Vierailija

Purra esittää myös eläkeläisten houkuttelemista töihin uudella veroporkkanalla, mitä myös hallituspuolue keskusta on useasti väläyttänyt.

Purran mielestä hallituksen olisi pitänyt myös peruuttaa useita menolisäyksiä aiheuttavia uudistuksiaan, kuten oppivelvollisuuden pidentämisen.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008241037.html

• ylös 7
  • alas 1

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ja lähteenä joku paskamedia, josta joku on maksanut kymmenen tuhatta euroa jos on tilannut kestona vuodesta 2000 alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Persut haluaisivat siis palauttaa kirjakustantamoille rahastusoikeuden. 40 euroa per kirja jatkossakin, ja painos vaihtuu aina vuoden välein, jotta kirjojen kierrättäminen ei onnistu.

Vierailija

Vasemmisto haluaa viettää kulutusjuhlia nyt ja pistää rahan satamaan, sillä seurauksella että kohta ei olekaan sitten rahaa minkäänlaiseen sosiaaliturvaan yhtään kenellekään ja IMF näyttää mistä kana pissaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Persut haluaisivat siis palauttaa kirjakustantamoille rahastusoikeuden. 40 euroa per kirja jatkossakin, ja painos vaihtuu aina vuoden välein, jotta kirjojen kierrättäminen ei onnistu.

Nythän kustantamo antaa kirjat ilmaiseksi kun ei ole rahastusoikeutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Köyhät äänestämään oikeistolaista talouspolitiikkaa ajavaa puoluetta.

Kyllä, minulle köyhälle sopii tuloverotuksen keventäminen.

Vierailija

No, poliitikot ei pysty yksityisen sektorin rekrytoinneista päättämään mutta julkisen sektorin rekryistä pystyy. Sitten vaan tehdään päätös että kuntien ja valtion työpaikoista vaikkapa 20 prosenttia tulee täyttää eläkeläisillä. Yksinkertaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja samalla julkisten sosiaali- ja terveyspalvelujen alasajo? Onko varaa yksityiselle?

Vierailija

Koulukirjat lukiossa ovat olleet maksullisia niin kauan kuin muistan, enkä jutusta löytänyt kirjojen palauttamista maksulliseksi, ainoastaan kritiikkiä oppivelvollisuuden pidentämisestä. Se tulee oikeasti yhteiskunnalle kalliiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuloverotuksen keventäminen on niille jollain jotain on, ei sinulle. Sinulta vähenee palvelut ja kaikki mitä tarvitset elämiseen kallistuu.

Vierailija

Perussuomalaiset voisi ekaksi hommata euroedustajansa töihin. Teuvo on liidellyt jossain ihan muualla kuin Euroopassa.

Vierailija

aivan oikein!

miksi vitussa minun rahojani pitäisi varastaa jonkun räkänokan kirjoihin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nythän kustantamo antaa kirjat ilmaiseksi kun ei ole rahastusoikeutta.

Ei toki anna, mutta isoilla ostajilla on ensinnäkin mahdollisuus tinkiä hintaa alaspäin ja toisekseen koska kirjat menevät koulun budjetista niin samaa painosta käytetään niin kauan kuin mitä kirjat pysyvät ehjinä. Koulun ei olisi taloudellisesti mitään järkeä vaatia aina uutta painosta, kun se johtaisi edellisten kirjojen hyödyttömiksi jäämiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja samalla julkisten sosiaali- ja terveyspalvelujen alasajo? Onko varaa yksityiselle?

Saattaa ollakin, kun käteen jää enemmän. Noilla rahoilla voi ostaa terveysvakuutuksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Alas niitä on ajettu jo kauan, järkyttävät jonot isommissa kaupungeissa, ihan sama mitkä puolueet ovat vallassa. Yksityiselle joutuu jo nyt menemään, jos hoitoa/apua haluaa ajoissa saada.

Vierailija

Mitähän helvettiä taas? Eläkeläiset saa olla töissä ja tienata niin paljon kuin sielu sietää ja tulot ovat aina eläkkeitä suuremmat. Jospa jonain kauniina päivänä tulisi persuilta joku "ehdotus" joka ei sotisi arkitodellisuutta vastaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.