Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kondomimerkki kannattaa varata miestä varten?

Vierailija
04.09.2021 |

Toki miehen on oltava fiksu ja varattava kumit itse, mutta tarkoitan mahdollista tilannetta jota ei ole niin etukäteen suunniteltu, jos mies vaikka tulisi asunnolleni, ja en vielä esim. tiedä minkä kokoinen elin miehellä on.

Eli mitä kondomimerkkiä miehet suosittelette? Tällä hetkellä minulla on varattuna tulevaa miestäni ja minua ajatellen Rfsu:n Thin ("Super thin for a closer feeling).

T. N37

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän MySize ei tee 'one night stand' kittiä, jossa olisi kaikki koot mikrosta tuulipussiin?

Ja tosiaan mikä tahansa peruskumi käy. Mahtuu ihan jokaiseen patukkaan, vaikka ehkä joillain kiristääkin. Seuraavalle kerralle sitten oikean kokoisia.

Vierailija
42/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lover kirjoitti:

itellä on toinen maksipaketti mysize 64-kokoa menossa, ja kyllä on tuntuma hyvä kun ei purista ja pysyy paikallaan.

käytin ennen liian pieniä, ja oli hirveää ähräämistä saada kumi paikalleen.

Ja ei, ei ole mikään halkokulli, vasn ihan tavallinen, ehkä vähän paksu vaan.

Eikä pelkkää ähräämistä, vaan tuntuma menee liian pienellä kumilla ja valtaosa kumifobioista voi hyvinkin johtua tästä. Mulla ei ole mitään halkokullia myöskään (16/13-13.5), mutta isompi kumi kuten Sultan XL tai MySize 60 on tuntumaltaan paljon parempi, kuin perus 54-millinen. Ja hyvin pysyy päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ketjussa on MySize-markkinamies maininnut maahantuomansa tuotteen niin väsyttävän monta kertaa, että näitä ei ihan vittuillakseen kannata ainakaan ostaa.

Tympäisee näin läpinäkyvä tuputus ja lienee koko ketjukin taas hänen väsäämänsä.

Vierailija
44/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kovin vääräkokosta ollu. Ite tykkään mieluusti liia pienestä ku isosta

Mutta laita kyitenki x määrä erilaisia johki kaappii, ei yöpöytälaatikkoo. Saa vähäniinku kuvan ettei näitä jokaviikko käytetä

Vierailija
45/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ketjussa on MySize-markkinamies maininnut maahantuomansa tuotteen niin väsyttävän monta kertaa, että näitä ei ihan vittuillakseen kannata ainakaan ostaa.

Tympäisee näin läpinäkyvä tuputus ja lienee koko ketjukin taas hänen väsäämänsä.

Kerra se markettimalli pysyy peukalossa ja mahtuu päähän, nii onse käyny muuhunki. Eise vähäpieni enää paljo huonommaks tuntumaa tee ku sopiva

Vierailija
46/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se oikea koko vaan kova juttu. Mulla jäi liian iso kortsu venäläisen ilotyttöblondin pilluun. Ei sillä mitään tauteja ollut mutta eniten harmitti kun hyvä pano loppui kesken... Oli viimeinen kortsu vielä kun oli koko viikonloppu painettu menemään....

Vierailija
47/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttöhanska on hyvä

Vierailija
48/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Durexit on paksuja, menee naiseltakin tuntuma täysin, ihan kamalia. Sultan ultra thin on ihanan ohut. Paras mitä oon kokeillut. Todellakin myös naisen tuntemukseen vaikuttaa onko Kumi vai pannaanko paljaalla. Kuin kinnas kädessä kättelisi.

Vierailija
49/50 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillerit ja suolihuuhtelu,ei tartu kikkaret varteen...

Juuri näin. Jos mies on terve, niin miksi sitä kondomin käyttöä mieheltä vaatimaan. Miehet arvostaa paljon enemmän kumitonta seksiä.

Et ole kuullut papilloomaviruksesta, joka usein ei silmämääräisesti oireile limakalvoilla? Sitä ei voi myöskään testata millään erityisellä testillä kuten esimerkiksi klamydiaa.

Vierailija
50/50 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri kokoisia voisit varata. Normi leveys on 53 mm ja siitä vähän levempi 56-57 mm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan