Minkä ominaisuuden/ulkonäköpiirteen haluaisit puolisolta itsellesi?
Kommentit (21)
Hyvän, pehmeän ja kauniin ihon! Mulla on kuiva ja kutiseva :(
Älykkyyden ja mielettömän hyvän kielitaidon (englanti, ruotsi, saksa, ranska, japani: kaikki sujuvasti). En itsekkään tyhmä ole mutta kielet eivät ole koskaan olleet vahvuuteni.
Ulkonäöstä en mitään, mutta haluaisin hänen itsetuntonsa ja aidon sosiaalisuutensa. Itse näyttelen itsevarmaa ja sosiaalista, hänelle ne ovat täyttä totta.
Tukan paksuuden, pituuden, kiharuuden ja värin, silmät ja silmäripset, loistavakuntoisen ihon.
Niin ja sääret :)
Haluaisin miehen pitkät ripset ja älykkyyden
Paksut hiukset, pitkät ripset, kauniin hiekan värisen ihon (mies on turkkilainen) ja luonteen piirteistä itsevarmuuden ja hauskuuden :)
Mä haluaisin mieheni siniset silmät.
Luonteenpiirteistä itsekkyyden, ei tee varmasti pyyteettömästi mitään kenenkään muun hyväksi. Itse olen hirveä tossukka,vailla omia mielipiteitä ja aina miellyttämässä muita. Välillä olisi ihanaa olla vain kusipää..
Ehkä mm. mieheni tasaisuuden ja kestävyyden, tietyn kasvojen symmetrisyyden sekä matemaattisen huomattavan lahjakkuuden. Mutta minulla on sitten joitain muita avuja itselläni, mitä hänellä ei ole, joten...
Sosiaalisuuden ja kärsivällisyyden! :D t. Huohohermoinen erakko!!!
Pitkät ripset ja sirot nilkat. Tai ylipäänsä nilkat. Mulla ei ole sellaisia siunaantunut, vaikka ihan normaalipainoinen ja urheilullinen oon.
Lisäksi voisin ottaa sen sosiaalisuuden. Itse meen niin helposti lukkoon uusien ihmisten kanssa.
Tuuheat, tummat ripset. Mulla on komea mies, mutta ei sen piirteet näyttäis hyvältä mulla :)
Paksun tukan, silmien värin ja lehmän hermot.
Sosiaalisuuden ja kyvyn elää tässä hetkessä.
Paksut hiukset ja pitkät, tummat ripset.