos edes 20€ meikkeihin.
En tosin edes osaisi meikata jos nyt yhtäkkiä haluaisin jotain radikaalimpaa. Onneksi en ole kokenut tarvetta.
N47
Meikkivälineethän menee sanat vuosikausia, pesee vain välillä. Tänä vuonna olen ostanut vain 15 euron ripsivärin. Meikkaan silloin kun kiinnostaa.
Mies motkottaa että liikaa, omasta mielestä liian vähän.