Vierailija

Minun mielestäni hän pyrkii olemaan jotenkin erikoinen ihminen. Seuraan hänen instaansa, koska ihmettelen kaikkia hänen mielipiteitään.

Hän kirjoitti äskettäin stooreissa googlanneensa omaa nimeään ja päätyi tälle palstalle, jossa ihmeteltiin hänen kulmakervojaan. Siitä innostuneena googlasin omankin nimeni. Tulos oli nolla osumaa ja hyvä niin.

• ylös 57
  • alas 4

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Vastenmielinen, epäkypsä, löyhämoraalinen, hemmoteltu sudeettisaamelaislarppaaja, jota ilman maailma olisi parempi paikka ihan kaikille, mutta ennenkaikkea saamelaisille.

• ylös 83
  • alas 12
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika huomionhakuinen tuntuu olevan.
Minä vanhana ihmisenä aina ihmettelen näitä ”somevsikuttajia” ja tosi-TV ”tähtiä” jotka ovat tunnettuja vain siksi, että ovat tunnettuja.
Siis millä meriiteillä tässä ollaan esillä?
Onko Miisallakaan mitään oikeaa ammattia tai koulutusta?

Pois holhousyhteiskunnasta ja kohti todellista vapautta

• ylös 68
  • alas 4
Vierailija

Ärsyttävä saamelaisämmä. Naamakin on kuin poron perse. Ääni vielä ärsyttävämpi. Kanava vaihtuu välittömästi kun tuo akka on telkkarissa. Yrittää olla jotenkin erikoinen, wau.

• ylös 40
  • alas 14
Vierailija

Kaunis hän kyllä on, mutta säälittää tuo mies. Miisan kanssa ei tule olemaan hyvää perhe-elämää.

• ylös 15
  • alas 36
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä saamelaisämmä. Naamakin on kuin poron perse. Ääni vielä ärsyttävämpi. Kanava vaihtuu välittömästi kun tuo akka on telkkarissa. Yrittää olla jotenkin erikoinen, wau.

Ei hän edes ole saamelainen - larppaa vaan.

• ylös 48
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että jotenkin raskas ja ärsyttävä feministityrkky. Kulmakarvat ovat hirveät. Saattaisin silti panna.

Luultavasti onnistuisi helposti.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

En tietäisi koko huomiohoroa, ellen täältä olisi nimeä lukenut ja sitten googletellu. En tosiaankaan seuraa ton lajin turhakkeita mitenkään missään someissa ja blodeissa, ihmettelen ihmisiä jotka viitsivät semmoista harrastaa. Eikö ala ällöttämään oikein kunnolla?Minä jo pelkän googlettamisen jälkeen näin punasta.

• ylös 22
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla jotain mieltä kenestäkään?

Ei ole pakko olla. Unohda koko keskustelu ja siirry muualle.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

korjaan: wannabesaamelainen ämmä

• ylös 18
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.