Tykkäätkö, kun alkkareissa ja rintaliiveissä on niitä pieniä rusetteja?
Tuli tuolta yhden blogin keskustelupalstalta mieleen.
Kommentit (51)
Ja se pieni helmi siinä keskellä?!
Ne on söpöjä, eivät haittaa mitään
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:05"]
Ja se pieni helmi siinä keskellä?!
[/quote]
Joo se helmi! ----> poistoon sekin!
Mä sanoisin, että elämänkuviot ovat av mammalla liian ahtaat siinä vaiheessa, mikäli jotkut alusvaatteiden rusetit sekä niiden muut hempeät pienet koristelut aiheuttavat lähes vimmaisen aggression, niin että ne on ratkottava pois ja niiden nähdään jopa julkeasti alentavan naista kaikessa ärsyttävyydessään, sekä tekevän käyttäjästään kokonaisuudessaan mauttoman. :'D (Luoja kiitos siitä, etten ole kokolesbo! En löydä milloinkaan tarpeeksi yhteistä naisten kanssa. Enkä muuten selkeästi haluakaan löytää.)
nro 12/13
Mulle ne on oikeastaan ihan sama. Se ärsyttää, jos ne on laitettu vinoon (mitä ne usein on), ne alkaa purkautua päistään (mitä tekevät toisinaan) tai jos ne napsahtelevat irti milloin sattuu tai jäävät roikkumaan jostain langanpätkästä (mitä tekevät lähes aina). Muistelen, että äiti aikoinaan leikkeli omistaan pois ja antoi mulle, olin ihan pähkinöinä kauniista ja sileistä pikkuruseteista.
Tykkään vitusti!
Etenkin jos ne on punaisia muuten mustissa hepenissä.. aaahhh uuh uuh uuh
En ole jaksanut edes ajatella tuota asiaa. 6-vuotiaani paljasti, että hän ei suinkaan katso lapusta miten päin pikkuhousut laitetaan jalkaan, vaan että rusetti on edessä :) Sitten tajusin, että hänellä ei taida paljon rusetittomia pikkareita ollakaan.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:00"]Yks mies alko kerran kiskomaan siitä rusetista, kun kuvitteli että liivit aukee siitä -_- Se homma jäikin sitten siihen..
[/quote]
ahahhahahaaa xD
Ihan kauheita. Alushousuissa ne näkyvät esim. trikoisen mekon läpi.
Ei nyt periaatteessa haittaa, mut eipä ollu kerran kiireessä kiva, kun vessareissulla jäi farkkujen vetskari kiinni sellaseen rusettiin :( kisko siinä sit ylös tai alas.
Naurattaa tämä ketju :D Ei kai kauhean moni nyt aivan tosissaan suhtaudu noin tulisesti alusvaatteiden rusetteihin? Täytyy sanoa, että mä en edes tiedä/muista, missä mun alusvaatteista on mahdollisesti rusetti ja missä ei.
Alushousuissa ne ovat hankalia, onkin tullut ostettua vain sellaisia missä niitä ei ole. Käytän paljon mekkoja joten se rusetti tekee ruman kohouman. Rintaliiveissä jos se on siellä tissien välissä, ei haittaa, paitsi kuten jo joku sanoikin silloin kun ne purkaantuu tai on huonosti kiinni. Olkaimissa oleva rusetti aiheuttaa sen etten osta.
En ole kyllä tietoisesti, ajattelemalla ajatellut millä perusteella olen alushousuni valinnut mutta tästä ketjusta senkin tajusin. Aina sitä uutta oppii näköjään itsestäänkin :)
Voi ei, mitä rusettivihaajia! Mun liivit varmaan sais teidä näppylöille, hahhaaa!
Alusvaatefriikkinä mulla pitää aina olla yhteen sopivat ihanat alusasut, ja jotain koristettakin saa olla.
Rusetit ovat ok, varsinkin nyt nää muodissa olevat litteät rusetit on tyylikkäät.
http://www.dessus-dessous.fr/vamp-douce-underwired-full-cup-bra-p-32284.html
Yksissä liiveissäni on aivan ihana perusrusetti
Saa olla myös helmi tai muu koru keskellä, saa olla pitsiä, meshiä ja brodyyriä, saa olla sellainen kurenauha rusettina, sekin on ihana. Mulla on myös liiveissä Swarovskin kristalleja.
Aivan ihana kurenauhatyylinen rusetti on tässä:
http://www.aubade.com/california-dream-145.html
Hei nro 35 !
Katsoin laittamasi linkkien kuvat ja minulle kaikki olisivat ehdoton ei. En ostaisi.
Tosin pidän muutenkin aika sporttisista liiveistä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 15:00"]
2
[/quote]
Toi sais jo loppua.
Mun rintaliivien kuppien välissä on koristeena pienenpieni avain. Mitähän se meinaa?
Oon kans ihmetelly että miksi niitä pitää olla lähes kakissa alkkareissa... En nyt ole ratkomaan alkanut kun ne kuitenkin jää farkkujen vetoketjun väliin ja menee rikki ajallaan.
En! Ihan kamalia muka söpöjä naisellisia pikku koristeita. Ärsyttäviä, naurettavia ja alentavia. Leikkaan ne pois tai irrottelen muuten, jos sellaiset rintsikat tai alkkarit ostan.