Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mika Salminen: Koronapassiin vaadittavat testit maksettava itse!

Vierailija
04.09.2021 |

https://yle.fi/uutiset/3-12085688

"Passin vaatimat testit maksettaisiin todennäköisesti itse"

"Salminen arvioi, että koronapassin edellyttämät testit jäisivät testattavien itsensä maksettaviksi, sillä koronapassia on kaavailtu palveluihin, jotka eivät ole välttämättömiä.

– Eli jos haluat vaikkapa baariin, muttet halua ottaa rokotetta, vaihtoehtona lienee käydä testissä ja maksaa siitä itse, selventää Salminen."

Oikein! Niin OIKEIN! Ei todellakaan ole veronmaksajien tehtävä kustantaa kalliita koronatestejä huvittelua varten!

Katsotaan, kuinka kauan rokoteänkyröitä huvittaa maksaa 200 euron testejä! Tai kuinka kauan heidän taloutensa kestää sellaista! :D

Muistutan, että vaihtoehtona on ottaa rokote, joka on ILMAINEN!

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ihan mielelläni, jos tulee tarve mennä yleisötapahtumiin. En usko, että ihan pian tulee.

Vierailija
2/153 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta alkaen testit olisi pitänyt olla kaikille maksullisia. Meillä ei silloin olisi tätä epäluotettavan testin casedemicia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa rokotteessa täytyy olla joku ainesosa, joka tekee ihmiset erityisen ilkeiksi ja pahantahtoisiksi. Joukkomanipulointi alkaa näkyä.

Vierailija
4/153 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää painostaa, syyllistää, lahjoa, jopa anoakin, mutta ei. Minä EN ota koronarokotetta!

Vierailija
5/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei mene läpi perustuslakivaliokunnassa.Rikkoo yhdenvertaisuuspykälää lisäksi ei voida yhtä ryhmää kohdella eriarvoisesti

Tuo katuu erityisen moitittavaa

Vierailija
6/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minä testin tarvitsen, niin varaan kyllä netistä ihan ilmaisen testiajan. Eihän ne siellä tiedä minkä takia käyn :D

Vierailija
7/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa reilulta. Jos ilmainen rokote ei kelpaa, niin maksaa sitten testit omasta kukkarostaan.

Vierailija
8/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan ratkaisua

Kuka tahansa voi huijata, että on oireita

Salminen rikkoo monia lakeja

Vierailija
9/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos minä testin tarvitsen, niin varaan kyllä netistä ihan ilmaisen testiajan. Eihän ne siellä tiedä minkä takia käyn :D

Samoin. Toimi hyvin Tallinnan reissullakin.

Vierailija
10/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Salminen ei päätä asiasta. Punavihreän hallituksen tuntien testit ovat maksuttonia (toki joku ne kuitenkin maksaa, saatte arvata kuka) ja itse passi vapaaehtoinen.

Briteissä oli jokin festari tms. johon pääsi ainoastaan passilla. Tuloksena 10% osallistujista todettu korona. Passi ei suojaa ketään mutta rauhoittanee pelokkaiden mieltä.

Vierailija
11/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan oikein, että jos ei halua ilmaista rokotetta,  maksaa itse testinsä.   Ei voi kuin ihmetellä tätä kummallista ja sivistymätöntä uhmakasta asennetta.   Rajoitukset puretaan kun rokotekattavuus on riittävä ja ne jotka eivät rokotetta ota, tietävät että riski sairastua on suuri.     Siitä vaan!   Ei yhteiskuntaa tämän joukon takia voida loputtomiin rajoittaa.

Vierailija
12/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi han on askel totatilitääriseen isoveli valvoo yhteiskuntaan!

Vierailija
13/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan alkaa tehdä niin että mulla on koronaoireita vähän väliä. Vaikkapa 3 kertaa viikossa. Suosittelen muillekin. Kaadetaan koko testijärjestelmä ylikuormittamalla se.

Sulla on varmaan tosi tylsä elämä

Vierailija
14/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen hoitaja ja minut testataan jokaisesta pikkuoireesta. Se alkaa olla kurkku kipeä ja nuha joka viikko sitten, päälle päivän saikku (mikä toki tulee lepohetkenä tarpeeseen, jotta jaksaa vapaapäivät rellestää).

En tule ikinä ottamaan rokotetta, aivan sama vaikka menisi työt alta (toivottavaa jopa), aivan sama vaikka menee koti, aivan sama.

Passien puolustelijat pitäisi passittaa Australiaan.

Vierailija
15/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan oikein, että jos ei halua ilmaista rokotetta,  maksaa itse testinsä.   Ei voi kuin ihmetellä tätä kummallista ja sivistymätöntä uhmakasta asennetta.   Rajoitukset puretaan kun rokotekattavuus on riittävä ja ne jotka eivät rokotetta ota, tietävät että riski sairastua on suuri.     Siitä vaan!   Ei yhteiskuntaa tämän joukon takia voida loputtomiin rajoittaa.

Talleta tämä viestisi ja lue se huolella 10 vuoden päästä, kun olet rauhoittunut.

Vierailija
16/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä vaiheessa en käy ilmasissakaan testeissä ja toivottavasti muutkin älyää lopettaa. Loppuu se koronapassi, kun loppuu todetut tartunnat.

Vierailija
17/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talleta tämä viestisi ja lue se huolella 10 vuoden päästä, kun olet rauhoittunut.

Eikös teidän folihattujen tietämyksen mukaan rokotettujen pitäisi olla jo kuolleita 10 vuoden kuluttua 🤔 koittakaa nyt päättää 😂

Vierailija
18/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika Salminen ei päätä asiasta. Punavihreän hallituksen tuntien testit ovat maksuttonia (toki joku ne kuitenkin maksaa, saatte arvata kuka) ja itse passi vapaaehtoinen.

Briteissä oli jokin festari tms. johon pääsi ainoastaan passilla. Tuloksena 10% osallistujista todettu korona. Passi ei suojaa ketään mutta rauhoittanee pelokkaiden mieltä.

Punavihreä hallitus ei uskaltanut itse kertoa maksullisuudesta vaan pyysi Salmesta lausumaan sen THLn kantana. Kuten sen ”ettei maskeista ole hyötyä” aiemmin.

Vierailija
19/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös teidän folihattujen tietämyksen mukaan rokotettujen pitäisi olla jo kuolleita 10 vuoden kuluttua 🤔 koittakaa nyt päättää 😂

Testaamisen joutaisi lopettaa. Tai testi vain, jos tarvitsee sairaalahoitoa.

Vierailija
20/153 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan alkaa tehdä niin että mulla on koronaoireita vähän väliä. Vaikkapa 3 kertaa viikossa. Suosittelen muillekin. Kaadetaan koko testijärjestelmä ylikuormittamalla se.

Siinä on oikein malliesimerkki miten Suomen taloutta nostetaan. Käytetään turhaan verorahoja, koska minä minä minä ja minä.