Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEKUNDAT, HOI!!!!

31.08.2006 |

Heissan!

Eipä ole meille ilmaantunut uutta pinoa täksi viikoksi! Missä kaikki piileskelevät? Itse oleilen täällä kotona... Kesälomakin on jo loppu, mutta enpä ole töissä ehtinyt montaa päivää viettämään, kun ensin oli lapsukainen sairaana viime viikolla ja nyt sitten itse...

Onko joku jo onnellisesti plussannut taikka piinailemassa lupaavien oireiden kera? Mulla kai kierto aika puolessa välissä menossa. Ei aavistustakaan, oliko ovista vai ei. Limailua oli vielä alkuviikosta, mutta nyt on aika kuivanlaista:). Ei pahemmin tuntunut mitään nippailuja tms. No, äsken tilasin sitten taas kotitestit.comista ovistestejä (aconin), vaikka olin jo kauan sitten päättänyt, etten enää tuhlaa rahojani sellaisiin, kun ei ole tärpännyt niiden avulla taikka ilman. Mutta niin se mieli aina vaan muuttuu!

Ensi kierrosta sitten pitääkin taas aloittaa clomit. Ja sitten on edessä se pregnyl-piikki, hui! Pelkään neuloja ylikaiken! Mutta onneksi lääkäri sanoi, että hoitaja voi laittaa sen... Mutta silti. Tietty aina toivoo, ettei ensi kiertoa tulisikaan. Jotenkin olen ollut hirveän masentunut viime aikoina, tuntuu, ettei mikään onnistu ja olen ihan surkea ja huono ihminen jne. Muut ympärillä tuntuvat elävän onnellisten tähtien alla ja itse käy aina vaan vastoinkäymisten läpi, vaikkei se nyt niinkään ole... Eipä kai tämä masennuskaan paranna tätä lapsettomuutta, kun kaikki hormonit vaikuttavat kuitenkin toisiinsa... Yritetään taas tsempata täältä ylös!

Kirjoitelkaahan muutkin sekundat kuulumisia!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tuonne kirjoitin vähän omaakin viestiä luontaistuotekyselyllä, niin meillä on 4 vuotias tyttö ja ollaan yritetty pikkukakkosta 3,5 vuotta. Hoidot ollaan käyty inseminaatioon asti. Mutta mulla on PCO ja sen takia oli tosi vaikea mitoittaa ja hallita niitä piikityshoitoja, melkeen aina meni follikkelit överiksi. Nyt mulla on lokakuussa solumuutoskontrolli ja sen jälkeen olisi toiveissa päästä yksityiselle klinikalle. Itse koin Naistenklinikan hoidot tosi mekaanisiksi ja kiireisiksi, mutta ehkä johtuu siitä että olen niin herkkä ihminen, että kaipaisin yksilöllisempää hoitosuhdetta. NKL:ll tuntui että on vaan potilas X. onko muilla ollut vastaavia kokemuksia, vai onko mulla ollu vaan tosi huono tuuri?

Nyt on päällä järkyt menkat. Ja mieli maassa, kun sitä kuitenkin joka kk toivoo, että jospa nyt...

Vierailija
22/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulimunan jälkeen ekakierto taas menossa kp jotain 12/26-30 ja ovista odottelen. Perhesuunnittelu neuvolan kanssa sovittiin et jos mitään ei tapahdu joulukuuhun menessä niin aletaan katsomaan mistä se kiikastaa,kun kuulemma minun taustan mukaan lukien (6 vuotta yritettiin esikkoa ja ivf:n hoitotaolla kolmannen sellaisen tuli luomu plussa),sekä yksi keskenmeno epäily,yksi keskenmeno ja tuulimuna peräkkäin ja siihen vielä ikä niin jotain olisi ruvettava tekemään taas asialle..Ja katsottava mistä kaikki noi keskenmenot johtuu.

Fiilikset tähän kirtoon ihan hyvät, katsotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko taaskaan mitään.Kaksi lasta kuiteskin saanut jo maailmaan vaikka helppoa ei sekään ole ollut niin kyllä toivottavasti se kolmaskin vielä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomilla ollaan oltu ja sokerina pohjalla...

tehty plussa! Nyt olisi rv:koja 8 kasassa laskureiden mukaan. Katsotaan nyt mitä jatkoa seuraa...

Vierailija
24/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tilanteessa ei nyt kummempia, lokakuussa yritämme uudelleen joten nyt olen yhden kierron verran tauolla.

Vierailija
25/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tilanteessa ei nyt kummempia, lokakuussa yritämme uudelleen joten nyt olen yhden kierron verran tauolla.

Vierailija
26/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä liittymässä yhteisöön:

http://groups.msn.com/Sekundat

Sieltä löydät muitakin sekundaarisesta lapsettomuudesta kärsiviä,saat vertaistukea jne. :)

Vierailija
27/28 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyt1:lle!!!

Plussauutiset tuovat toivonkipinää meille kaikille!!

- Nuutu -

Vierailija
28/28 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pco, endoa ja miehessä hieman häikkää.

Clomit sain käytöön, joista eka kierto ei onnistunut.

Tuli mieleen noista verikokeista kun joku puhui että käy useammissa kokeissa. Itse en käynyt kuin yhdessä verikokeessa. Miksiköhän lääkäri ei puhunut muista verikokeista mitään? Eihän minulla katsottu edes keltarauhas arvoja. Miksiköhän?

No onnea jokatapauksessa plussaneelle? (en muista nimimerkkiä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi