Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö, kun alkkareissa ja rintaliiveissä on niitä pieniä rusetteja?

Vierailija
11.10.2014 |

Tuli tuolta yhden blogin keskustelupalstalta mieleen.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:54"]Mun rintaliivien kuppien välissä on koristeena pienenpieni avain. Mitähän se meinaa?
[/quote]

Sitä että olet ostanut kappahlista fifty shades of grey rintaliivit.

Vierailija
22/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vastaa. Avaimet on ihania. Sellaisen haluan seuraavaksi. Arvuuttele mieheltäsi, mikä sillä avaimella aukeaa, ehkä se keksii...

Mutta nro 36 makuasioista on paha taistella. Itse en ymmärrä miksi alusvaatteiden pitäisi olla sporttisia, jollet ole ammattiurheilija. Kyllä naisena on oikeus nauttia kauniista alusvaatteista. Tosin voihan sporttinenkin olla nätti:

http://shop.nordstrom.com/s/unit-y-be-nimble-bra/3391459

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoissa tossa tissejen välissä ei häiritse, olkaimissa kylläkin. Alkkarit mieluiten ilman mitään koristeita, pullottavat ärsyttävästi trikoovaatteiden läpi.

Vierailija
24/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:15"]

2

[/quote]

Sanottiinko jotain?

Vierailija
26/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mistään ripellyksestä. Mitä yksinkertaisempi ja sileämpi, sitä parempi alusvaate.

Vierailija
27/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhdetkään noista linkitetyistä ei ollut nättejä vaan jotenkin levottomia. Nopeasti googlaamalla löysin esimerkiksi tällaiset, siis esimerkkinä siitä rintsikkatyypistä joka minun mielestäni on nätti.

http://fredericks.scene7.com/is/image/Fredericks/51570_IS?$mainredesign$

Noikin ihan ok, varmaankin kauniimpia löytyy, mutta ideana tuo että mielestäni vähän vähemmän rusettia ja hörhelöä ja eri värejä on yleensä nätimpää http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=32644221

Vierailija
28/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:28"]

Mun mielestä yhdetkään noista linkitetyistä ei ollut nättejä vaan jotenkin levottomia. Nopeasti googlaamalla löysin esimerkiksi tällaiset, siis esimerkkinä siitä rintsikkatyypistä joka minun mielestäni on nätti.

http://fredericks.scene7.com/is/image/Fredericks/51570_IS?$mainredesign$

Noikin ihan ok, varmaankin kauniimpia löytyy, mutta ideana tuo että mielestäni vähän vähemmän rusettia ja hörhelöä ja eri värejä on yleensä nätimpää http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=32644221

[/quote]

No noi on vähän mummomaisia tyyliltään, noita on joka kaupassa. Toi alin on just sellainen väriltään ja malliltaan kuin Sokoksen oman perusmerkin pitsiliivit.

Hauska että jonkun mielestä kuviolliset alusvaatteet ovat "levottomia" - mä taas tykkään yksivärisistä tai hillityistä kuosesista päälivaatteissa, ne kun ovat isoja.

Vierailija
29/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas noi ruuturusettihärpäkerintsikat on paljon mummomaisemmat kuin noi yksiväriset pitsiset. Mutta mä kyllä pidän muutenkin sellaisesta hillitystä tyylistä, myös päällivaatteissa.

Vierailija
30/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliiveissä siinä keskellä varsinkin ärsyttää ja muutenkin Rintaliiveissä kaikki strassit ym kun tykkään pitää perustoppeja ja niistä paistaa läpi kaikki koholla olevat koristeet. Alushousuissa ei haittaa

Vierailija
31/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:03"]En! Ihan kamalia muka söpöjä naisellisia pikku koristeita. Ärsyttäviä, naurettavia ja alentavia. Leikkaan ne pois tai irrottelen muuten, jos sellaiset rintsikat tai alkkarit ostan.
[/quote] alentavia? Ok...

Vierailija
32/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Ok jos käyttää kotona niitä. Jos se rusetti on olkaimessa, niin pakko leikkaa pois, koska paistaa muuten paidan läpi. Pikkareista en leikkaa. :D

Vierailija
33/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ne on ihan kivoja vaikken mikään naisellisuuden perikuva olekaan.

Vierailija
34/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan yks ja sama joillekin miniruseteille. Pääasia, että alusvaatteet on hyvänmalliset ja muuten kivan näköiset.

Vierailija
35/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä jaksa provosoitua ruseteista. 

Vierailija
36/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Päällysvaatteet voivat olla aika simppeleitä, ja ovatkin, mutta päiväni on parempi, kun vaatteiden alla on jotain tosi kaunista ja yksityiskohtaisemmin koristeltua. Just ostin yhdet pienin strassein koristellut liivit, ja ne kimaltelee ihanasti eri valaistuksessa. Pisteen i:n päällä keskirusetin keskellekin on ommeltu yksi muotolitu strassi. :) Eikä ne ole mitkään aivan liian joulukuusimaiset, vaan juuri sopivasti.

Vierailija
37/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:03"]

En! Ihan kamalia muka söpöjä naisellisia pikku koristeita. Ärsyttäviä, naurettavia ja alentavia. Leikkaan ne pois tai irrottelen muuten, jos sellaiset rintsikat tai alkkarit ostan.

[/quote]

?? "Mä en mikään söpö ole, saatana!"

Vierailija
38/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ostan aina mahdollisimman yksinkertaisia liivejä, Lidlistä.

Vierailija
39/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusetit on ok, mutta kaikki helmet, kimmellykset ja varsinkin strassit on supermauttomia.

Vierailija
40/51 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ovat nolon mummomaisia.