Mikä kondomimerkki kannattaa varata miestä varten?
Toki miehen on oltava fiksu ja varattava kumit itse, mutta tarkoitan mahdollista tilannetta jota ei ole niin etukäteen suunniteltu, jos mies vaikka tulisi asunnolleni, ja en vielä esim. tiedä minkä kokoinen elin miehellä on.
Eli mitä kondomimerkkiä miehet suosittelette? Tällä hetkellä minulla on varattuna tulevaa miestäni ja minua ajatellen Rfsu:n Thin ("Super thin for a closer feeling).
T. N37
Kommentit (50)
Tiedätkö hänen peniksensä koon? Jos ostat liian isoja, niin sitä sitten tongitaan vaginastasi iltahämärissä ja siitä ei sitten ollut mitään hyötyä ehkäisyn kannalta.
Ostaisin makukondomeja ja aloittaisin salmiakin makuisella suihinotolla tämän session.
Sultan ultra thin👌melkein kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Sultan merkkisiä löytyy minun yöpöydän laatikosta mahdollisia mies vieraita varten.
N. 39v
Saanko tulla testaamaan niitä suhun?
m39
Edesmenneellä isällä oli Venus-merkkisiä seitkyluvulla, hieno kotelo!
Pillerit ja suolihuuhtelu,ei tartu kikkaret varteen...
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneellä isällä oli Venus-merkkisiä seitkyluvulla, hieno kotelo!
Muistan tuon merkin. Oli aika, jolloin myynnissä oli vain kaksi merkkiä: Sultan ja Venus.
Koska et tiedä kokoa etukäteen niin parasta ostaa MySizen kaikki koot. Jos kondomin on tarkoitus pysyä paikoillaan niin sen on oltava tiukasti paikoillaan ja vain MySizen avulla voit etukäteen varautua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Pillerit ja suolihuuhtelu,ei tartu kikkaret varteen...
Juuri näin. Jos mies on terve, niin miksi sitä kondomin käyttöä mieheltä vaatimaan. Miehet arvostaa paljon enemmän kumitonta seksiä.
Ota talouskelmua ja pyöritä sitä ihastuksesi vehkeen ympärille riittävä määrä jos kortsut puuttuu.
S kaupan hedelmäpussi karhulangalla sidottuna tyvestä kiinni nätisti rusetilla.
Juttele miehen kanssa kondomeista ja kysy mistä tykkää.
Durexit on puolivälin keskikokoa, aika todennäköisesti OK suurelle osalle.
Noi DDR-kemikaaleilta käryävät wanhan kansan Sultanit ja Näkit kyllä jättäisin kauppaan, jollei ole tarkoitus retroiltamia pitää.
Sukisuki on tosi pieni.
itellä on toinen maksipaketti mysize 64-kokoa menossa, ja kyllä on tuntuma hyvä kun ei purista ja pysyy paikallaan.
käytin ennen liian pieniä, ja oli hirveää ähräämistä saada kumi paikalleen.
Ja ei, ei ole mikään halkokulli, vasn ihan tavallinen, ehkä vähän paksu vaan.
Meillä käytössä ihan peruskumeja marketista, Sultan Conture ja Ultra thin. Lidlin kumeja myös ollut käytössä.
Pasante tai mysize69.