Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on iso penis - ja uutta naisystävääni koko ei voisi vähempää kiinnostaa :(

Vierailija
04.09.2021 |

Ei liene maailman suurimpia ongelmia tämä, mutta avaudunpahan kuitenkin, kun turhauttaa.

Minua on siunattu isolla, erityisesti paksulla (16 cm) peniksellä, josta olen todella ylpeä (saa haukkua pinnalliseksi, jos haluaa). Se on minusta kaunis ja erittäin miehekäs. Olen saanut elämäni aikana siitä ihailua ja ihmettelyä lukuisilta naisilta. Ovatpa jotkut halunneet sitä kokeillakin nimenomaan koon takia. Tämän pohjalta minulle on syntynytkin käsitys, että valtaosa naisista ainakin salaa haaveilee isosta peniksestä.

Olen ollut nyt parisuhteessa puoli vuotta naisen kanssa, joka on hyvin seksuaalinen, haluaa paljon seksiä ja silminnähden nauttii siitä. MUTTA: hän ei ole sanallakaan tämän puolen vuoden aikana maininnut penikseni koosta MITÄÄN, saati että kiinnittäisi siihen erityishuomiota, kuten monet aiemmat kumppanini ovat tehneet. Hän ei esimerkiksi tykkää sitä katsella ja kosketella kovinkaan paljoa. Ihmettelen tätä kovasti ja - niin narsistiselta kuin se kuulostaakin - olen myös vähän pettynyt.

Osaako joku tämän lukeva nainen samaistua naisystäväni tilanteeseen ja selittää hänen käytöstään? Ja loppuun todettakoon, että nyt tämän kirjoitettuani tämä kuulostaa kyllä todella idioottimaiselta viestiltä, mutta laitanpahan nyt kuitenkin, jos joku vastaisi.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin naisten rintojen kohdalla, ei niiden koolla ja ulkonäöllä ole mitään merkitystä miehelle. Silti naiset keskittävät tarmonsa niiden esittelyyn. Pelkkää itseriittoista omahyväisyyttä.

Rinnoilla ja peniksellä on ihan eri funktio seksissä. Rinnat ovat vain visualinen juttu, penis vaikuttaa siihen, onko yhdyntä tyydyttävä naisesta vai ei.

eikä vaikuta, yhdyntä ei ole useinkaan mikään nautinto naiselle, muutakuin kivaa läheisyyttä, jossa ei orgasmia saa. Joten kalun koko ei vaikuta paitsi siinäkin se visuaalisuus. Komeeta kalua kivempi katella.

Sinun ei tarvitse harjoittaa yhdyntää, jos et siitä pidä. Läheisyyden tarve voidaan hoitaa vaatteetkin päällä. Mutta anna meidän muiden naisten nauttia yhdynnän FYYSISESTÄ nautinnosta.

Kiitos että saan tehdä mitä haluan. Minä puolestani annan "teidän muiden" nauttia yhdynnöistä. Täällä piti puhua omasta itsestään ei laajennetusti. Ja Jos minä haluan nauttia läheisyydestä alasti  iho ihoa vasten, ja vaikka yhdynnässä, niin sitten haluan. Suurin osa naisista ei saa yhdynnässä, joten se siitä.

Ehkä tuo saamattomuus johtuu siitä, että ovat vääränlaisen kumppanin kanssa. Ja vaikka ei saisikaan, niin yhdyntää voi silti tarvita FYYSISESTI. Kun pimppa kouristelee kalun puutteessa, ei siihen muu auta kuin se elin.

Vierailija
82/85 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pas.at kouristelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa iso, niin vois joskus saada ehkä sitä pillua...
Nykyään naisille ei 15cm riitä

Vierailija
84/85 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pas.at kouristelee.[/
quote]

Ei treenaamaton mitään teekään, paitsi hiljalleen mätänee. Lantiopohjaa voi treenata, parantaa miehelläkin erektiota ja haluja.

Vierailija
85/85 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pas.at kouristelee.

Tottakai se pimppa kouristelee kalun puutteesta. Tuohan nyt on ihan yleistietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi