Nainen, mitä mieltä olet, jos miehellä on sähkökitara koriste-esineenä…
…mutta ei osaa soittaa sitä? Pitäisikö osata edes vähän soittaa? Also, mitä mieltä sähkökitarasta koristeena? Kiitos! :)
https://m.thomann.de/fi/gibson_les_paul_standard_50s_hcs.htm
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Naisena koen sen "rasittavana", tosin olen 40+. On kiva jos joku harrastaa jotain, on hienoja taitoja, mutta sähkökitara vinkuu epämiellyttävästi ja mies voi harjoitella ilman että sen kiinnittää seinään. Sama kuin jääkiekkovälineet. Mitäs me naiset voisimme kiinnittää seinään?
Ai väitätkö tosiaan että naisten sisustamissa kodeissa ei roiku seinillä mitään? Siellähän roikkuu ja keikkuu vähän vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei herättäisi mitään tunteita. Kysyisin että soittaako sitä, vastaisi että ei, ja siirtyisimme muihin asioihin.
Mä kyllä kysyisin jatkokysymyksen, että mikset soita, tai aiotko opetella, tai miksi sulla sitten on se seinällä? Näihin vastauksen saatuani voitaisiin vaihtaa aihetta :D
Ok. Mulla on kotona ukulele, poikkihuilu, akustinen kitara ja parit rummut, joista en soita mitään. Kaverit on olleet laittamassa niitä pois ja olen ostanut itselleni, koska tykkään musiikista ja instrumenteista. Ei niihin sen kummempaa liity, joten en osaisi ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittais, nättihän tuo on. Munkin miehellä on paljon kitaroita, osaa se toki soittaakin, mutta osa on käytössä ja osa pelkkänä koristeena. Sähkökitarakin löytyy, mutta koskaan se ei sillä soita.
Mitä munkin mies tähän kuuluu? Eikös niillä ole selibaatti?
Harrastan itse musiikkia ja soitan montaa soitinta. Soittimen opettelu on harjoittelusta kiinni. Minuun ei tee vaikutusta se, miten hienot soittopelit on, vaan kuinka hyvin niitä soittaa. Jos ei yhtään mitään ole viitsinyt opetella, niin vähän saamattomalta vaikuttaa. (Mutta onhan se aika tavallista, että ihmiset innoissaan hankkii välineet uuteen harrastukseen ja innostus tyssää sitten alkumetreillä. Itsellänikin on urheiluvälineitä, joita en käytä, vaikka muuten säännöllisesti liikunkin.)
Kyllähän keräillä voi mitä vain, riippumatta siitä, miten keräilykohteitaan "hyödyntää".
Kyllähän aika monella läskillä sohvaperunalla on jotain lätkä- tai futis-pelipaitojakin, vaikka eivät tosiaan lajia harrasta, vaan ennemmin röhnöttävät sohvalla juustonaksupussin ja lonkerotölkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän aika monella läskillä sohvaperunalla on jotain lätkä- tai futis-pelipaitojakin, vaikka eivät tosiaan lajia harrasta, vaan ennemmin röhnöttävät sohvalla juustonaksupussin ja lonkerotölkin kanssa.
Eli en pitäisi sitäkään kovin ihmeellisenä, jos soittotaidottomana hankkii koristeeksi vaikka jonkun fanittamansa artistin Signature Series -tyyppisen soittimen, jos sattuu ylimääräistä pätäkkää ja tilaa olemaan. Jos on reilusti sitä tilaa, niin voi hommata vaikka rumpusetin.
Parempi kitara seinällä kuin auton katolla 😂
Ei oo, paras kaveri on Uli Behringer ja paras mielikuvituskaveri Harley Benton.