Minkä puolueen edustajaa aiot äänestää kevään eduskuntavaaleissa?
Vai aiotko äänestää ehdokkaan henkilökohtaisten näkemysten perusteella, oli minkä puolueen jäsen tahansa?
Kommentit (18)
En todellakaan tiedä. Usko on mennyt täysin viime vaalien jälkeen. En usko yhdenkään puolueen osaavan hoitaa Suomen asioita ja puolustavan suomalaisten etua.
Ehkä äänestän lopulta vihreitä ns. ympäristöaatteen vuoksi, vaikka eipä ne sitäkään asiaa enää aja.
Valitsen sopivan ehdokkaan mukaan. Nato-ja talouskysymykset on mulle tärkeimmät.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 09:10"]
Valitsen sopivan ehdokkaan mukaan. Nato-ja talouskysymykset on mulle tärkeimmät.
[/quote]
hyväkin ehdokas menee piloille kun ääni valuu puolueen tueksi, joka ajaa paskaa politiikkaa.
valitsin eka puolueen ja sieltä parhaan ehdokkaan
Enköhän etsi arvoni jakavan demarin kuten yleensä.
Vaalikoneet tosin ovat yksi saatanan juoni, kun suurin osa ehdokkaista vastaa niihin kuin kuvittelee ennemmistön ihmisistä haluttavan niihin vastattavan.
Demareita äänestän ja ehdokkaan valitsen sieltä vasemmalta laidalta.
Perussuomalaiset, ainoat jotka vastustavat yletöntä humanitaarista maahanmuuttoa. Suojellaan Suomea islamilta!
Kyllähän se sinne Keskustan suuntaan menee.
Ainoa puolue, jolla tällä hetkellä on puheenjohtaja (eli pääministerikandidaatti) jolla on kokemusta muustakin kuin suunsoitosta. Kokemusta oikeasta elämästä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 09:10"]
[/quote]
Totta tämäkin mutta kun vaalikeskustelut eivät vielä ole alkaneet niin aika vaikea puolueiden yleisistä linjauksista on ottaa selvää. Takit on kääntyneet monella tiuhaankin tahtiin.
hyväkin ehdokas menee piloille kun ääni valuu puolueen tueksi, joka ajaa paskaa politiikkaa.
valitsin eka puolueen ja sieltä parhaan ehdokkaan
[/quote]
PS
Monissa suhteissa puolue on liian konservatiivinen minun makuuni, mutta maahanmuutto- ja EU-politiikka ovat ne syyt, miksi äänestän poppoota.
PS, jotakin nykyisenkaltaiseen maahanmuuttopolitiikkaan mahdollisimman kriittisesti suhtautuvaa ehdokasta.
RKP, jos se on silloinkin ainoa puolue joka ajaa Nato-jäsenyyttä.
PS