Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko suosituin asento vaihtunut vanhenemisen, lihomisen, lisääntyneen luottamuksen tai muun myötä?

Sivut

Kommentit (24)

Ei oo asento vaihtunut, suosituimmat on perus-lähäri ja sivusta niin että mä oon oikeastaan selälläni ja mies kyljellään, mun jalat on täysin auki.

aina sama. oikeastaan koskaan mitään muuta kun 1.sängyllä 2. molemmat kyljellään 3. mies takana ja mä edessä. joka kerta ja mainoskatkon kestoinen sessio.

Viimesen viikon aikana ollaan naitu normilähetyssaarnaajassa, takaa päin, kyljellään, istuen muutamassa eri asennossa ja seisten. Ei ole mitään yleistä asentoa, riippuu paikasta, ajasta ja fiiliksestä.

Paras asento on lähäri, minusta. Saan siinä niin helposti. Sen vuoksi on meillä yleisin asento mutta muitakin on käytössä.

Vierailija

aina sama. oikeastaan koskaan mitään muuta kun 1.sängyllä 2. molemmat kyljellään 3. mies takana ja mä edessä. joka kerta ja mainoskatkon kestoinen sessio.

Entä mikä ohjelma yleensä?

Vierailija
Vierailija

Ennen se oli lauantaitanssit, nykyään salkkarit.

Yleensä aina seisten takaapäin. Siis niin että mä nojaan sänkyyn tai tuoliin käsilläni. Miehen lempiasento ja kyllä mäkin tykkään. Vaihtelua voisi olla enemmänkin mutta näin raskausaikana tuo on hyvä asento ison vatsan kanssa.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Iso parannus, salkkarit tulee joka arki-ilta ja viikonloppuna uusinnat :D

Vierailija
Vierailija

Se mikä sattuu tulemaan.. tällä viikolla viimeksi tiistaina,olen yrittänyt mutta eipä tuota kiinnosta antaa kun haluan. tänään tuli yrittämään ja vitutti niin paljon se etten minä saa koskaan silloin kun haluan ja miehelle pitäis antaa kun se haluaa että sanoin samoin takaisin kun hänkin mulle eli ei nyt ja otin sen kädet pois mun piparista,yritti aikas ja luuli sitä vitsiksi kunnes tokaisin että etkö tajua ei nyt kuten mullekkin olet jo kolme päivää sanonut! 

nro3

No ei kyllä ole mitään vakioita. Yhdessä setissäkin asento vaihtuu aina noin5 kertaa. Paitsi jos ollaan pikaisilla seisten jossain nopeasti, niin sillon mies vaan tulee takaapäin. 

Mutta käytetyimpiä asentoja ovat varmaankin. Takaapäin minä kontilleen, minä selinmakuulla mies polvillaan ja minun jalat miehen ympäri, kyljeltään mies takana minä edessä, minä päällä ratsastamassa...

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Iso parannus, salkkarit tulee joka arki-ilta ja viikonloppuna uusinnat :D

Ääh mitään salkkareita, formulakisat on ne parhaat. Vapaat harjoitukset, aika-ajot ja itse kisa ;)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat