Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysjuhlien suunnittelu ja whatsapp ryhmä

Vierailija
04.09.2021 |

Nyt taas alan ymmärtää miksei minulla ole omaa ystäväporukkaa. Järjestämme muutaman hengen voimin siskolleni yllätysjuhlia ja perustimme suunnittelua varten wa ryhmän muutaman hänen kaverin kanssa. Sitten yksi minun ja siskoni yhteinen ystävä sanoi että hän mielellään osallistuisi myös järjestelyihin ja leipomiseen, sanoin että kiva juttu, pyydän että sinut lisätään myös tähän ryhmään niin pysytään kärryillä. No nyt kohta jo viikko mennyt eikä kukaan siellä reagoinut pyyntööni liittää hänetkin ryhmään. What?? Kertokaa mulle että näinkö on tapana toimia :D Eikö aikuisenakaan oteta porukkaan "ulkopuolisia"?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistavalta... yllätysjuhlat ja whats up -ryhmä. Minkä ikäisiä olette? 

Vierailija
2/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta... yllätysjuhlat ja whats up -ryhmä. Minkä ikäisiä olette? 

Kolmekymppisiä, ajateltiin että näin on helppo sopia kuka leipoo mitäkin tai onko jotain muita ideoita, ajankohtaa jne, näin kaikki näkevät (näkisivät) heti missä mennään, eikä tarvitse erikseen soitella ja viestitellä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Parempi vaan kun itse tekee kaiken...

Vierailija
4/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne muut voi hänet lisätä ryhmään jos eivät ole kavereita keskenään? Kai siihen nyt puh.numeron tarvii.

Vierailija
5/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, sä olet se sisko, joka kait on päävastuussa suunnittelusta? Lisäät tämän kaverin ja organisoit tehtäviä ihmisten kesken. Miksi jonkun muun olisi pitänyt lisätä heille tuntematon ihminen ryhmään?

Vierailija
6/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikset itse lisää sitä?

Vierailija
7/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ryhmän perustanut? Hän on lähtökohtaisesti admin ja pystyy tekemään lisäykset. Ole suoraan yhteydessä häneen (jos et itse ole admin).

Vierailija
8/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina kaikki ylläpitäjiksi, ettei kenenkään tarvitse kerjätä noita lisäämisiä.

Vierailija
9/9 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tosiaan ole itse ryhmää perustanut (ylläpitäjä), joten en voi lisätä ja toisekseen kyllä, tajusin myös senkin ettei tämä ylläpitäjä pysty lisäämään toista sinne ilman puh.nroa, joten laitoin sen sinne viestin yhteyteen, mihin ei sitten reagoitu mitenkään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi