Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö nykyään enää ole sitä klassista henna-hiusväriä?

Vierailija
04.09.2021 |

2000-luvun alussa värjäsi hiukset usein sillä hennalla jota myytiin pahviaskissa jossa oli muistaakseni semmoisen linnan siluetti, vihertävä pakkaus. En enää löydä kuvaa edes. Vanhat palstalaiset muistanevat.

Oli hyvä väri. Piti itse sekoittaa, mutta levitti helposti, ei sotkenut, ei ollut kuin savea.

Saako sitä jostain vielä? Ulkomailta? Miksi hän lopetettiin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuota mutta 100% hennaa saa kyllä jokaisesta luontaistuotekaupasta. Ja vähän niistä ei niin luontaisista lusheista sun muista.

Vierailija
2/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tuota mutta 100% hennaa saa kyllä jokaisesta luontaistuotekaupasta. Ja vähän niistä ei niin luontaisista lusheista sun muista.

Mutta ne uudet hennat ovat kuin savea. Sotkevat hirveästi. Luonnollista laatua kyllä lienevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna on niin voimakkaasti allergisoivaa, ettei sitä enää kukaan järkevä ihminen käytä tai myy. Tiedon lisääntyessä myynti on tietenkin vähentynyt.

Vierailija
4/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henna on niin voimakkaasti allergisoivaa, ettei sitä enää kukaan järkevä ihminen käytä tai myy. Tiedon lisääntyessä myynti on tietenkin vähentynyt.

Henna eli lawsonia ei ole kovinkaan allergisoivaa. Sen sijaan niin sanottu musta henna voi olla suorastaan vaarallista. Tiedon lisääntyessä luulisi tämänkin asian olevan selvää.

Vierailija
5/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta löytyy.

Vierailija
6/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta löytyy täällä päin. Katsoo Cultivators värit jne.

Vierailija
7/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki on Satva. On mun mielestä huonolaatuista ja sottaista. Varmaan laadukkain tällä hetkellä myytävä kasviväri on Cultivators.

Vierailija
8/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia hennavärejä löytyy mm. Sokoksista ja Prismasta!

Joku tuossa ylempänä väitti hennan olevan voimakkaasti allergisoivaa. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Aito luonnon henna ei kovin yleisesti allergisoi. Sen sijaan synteettinen, myrkyllistä PPD:tä sisältävä musta henna on erittäin allergisoivaa ja suorastaan vaarallista käyttää.

Vierailija
9/10 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin hyvin laadukasta hennaa virolaisesta nettikaupasta, www.hennaserai.com

Vierailija
10/10 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin hyvin laadukasta hennaa virolaisesta nettikaupasta, www.hennaserai.com

Suosittelen, erittäin hienoiksi jauhettua ja helppo levittää, voimakas väri.