Olin etukäteen huolissani, onko kaksivuotiaani liian pieni aloittamaan
tänä syksynä hoidon. No, eipä olisi silläkään tarvinnut niin helvetisti päätään vaivata. On ollut elokuusta alkaen niin paljon sairaana, että käytännössä hoitopäiviä on ollut pari viikossa. Eli tämä syksy on lopulta mennyt kotihoidossa kuitenkin.
Kommentit (4)
Mun oli tarkotus laittaa, mutta niin peestä tää hoitopaikkatilanne et jään vielä kotiin. Lapsi olis "päässy" lisäpaikalle 21 lapsen ryhmään. Huhhuh.
Riippuu lapsesta.
Meillä tyttö meni päiväkotiin 2,5v ja kaikki meni hyvin ja hän viihtyi siellä todella hyvin.
Poika meni 3v. seurakunnan kerhoon 2 krt/vko ja 3h kerralla ja ei ilman äitiä olisi millään uskaltanut olla siellä.
Poika oli 4v. kun meni päiväkotiin ja ihan oli kamalaa, eskari meni sitten jo vähän paremmin. Koulu onneksi sujui kaikin puolin ok.
Meillä aloitti karvan verran vajaa 2-vuotias myös syksyllä ja niin hyvin mennyt! Sopetui paremmin kuin 4-vuotias isosiskonsa. Taudeiltakin on vältytty mutta täitä ja kihomatoja pelkään.
Minä laitoin 1 v 8 kk ikäisen lapseni hoitoon. Pärjäsi mukavasti alusta saakka, kun oli hyvät ja luotettavat hoitajat sekä pieni ryhmä (12 lasta).