Mitä mieltä olette Miisa Nuorgamista vai oletteko mitään mieltä?
Minun mielestäni hän pyrkii olemaan jotenkin erikoinen ihminen. Seuraan hänen instaansa, koska ihmettelen kaikkia hänen mielipiteitään.
Hän kirjoitti äskettäin stooreissa googlanneensa omaa nimeään ja päätyi tälle palstalle, jossa ihmeteltiin hänen kulmakervojaan. Siitä innostuneena googlasin omankin nimeni. Tulos oli nolla osumaa ja hyvä niin.
Kommentit (69)
Tulee mieleen Matti Alahuhta. Sukua?
En haluaisi elää kuten hän, enkä ole hänen kanssa aina samaa mieltä asioista, mutta en silti keksi mitään pahaa hänestä. Kukin elää tyylillään. Arvostan miten jaksaa olla julkisuudessa ja jakaa elämäänsä kaikesta saamastansa negatiivisesta palautteesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäs aika tuhti tyttö olevan.
https://www.instagram.com/p/CG9unLthc5c/?utm_source=ig_embed
Ruma kuva. Kannattaisi tehdä vähän kehonhuoltoa ensin ennenkuin julkaisee tuollaisia kuvia.
Ei tuo ruma ole. Jokunen aika sitten lapsen synnyttänyt nainen. Hetikö pitäisi olla tikissä?
Vaikea löytää yhtä rumaa noin nuorta ugnustä, toinen silmä pään vasemmalla puolella ja toinen oikeella, mahtaa olla hyvä näkökenttä. Onko sen isä kenties poro.
Ei nyt kumminkaan haukuta hänen ulkonäköään. Tässä kuvassa hän on kaunis:
https://seura.fi/awpo/img/2021/08/web_miisanuorgam_00010ty9-1920x1080.j…
En tiedä kuka on. Olen pannut nimen merkille ja ihmetellyt että mistä hänetkin pitäisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä saamelaisämmä. Naamakin on kuin poron perse. Ääni vielä ärsyttävämpi. Kanava vaihtuu välittömästi kun tuo akka on telkkarissa. Yrittää olla jotenkin erikoinen, wau.
korjaan: wannabesaamelainen ämmä
Suomen versio jenkkien huomionkipeästä valkoisesta tytöstä, joka ekan yliopistoviikon jälkeen selittää isoisoisoäitinsä olleen cherokeeprinsessa ja valistaa kaikkia jalosta intiaanikulttuuristaan (kulttuuria on tietysti vain yksi epämääräinen kappale) sekä jatkuvasti kokemastaan syrjinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että jotenkin raskas ja ärsyttävä feministityrkky. Kulmakarvat ovat hirveät. Saattaisin silti panna.
Luultavasti onnistuisi helposti.
Luuletko? Pitäisiköhän kokeilla. Sehän just tossa avautui että se kaipaa Tinder-säätöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma kuva. Kannattaisi tehdä vähän kehonhuoltoa ensin ennenkuin julkaisee tuollaisia kuvia.
Ei tuo ruma ole. Jokunen aika sitten lapsen synnyttänyt nainen. Hetikö pitäisi olla tikissä?
Vaikea löytää yhtä rumaa noin nuorta ugnustä, toinen silmä pään vasemmalla puolella ja toinen oikeella, mahtaa olla hyvä näkökenttä. Onko sen isä kenties poro.
Ei herranen aika! Mitä sulle on tapahtunut, kun puhut noin pahasti toisesta ihmisestä?
Moni taitaa nyt unohtaa. että mmiisas on ollut suomen suosituin tubettaja pienenä.
Itse näe tämän näin; hän on fiksu. Tajusi, että pikkutyttöjen ja poikien suosio tulee katoamaan. Piti uusiutua. No kuinka monta kertaa pystyt keksimään itsesi uudelleen? En minä ainakaan kovin montaa kertaa ole pystynyt. Kehityn, taannun, sekoan ja tulen järkiini. Sitten toistan kuin mikäkin vamppi sammakko. Olen silti sama urpo ja siksi en tuollaiseen työhön pystyisikään.
Hän pystyy. Hän on siis todella lahjakas näyttelijä ja some pro. Tekee työtä ja tuossa työssä pitää olla näkyvillä. Ei ole huonoa julkisuutta. Tekee siis kaikkea ja puhuu aiheista, jotka ovat pop vai miten junnut nykyään sanoo? Hip? No tekee ja puhuu juttuja, jotka eivät välttämättä kuvasta häntä. Hahmo.
Varmaan nauraa koko jutulle ja keksii aina suihkussa uusia juttuja. Luova ja fiksu nykysysteemin ammattilainen. Tienaa rahansa outoilemalla ja sillä, että ihmiset ihmettelevät onko hän hauki vai kala.
Hottisbeibi! Ehdottomasti seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Moni taitaa nyt unohtaa. että mmiisas on ollut suomen suosituin tubettaja pienenä.
Itse näe tämän näin; hän on fiksu. Tajusi, että pikkutyttöjen ja poikien suosio tulee katoamaan. Piti uusiutua. No kuinka monta kertaa pystyt keksimään itsesi uudelleen? En minä ainakaan kovin montaa kertaa ole pystynyt. Kehityn, taannun, sekoan ja tulen järkiini. Sitten toistan kuin mikäkin vamppi sammakko. Olen silti sama urpo ja siksi en tuollaiseen työhön pystyisikään.
Hän pystyy. Hän on siis todella lahjakas näyttelijä ja some pro. Tekee työtä ja tuossa työssä pitää olla näkyvillä. Ei ole huonoa julkisuutta. Tekee siis kaikkea ja puhuu aiheista, jotka ovat pop vai miten junnut nykyään sanoo? Hip? No tekee ja puhuu juttuja, jotka eivät välttämättä kuvasta häntä. Hahmo.
Varmaan nauraa koko jutulle ja keksii aina suihkussa uusia juttuja. Luova ja fiksu nykysysteemin ammattilainen. Tienaa rahansa outoilemalla ja sillä, että ihmiset ihmettelevät onko hän hauki vai kala.
Tämä! Olet asian ytimessä ja oivaltanut olennaisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana! Ottaisin kyllä kotiini tuon...
Sais mun puolesta tinderöidäkin muun ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Mmmiisas on eri Miisa kuin tämä toiseustoteemityrkky Miisa Nuorgam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmmiisas on eri Miisa kuin tämä toiseustoteemityrkky Miisa Nuorgam.
Oho. Niinpä onkin :D Olen kokoajan luullut, että tuo on se sama. Ou nouh ja helpottunut huokaus. Siis pöllikö se tuon Miisa nimen vai oliko sattumaa? No, ei se kirjoittamaani varsinaisesti miksikään muuta eikä sen väliä. Pitää olla outo, jotta somesopulit älypahkoineen seuraavat.
Kiitos hei oikeasti korjauksestasi. My bad. Menenkin heti katsomaan mitä sille söpölle pikku mmiisakselle kuuluu. Eiköhän hänkin edelleen jotain alaa liittyvää tee. Taputan kyllä riemusta. Olin jo ajatellut, että ei helvetti mitä tämä maailma ihmisille tekee. Päivän paras uutinen!
Mitenkähän saisin pokattua Miisan? Missä se asuu?
Minunkin mielestäni Miisa on kaunis.
Itse olen ikäisekseni kovin kaunis nainen.
Yleensä ei niin kauniit naiset moittii toisiaan.
Mä kyllä haluaisin tapailla. Jotenkin kiehtova.
Katoin ohjelmaa ja vaikutti mukavammalta, normaalita nuorelta naiselta. :)