Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioiko teidän puolisot merkkipäivänänne?

Vierailija
04.09.2021 |

Mies tosiaan julisti että syntymäpäivät ovat tästä lähtien vain arkipäivä muiden joukossa. Olenko lapsellinen koska minusta tämä tuntuu pahalta? Mies ei enää huomioi äitienpäivänä, eikä edes jouluna minua mitenkään. Ennen vanhaan meillä oli tapana muistaa toisiamme ja ostaa toiselle jotain kivaa tai mennä yhdessä syömään.

Tämä tuo mielestäni iloa arjen keskellä ja kiva kun on mitä odottaa, kun muutenkaan meidän suomalaisessa kulttuurissamme ei ole tapana liikaa juhlia, niin olisiko se niin väärin huomioida sitä puolisoa? Tuntuu ettei mies rakasta minua enää.

Kommentit (22)

21/22 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuuluu peruskäytöstapoihin muistaa puolisoa merkkipäivinä ja yllättää hänet. Oma mieheni muistaa kaikkina merkkipäivinä jotenkin, aina ei ole varaa ostaa lahjaa tms. mutta senkin sitten kertoo ja ostaa sitten seuraavalla kerralla. Itsekin vastavuoroisesti lahjon hänet merkkipäivinä ja välillä keksin yllätyksiä. Äitienpäivänä ollaan otettu perinteeksi mennä ravintolaan syömään. En purematta nielisi tuollaista ilmoitusta mieheltäsi, jossain mättää ja pahasti.

Vierailija
22/22 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin aina ex vaimolleni aina merkipäivänä suklaalevyn tai karkkipussin. Tämäkään ei kelvannut, vaan olisi pitänyt antaa välillä jotain muuta. Uskomatonta kiukuttelua.

No olisit sitten ostanut paistinpannun samantien! 🤣 Kunnon juntti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän