Harrastin nettiseksiä ekan kerran elämässäni
nettiseksi neitsyys siis meni. :)
Se vaan, että kyseessä ei ollut mieheni, vaan puolituttu mesekaveri.
Mieheni on " pihdannut" kuukauden ja olo oli todella ..hmm..halukas. Jutut vaan lipsui siihen suuntaan. Pieni kadutuksen kaiherrus on tuolla jossain pääkopassa vaikka hauskaa se olikin.
Haukkukaa mut nyt pystyyn kiitos
Kommentit (31)
vaikkakin ajatus että mieheni tekis saman jonku naisen kans, ei kylläkään miellytä........! kunhan vaan ei kertois mulle. ja sit se tekee asiasta pahemman jos se alkaa olla toistuvaa saman henkilön kanssa. siihen en rupeis.
Hmm, musta kai ihan ok, mutta ei se tietenkään sitten ole ok, jos miehesi pitäisi sitä pettämisenä tms.
en mäkään tätä pettämiseksi laskis. Vaikka en myöskään tahtoisi kuulla mieheni tekevän tallaista... jos tekee pitäköön omana tietonaan. Rakastan miestäni, mutta olen aika seksuaalisesti virittynyt naikkonen ja pihtaus on vaan käynyt hiukan rankaksi. En olisi normaalissa tilassa tähän alkanut.
Mutta oli erittäin piristävää ja kiihottavaa puuhaa. Suosittelen ;)
ihan vaan juteltiin, kunnes oltiin aikast turned on. Käsittämätön tunne, kun toisen juttelusta oli jo ihan valmis.. alkoi hengityskin käydä raskaaksi. Sitte omin käsin onneen.
(nykyään ei voi edes mihinkään chattiin mennä kun heti ensimmäisenä kysytään onko mese ja cam)
Ai saitko muka ihan oikeasti? :D Siis kesken nettiseksin ja näpyttelyn? Sen ymmärrän, että siinä " lämpenee" hyvin, mutta eikö sitten tarvitse mennä jonnekin viimeistelemään homma, kun eihän siinä näpyttelyn lomassa mitään oikein voi tehä. Tai sitten teillä oli aika pitkiä hiljaisia hetkiä välissä. :DD
ois se tavannu mut mielellään, mutta en mä siihen ruvennu. En tahdo satuttaa rakastani..
ja meillä on ollu tosi hauskaa aina ku ollaan juteltu mesessä, mutta ei kyl oo koskaan ennen menny tollaseksi.
Mutta tää henkilö ois varmasti yksi oikea vaihtoehto mulle, jos en ois jo sellasta miehestäni löytänyt
oliko se miekkonen joku tuttu? siis irl tuttu?
tuntematon siinä mielessä, etten oo koskaan nähny enkä edes puhunu puhelimessa. En tiedä edes tarkalleen missä asuu.. paitsi, että olisi kuulemma hetkessä hakenut mut mukaansa koti kaupunkini yhdeltä huoltikselta.
keskustelitteko kirjoittaen vai mikin välityksellä?
Sanokaa mua vähän tiukkapipoksi, mutta minä miellän tuon pettämiseksi. Tai itse en voisi tehdä tuollaista mieheni selän takana.
En kuitenkaan halua tuomita ketään. Jokainen täällä tallaa latunsa itse...
tosin olen ihan samaan joskus sortunut itsekin:) mieheltäni en sietäisi joten sen on parempi olla jäämättä kiinni;) muutaman päivän se kaihertaa mielessä mutta kyllä se siitä taas.
tiedän.. kyllä mullakin on vähän hämärän rajamailla oliko tää nyt oikein..
ap
mutta kuten sanoin, miehenikin saisi rauhassa harrastaa sitä, jos ei mulle siitä tilittäis.
En tie jääkö viimiseksi kerraksi. Se vaan pelottaa, että tuosta se lipsahtais helposti ihan live tapaamiseen, varsinkin kun toinen asuu niin lähellä.
Ihmettelen muuten suuresti puheitani, koska olen aina ollut kauhean uskollista tyyppiä.. Ja halveksinut pettäjiä.
Ei sillä, että liittyisin pettäjiin. en aio sitä tehdä..
mutta enpä olisi kuvitellut tähänkään ryhtyväni
ja parin kuukauden kuluttua hän lähti tämän nettikumppaninsa matkaan. Sain itse karvaasti kokea, ettei itseään saa päästää lipsumaan minkäänlaiseen seksuaaliseen kontaktiin muiden kuin oman puolison kanssa, oli mukana konkreettista kosketusta tai ei. Luen tämän nykyisin pettämiseksi.
olen aina sanonut, että ei ihminen saisi mitään ihastusta päästää sille tasolle, että se muuttuu joksikin muuksi..
Hyvä, että vähän ravistelit muistiani.
Vai eikö ole pettämistä jos miehesi olisi samassa huoneessa naisen kanssa, kumpikaan ei koskisi toiseen, mutta molemmat näkisivät mitä toinen tekee itselleen...
Miettikäähän sitä!
parantaa tätä kaiherrusta se, ettei kukaan kommentoi.. koska oletan, että se on ihan normaalia sillon.